קידום חנות
מעוניין לבנות חנותסקטור המאמרים רצוי שיתחלק לתתי קטגוריות. כל תת קטגוריה בבלוג מאחדת מאמרים תחת אותו נושא, או על פי קטגוריות של מוצרים – ואז כל מוצר מקבל מאמר נפרד כאשר כולם למעשה מקובצים תחת תת-קטגוריה אחת בבלוג. חלוקה נוספת היא על פי נושאי על מרכזיים אחרים.
– ליצור מפת אתר לתמונות ולהגיש אותה לגוגל וובמסטר טולס.
הוסף לסל / לעגלה – חובה כפתור מספיק בולט. אפשר גם לשלב את הכפתור פעמיים – בחלק העליון של המוצר (ליד התמונות) ובחלק התחתון מתחת לכל הטקסטים.
קשה לדבר על קידום אתרי חנות או קידום חנות וירטואלית מבלי להזכיר את נושא האבטחה.
אחת מנקודות התורפה של קידום אורגני לחנות זה הטקסטים של המוצרים.
קידום ממומן במנוע החיפוש הוותיק והנפוץ בעולם מאגד בתוכו מגוון כלים מעולים לקצירת ביקושים ולהגדלת הטראפיק מכיוון שהוא נותן לך לענות לצרכים של גולשים כאשר הם מחפשים את הפתרון:
המוצר שאתה מציע למכירה חייב להיות איכותי ועומד בתקנים המקובלים ובאיכות בלתי מתפשרת כך שמי שיזמין את המוצר יהנה ממנו לאורך זמן וימליץ עליו לחברים וקרובים מה שיגדיל את מעגל הלקוחות שלכם מבלי להוציא ש”ח אחד מהכיס.
כדי שנוכל לעמוד בתחרות האינטנסיבית הזו, הקמת חנות דיגיטלית שתהיה בנויה ומקודמת היטב צריכה להיות בראש סדר העדיפויות שלנו. על אף שבמבט ראשון קידום חנות וירטואלית עשוי check here להיראות לנו כמו קידום לכל אתר אחר, יש לחנות מאפיינים רבים שדורשים התייחסות מיוחדת.
לכן, יש לשים דגש על מספר דברים, ספציפית לגבי קידום אתרי מסחר בניידים:
כדאי גם לקרוא את המדריך המקיף שכתבתי על אופטימיזציה לתמונות, חלק בלתי נפרד מכל תהליך של שיפור מהירות אתרים.
תמונה אחת שווה אלף מילים בקידום חנות אינטרנט. אל תשכחו את זה לעולם ואל תחסכו בייצור תמונות איכותיות ביותר. אני כותב את זה למרות הקושי התפעולי, ההפקתי והביצועי של יצירת מאגר תמונות איכותי. יש כאן תלות בצלם צקתועי, בציוד, בהשקעה של זמן, התעסקות, כאבי ראש, העלאת התמונות ואינדוקס שלהם. אבל, וזה אבל גדול, השקעה בתמונות איכותיות תניב מכירות גדולות יותר, ולכן חשוב להשתמש בצלם מקצועי השולט ברזי התאורה כמו שצריך ובתוכנת פוטושופ.
יחד עם זאת, מכיוון שחלק גדול מן המערכות מבוססות על קוד סגור או קוד פתוח למחצה (מערכות קוד פתוח שבוצעו בהן שינויים) וההתאמה לעברית של פלטפורמות חיצוניות הוא לא תמיד כל כך פשוטה, הרי שקשה יחסית לשלוט בפרטים הקטנים היותר.
עם ההתפרצות של טיקטוק לחיינו, רשתות המדיה וחברות הפרסום הבינו שהמשתמשים רוצים תוכן וידאו יותר מהכל.
תבנית לכותרת של דף המוצר תורכב משם המוצר וקריאה לפעולה או הצעה ייחודית כמו משלוח בחינם או הנחה מוגבלת בזמן כדי לשפר את שיעור ההמרה.