הקמת חנות וירטואלית
מעוניין לבנות חנותהקמת חנות וירטואלית
לדוגמה, אם לקוח מבקר בחנות מקוונת וירטואלית בעלת פריסה עמוסה וטקסט קשה לקריאה, הוא עלול לעזוב במהירות את האתר מבלי לבצע רכישה. על ידי חנות וירטואלית יכול בעל העסק ליהנות מעסק שפועל 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע כאשר לקוחות מאזורים גיאוגרפיים אחרים מכירים את האתר ונהפכים גם הם לחלק מקהל הלקוחות המושבע של העסק. בדיוק כפי שיזמים רבים מקימים עסק חדש וסובלים מחבלי לידה ומקשיים, בעיקר בשנה שנתיים הראשונות, כך גם בעלי החנויות הווירטואליות עלולים לגלות כי ניהול חנות וירטואלית אינו מתאים להם, אך הם מעוניינים למכור את הנכס שלהם במקום לסגור אותו ללא רווח. סיפורים על עסקים ישראליים שנאלצו להצטמצם ואף להיסגר בעקבות הקורונה, הם חלק מתופעה רחבת היקף. לחנויות הוירטואליות יתרונות רבים לשני הצדדים – גם לקונה וגם למוכר, וכך יותר ויותר עסקים מצרפים בניית חנות וירטואלית לעסק שלהם או אפילו מחליטים לנהל את המכירות אך ורק באמצעות הרשת.
קודם כל חשוב להבין שבשנים האחרונות יש גדילה משמעותית של אתרים ובתוכם חנות וירטואלית כשהסיבה הראשונה היא המעבר הצרכני של העולם לקנייה דרך הרשת (בעיקר בעולם המערבי). חנות שלא ממוקמת ברחוב X בעיר Y – חנות נגישה לכל הארץ ולכל העולם. בניית חנות וירטואלית מתחילה בתור גולש, חווית הרכישה של הגולש שלך היא הדבר הכי חשוב בחנות, בניגוד לאתרי תדמית או אתרי קטלוג, חנות וירטואלית מבצעת רכישה, כלומר הלקוח אמור לפתוח את ארנקו ולשלם מכספו באמצעות ממשק החנות, אם לא ירגיש בנוח כאשר יבקר באתר גם לא ירגיש בנוח לפתוח את הארנק.
רכישת חנות וירטואלית פעילה או בניית חנות וירטואלית חדשה? 1. בניית אתרים: בניית אתרי תוכן, פורטלים, פיתוח חנויות וירטואליות ובניית אתרי תדמית. בלי להיות דרמטיים מידיי, היום פיתוח אתר עם גוף שאינו מקצוען זה מתכון בטוח לכשלון. הקונה הפוטנציאלי שנכנס אליך לאתר (לרוב אחרי מאמצים לא קטנים ותקציב מושקע) צריך לעשות רכישה קלה, נעימה, פשוטה, וברורה, בלי שדות מיותרים, באפשרויות תשלום נוחות, ניווט קל באתר ובלי תוכן מיותר שמסרבל את העבודה. גם בעבור הקונה, פנייה אל חנות מקוונת עדיפה – הוא חוסך בזמן על הנסיעות, מגיע לכל המוצרים בן רגע ולא תלוי במה שמוצג כרגע באולמות התצוגה, ויכול לערוך השוואת מחירים נוחה בלי לעזוב את הכסא בבית. שיווק באמצעות ניהול תוכן
– שיווק באמצעות תוכן כרוך ביצירת תוכן איכותי ששומר על האתר שלכם רענן, שימושי, ונותן לכם את ההזדמנות למקד יותר מילות מפתח שיובילו אל האתר שלכם באמצעות חיפוש אקטיבי בגוגל. ברגע שהעיצוב מתאים לחוויית המשתמש של הגולש, אז כמו שהוא חוזר אל חנות פיזית בה הוא נהנה לבצע קניות, כך הוא יחזור גם אל החנות הוירטואלית שלנו. אם כבר פתחת חנות העלתה מוצרים ואתה לא מצליח למכור, יתכן שחווית הרכישה בחנות שלך אינה מקנה לגולש את מלוא הנוחות לבצע רכישה אצלך. כל עסק מתקיים על שני סוגים של לקוחות – אלו שכבר רכשו ממנו לפחות פעם אחת, וכן אלו שעדיין לא רכשו אבל מוגדרים לקוחות פוטנציאליים.
פרסום לפי תשלום לקליק (PPC) מתאר כל שיווק שאתם מבצעים בפלטפורמות שגובות עבור מודעות על סמך התדירות שבה אנשים לוחצים עליהן, ולא כמה פעמים הן מוצגות. אין ספק – בניית חנות וירטואלית היא אידיאלית הן עבור עסק פיזי והן עבור עסק שטרם החליט כיצד למכור את מוצריו. קניית חנות וירטואלית מיזם או חברה חוסכת זמן וכאבי ראש רבים הכרוכים בתכנון של בניית חנות וירטואלית חדשה. קיימת תחרות בין חברות בניית האתרים המאפשרת לכל מי שרוצה לבנות חנות אונליין למצוא אנשי מקצוע איכותיים שיציעו מחיר תחרותי (וחשוב להדגיש: קודם כל חובה לסנן את מי שאינו מיומן דיו, ורק אז לחפש מחיר משתלם). כך, עסקאות יוכלו להתבצע במשך כל שעות היממה ללא הגבלה של שעות פתיחה כמו בחנות פיזית, וכן הפריסה שלכם תהיה ארצית ועולמית – תוכלו להגיע לכל קהל לקוחות פוטנציאליים, ללא כל קושי דמוגרפי.
הכי פשוט שאפשר: תן ללקוח לגלוש בחנות שלך, להוסיף דברים לעגלת הקניות, לגשת לקופה ולשלם. מהו יחס ההמרה הנוכחי בחנות הווירטואלית? מעבר לכך, בדקו מראש מהו אמצעי הסליקה המוטמע באתר. ל, מעבר לאפשרויות הסליקה והמשלוחים שצריך להתאים למדינות אחרות, יש כמובן גם את נושא השפה – ויצירת אתר מראה בשפות ובמדינות שאליהן פונים. קידום ושיווק – הפרויקט לא נגמר ברגע שקיבלתם אתר חדש, כעת יש להתחיל לשווק את האתר ולקדם אותו, ישנם מס’ דרכים לעשות זאת (וכולם נתמכים על ידי מערכת קונימבו): תוכלו לקדם אותו בצורה ממומנת בפייסבוק או בגוגל, לקדם אותו אורגנית בתוצאות החיפוש בגוגל, לנהל מערך של ניוזלטרים לטובת אימייל מרקטינג או שילוב של הכל ביחד.
ישנם עשרות ספקים ושירותים שונים שבהם תוכלו להשתמש כדי לרכוש שם דומיין ואחסון, אתם יכולים לרכוש אותם יחד או בנפרד. כדי להצליח, עליכם להשקיע בשיווק ובקידום החנות הוירטואלית שלכם, אין מנוס מכך. חנות וירטואלית קיימת. קניית חנות וירטואלית חוסכת משאבים רבים מאחר ואן צורך להשקיע סכום גבוה בתכנון ובניית אתר מכירות חדש ברשת האינטרנט, אלא רוכשים חנות וירטואלית עובדת עם לקוחות פעילים, מערכת סליקה, מוניטין ומוצרים. לכן, אם מעוניינים להצטרף למהפכת הקניות ברשת האינטרנט ולנהל חנות וירטואלית מצליחה כדי ליהנות מהכנסה נאה, יש לקבל החלטה האם לרכוש חנות וירטואלית פעילה עם מאגר לקוחות או להשקיע זמן וכסף בבניית אתר מכירות מקוון חדש.
יצאנו בעזרתם לחקור ולהבין את החשיבות של UX/UI בעיצוב חנות מקוונת וירטואלית לעסקים. אופטימיזציה באתר – שלב זה בא לוודא שאתר האינטרנט שלכם מותאם לדרישות הקידום של גוגל, ופועל בכל הרמות הטכניות החשובות, כמו למשל טעינה מהירה. זה יכול בסופו של דבר להוביל למכירות גבוהות יותר ולנאמנות לקוחות. אין דבר רחוק יותר מהאמת. מי לא אוהב להרגיש שהוא מקבל עסקה טובה או ערך טוב יותר כאשר הוא קונה באמצעות חנות אינטרנטית? בעבר, כל מי שרצה לקנות אביזר חדש לבית, בגדים, מכשירי חשמל או ריהוט היה יוצא לסיבוב קניות ברחובות העיר.