פתיחת חנות אינטרנטית

מעוניין לבנות חנות

אבל הנה עוד נקודה חשובה: בסוף כל העניין הוא בלדייק את הבחירות שלנו, וכדי באמת להפחית בזבוז, צריך גם להפחית בצריכה. אתם צריך גם לקשר את דף העסק שלכם בפייסבוק לפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם, לכו להגדרות של אינסטגרם ולחצו על חשבונות מקושרים, לאחר מכן הקליקו על קישור לדף העסקי שלכם בפייסבוק. אפיון העסק הקטן-שלב ראשון הכרחי וקריטי שנועד להכרת הלקוח ולהבנת צרכיו הייחודיים, וכדי להגדיר מטרות ברות השגה ולתאם צפיות מול כל הגורמים המעורבים בתהליך בניית חנות וירטואלית לעסקים קטנים. הגורמים העיקריים לבזבוז: צביעת הבדים וגידול כותנה. אם הם יגלו שאפשרויות התשלום מוגבלות וביצוע העסקה מסורבלת – הם יוותרו על הרכישה ויעברו הלאה. בניית חנות וירטואלית חכמה צריכה להיות באופן כזה שמרגע שהגולש יכנס לאתר לאחר שהא מחפש את מבוקשו הוא יהיה מובל בו למטרה אחת בלבד וזאת הרכישה. לאהוב אופנה זה לא פשע, ואפשר להיות מודעים לכל ולעשות את הבחירות שלנו בדרך יותר מדויקת. בן עמי, כמו רבים הרוכשים ביד שנייה, לא רוצה להיות שבויה לתכתיבים שתעשיית האופנה המהירה קובעת לנו, היא רוצה לקבוע את הסטייל שלה בעצמה. קובעת בן עמי. "מי אמר שחדש זה נקי? את הבגדים מהרשתות אף אחד לא מכבס לנו, אם תראו איך מייצרים אותם ובאילו תנאים, יש סיכוי שבכלל לא תרצו אותם. מלבד הייצור, הבגד עובר תהליך של ייבוא, ואף אחד מנקה אותו בכל התהליך הזה".

לגעת ולדעת משחק לזוגיות משחק ליום האהבה. תקשורת ואהבה במרחב הזוגי.זה יכול בסופו של דבר להוביל למכירות גבוהות יותר ולנאמנות לקוחות. המפה מבוססת על חוכמת ההמונים וכל אחד יכול להוסיף חנות שהוא מצא ועוד לא נמצאת שם – כדי שכולם יוכלו להנות. אתם יכולים להשתמש בהן כדי לייצר קהילה שמדברת על הענף שלכם, להתחבר למשפיעים במרחב ולהגיע ישירות לקהל שלכם. בכל פעם שתתייגו תמונה עם המוצרים שלכם, תוכן זה יופיע בעדכון קניות בלעדי בפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם. בניית חנות וירטואלית אינו תהליך דומה לבניית אתר תדמיתי כזה או אחר, תהליך בניית חנות וירטואלית דומה יותר לתהליך בניית חנות פיזית באזור מסחר או מרכז קניות. במחלקה ימכרו פריטי אופנה ואקססוריז שיאספו על ידי צוות הרשת, לצד פריטים שהיו בהפקות אופנה או עם פגמים קלים מאוד שיתוקנו במקום. כהכנה לכתבה, שאלנו אנשים מה דעתם על ביגוד יד שנייה, והרוב המוחץ הודה כי יש להם בעיה עם העובדה שמישהו לבש את הבגד כבר קודם. וודאו שיש קריאה ברורה לפעולה כך שהלקוחות ידעו בדיוק מה לעשות בכל רגע במסע הקניות שלהם בחנות. השיטה הינה שיטת הדרופשיפינג והיא עובדת על ידי סגירת הסכמים עם יצרנים מסוימים או כל אחד אחר שמחזיק בסחורה לגבי המחיר והאספקה, בעל החנות הוירטואלית לא צריך להחזיק פיזית את הסחורה אצלו אלא רק לפרסם אותה באתר שלו, ואז כשתתבצע עסקה והכסף ישולם יבקש מזה שמחזיק את הסחורה שישלח אותה בשבילו והוא ישלם לא על כך.

ואם אתם לא דרומיים – אפשר לרכוש אונליין באתר! איך מפחיתים את סף הסקפטיות של לקוחות ומשכנעים אותם לרכוש את המוצר דווקא אצלכם? אופנת יד שנייה בהחלט מציעה אופציה שהיא אקולוגית וגם מלאה בסטייל, שבה כל אחד יכול להרכיב את הלוק שלו בדרך שהיא רק שלו, ושכנראה לא תראו ברשתות. בשנים האחרונות אופנת יד שנייה הפכה מתחום שולי לחלק בלתי נפרד מעולם האופנה בעולם, וגם מחוויית השופינג שלנו. מי אמר שהסטייל שלנו חייב לבוא על חשבון הסביבה? דיוק הבחירות שלנו גם יאפשר לנו לוק מדויק יותר וייחודי יותר, וגם יפחית זיהום באופן משמעותי. מעבר למסחר אלקטרוני נראה כמו הבחירה הטבעית במציאות שנוצרה, ולכן בניית חנות אונליין הצליחה לעניין לראשונה גם עסקים שהעדיפו להימנע ממנו בעבר. האחד הוא בניית חנות אינטרנטית המבוססת על צד שלישי (כמו אמזון, איביי ודומיהם) והשני הוא בניית חנות פרטית המבוססת על אחת מפלטפורמות הבנייה הקיימות היום. שיינושקה – חנות מקסימה ברעננה, עם המון פריטים מגוונים וייחודים שמתחדשים על בסיס קבוע. יש מערכות דיוור ושליחת SMS מתקדמות מאוד שבאמצעותן ניתן לפלח לקוחות ולהתאים להם מסרים אישיים על בסיס תחומי עניין, מגדר, גיל, מיקום גיאוגרפי ועוד. תחומי חיים מגוונים ואינסופיים כמעט, בעיקר בכל הנוגע ישירות או בעקיפין בכלכלה, מתקיימים ברובם או לכל הפחות בחלקם הגדול ברשת המקוונת – סחר על כל תחומיו, העברת כספים ושירותים בנקאיים, פרסום, כלי תקשורת ועוד.

במידה ואתם בונים על קטלוגים מתחלפים בתדירות גבוהה, העדיפו פלטפורמות בהן תוכלו לשנות את המוצרים בקטלוג בכוחות עצמכם ובמהירות. תוכלו גם למכור לחנות פריטים, ובמידה ואתם מעוניינים לאוורר את הארון. ולמרות זאת גם היום אנו נתקלים שוב ושוב בחברות אשר מזניחות את הלקוחות הקיימים שלהם ומשקיעות משאבים גדולים ומורכבים בהבאת לקוחות חדשים. למעשה, טעות בידם, מאחר וחנות וירטואלית מהווה פתרון מקצועי וחדשני עבורם שיכול לסייע לעסק שלהם לצמוח במהירות, למכור יותר מוצרים וליהנות מלקוחות חדשים רבים, ללא תלות במיקום גיאוגרפי. אינדקס מדיה מחזיקה שרתים חדשים ועוצמתיים בעלי אבטחה גבוהה עם גיבויים מלאים מדי יום, כך שהלקוח יוכל לישון בשקט שהאתר שלו מאובטח ומגובה. לא תמצאו בהם יותר מדי תוכן מעשיר או בלוגים, אלא קטלוגים רבים של מוצרים בהתאם לנפח החנות. החנות מספקת שיקום תעסוקתי בשיטת תעסוקה מעברית לאנשים עם מוגבלויות נפשיות ואחרות, שיש להם פוטנציאל לשוב לשוק העבודה. עם זאת, עסקים קטנים מתמודדים עם אתגרים גדולים ומורכבים כמו תחרות גבוהה בכל ענפי המסחר והתעשייה, רגולציה, ביורוקרטיה מתישה, קשיי מימון ועוד. עיצוב רספונסיבי לנייד אומר שהחנות הווירטואלית תיראה ותתפקד כראוי בכל מכשיר, כולל סמארטפונים וטאבלטים. עיצוב UX טוב נותן עדיפות לקלות השימוש ושביעות רצון הלקוחות. איך עיצוב חנות וירטואלית מגביר את המכירות?

Sellio System Dashboard

Get in touch

רוצים לדעת עוד, לשמוע עוד, לראות עוד, מוזמנים ליצור קשר אנושי איתנו בכל זמן ומכל מקום.|



    שלחו הודעה בוואצאפ לקבלת הצעת מחיר לחנות וירטואלית להצעת מחיר