Fascination About קידום חנות

מעוניין לבנות חנות

סרטון וידיאו המציג את המוצר ומכיל מידע אודותיו מהווה יתרון משמעותי בקידום חנות אינטרנט. חשוב מאוד להשקיע בסרטון מקורי משלכם – ולא להשתמש בסרטון של היצרן. 

מה שזה אומר שאי אפשר להתעלם מקונימבו. אפשר לאהוב ואפשר לשנוא אותם, אבל כמו שזה נראה – הם כאן כדי להישאר.

כפתור העגלה צריך להיות בולט דיו. ניתן אף לשלב את הכפתור פעמיים – בחלק העליון של המוצר (ליד התמונות) ובחלק התחתון מתחת לכל הטקסטים.

אלא תכל'ס יש לי אתר(ים) שמכניסים כסף ומביאים לקוחות רלוונטיים ומעניינים קראו עוד

אז בין אם אתם מעצבי תכשיטים או יועצי משכנתא או שמא יש לכם אתר דרופשיפינג, הנה כמה רעיונות לסרטונים שאפשר לעשות

רכשתי לינקים מעשהאל דרך המערכת שלו, הכל היה ברור, מהיר ונגיש ברמה הכי מקצועית שיש!

כמו כן בכל עמוד מוצר הוספנו תווית "רכישה מאובטחת" להגדלת אמון הגולשים, ולציון העובדה החשובה שהאתר אכן מאובטח. כמו כן האתר החדש הגיע גם אופציה מובנית של "מוצרים נוספים" בתחתית כל מוצר, מה שמגדיל את הסיכוי להמשך הניווט באתר. מכיוון שהמוצרים מתחלפים באתר בתדירות מסוימת, כל השקעה בשכתוב תוכן המוצר והתגיות עלול להיזרק לפח, ברגע שהמוצר נעלם מהמדף הווירטואלי. יש לקחת זאת מראש בחשבון כאשר מחליטים אילו עמודי-מוצר יטופלו. אם יש לכם חנות וירטואלית שבה המוצרים לא מתחלפים ונשארים סטטיים, אל תתעצלו. כתבו תוכן ייחודי ותגיות ייחודיות לכל עמוד מוצר, ואל תסמכו על התיאורים הכלליים (שלפעמים מועתקים ממקורות אחרים).

בהתחלה תהיתי למה צריך את זה, בסך הכל להזמין תוכן וקישורים.

כשעושים קידום ממומן לחנות אינטרנט, חשוב לעשות מחקר מילות מפתח. לכל מילת חיפוש דורשת הכנת מודעה ייחודית רק לה ודף נחיתה ייעודי רק לה. לדוגמא, מודעה של מוצר כגון: "מגפיים", יכולה להיות מקודמת גם באמצעות מילות חיפוש משיקות, כמו: "מגפי נשים",  "מגפיים לנשים", "מגפי עור לנשים", "מגפי עור",  "מגפי עור עם עקבים לנשים", "מגפי עקב" וכד'.

מכיוון שמדובר בלקוח גדול בתחומו, הוא לא יכול להרשות לעצמו לסמוך על אפיק שיווק אחד ולהתבסס רק על קידום חנות וירטואלית באופן אורגני בלבד. בנוסף לקידום האורגני של החנות, הקמנו ללקוח קמפיינים בגוגל לצד ניהול יומיומי של דף פייסבוק עם עשרות אלפי אוהדים.דף הפייסבוק של הלקוח הזה הוא אחד מהתופעות הבלתי מוסברות שראיתי לאחרונה. בעוד שרוב עמודי הפייסבוק סובלים מקיצוץ אכזרי בנראות האורגנית, הדף של הלקוח המדובר הוא אחד מפלאי תבל. כמעט כל פוסט שעולה שם לא מקודם בתשלום, ובכל זאת מצליח לגרוף אחריו עשרות תגובות, לייקים ושיתופים.הוסיפו לכך את העובדה שיש גם רימרקטינג – הן בגוגל והן בפייסבוק – ותוכלו לראות כיצד כל זה תורם להגדלת החשיפה, הרכישות ועוד אפשרויות שלא היו מתקיימות רק באפיק האורגני.כמובן שלא דילגנו על בנייה אסטרטגית של קישורים נכנסים. רוב הקישורים היו אדיטוריאליים, שהושגו מאתרי תוכן בתחומים רלוונטיים או משיקים.

אתר דיגיטל יזמות הוקם מתוך רצון לסייע לאנשים רבים להתמודד עם יוקר המחייה ע"י עבודה מהבית בזמן הפנוי ובדרך לחופש הכלכלי. כל הדרכים באתר, נבדקו אישית ע"י בעלי האתר. בנוסף ערכנו בדיקות לבחינת אמינות האתרים, כגון בדיקת כמות כניסות לאתר בחודש ע"י משתמשים ברחבי הארץ והעולם, כתבות, ביקורות והוכחות תשלום ברשת.

אז כל הדברים האלה ועוד, אתייחס בהרחבה במדריך הבא. אז תהיו איתי כמה דקות, כי יש לי כמה דברים לספר לכם

קודםהמאמר הקודםאיך למכור יותר בלי למכור בכלל (הקשר בין שיווק ומכירות)

בכלל עשהאל מספק get more info תוכן זהב על בסיס יומי בכל הקשור לקידום אתרים.

Sellio System Dashboard

Get in touch

רוצים לדעת עוד, לשמוע עוד, לראות עוד, מוזמנים ליצור קשר אנושי איתנו בכל זמן ומכל מקום.|



    שלחו הודעה בוואצאפ לקבלת הצעת מחיר לחנות וירטואלית להצעת מחיר