The קידום חנות אונליין Diaries

מעוניין לבנות חנות

אחרי הכול, לא תרצו להחליף מאמרים עם אתרים באיכות בינונית "ולזבל" את פינת המאמרים אצלכם.

רוב החנויות הווירטואליות היום תומכות בתקני אבטחה סטנדרטיים.

– כדאי להשקיע בפיתוח איזושהי תבנית של דפי מוצרים שתתאים גם למוצרים חדשים.

חשוב בכל אתר, אבל הופך לקריטי פי כמה כשמדובר באתרי חנות שמבקשים מהמשתמש להשאיר פרטים אישיים ונתוני אשראי.

יחד עם זאת – יש לי הרבה יותר מה להציע מעבר למדריך של קידום אורגני לחנות וירטואלית. וכמובן, אם תרצו לדבר על האתר שלכם עם מומחה קידום אתרים, אשמח ליצירת קשר

רז חסוןשדרן רדיו, פודקאסט, עורך, מפיק ומעצב סאונד איש מקסים, סבלני, מבין עניין, שולט בתחום. נותן בטחון שאתה בידיים טובות

לעומת זאת, לפתוח חנות מצליחה עם אחוז מכירות גבוה שגם מתקדמת יפה בגוגל זו כבר משימה הרבה יותר מורכבת, אבל כמובן שלא בלתי אפשרית.

– לאסוף ביקורות מהרשת: מאתרים חברתיים כמו פייסבוק ויוטיוב, פורומים, אינדקסים מקומיים כמו דפי זהב ודומיהם וכדומה.

האם טקסט של עמודי קטגוריה של חנות וירטואלית חייב להיות מעל המוצרים?

את אפשרויות הפרסום האלה תוכלו לקבל לצד קידום האתרים ובכך למעשה לקבל מעטפת שיווקית-דיגיטלית מלאה. היא תאפשר לכם לדעת בדיוק מאיפה הגיע הלקוח, באיזו צורה הוא חיפש את החנות ועל מה הוא לחץ כדי להיכנס, ואז לפנות אליו בהצעה אטרקטיבית כדי לסגור עסקה (מה שנקרא, רימרקטינג).

באופן זה ניתן לתייג בכל תמונה מספר מוצרים ולהפנות את המבקר ישירות לדף המוצר לביצוע הרכישה באופן קל ומהיר.

מאמרים רלוונטיים – לא חובה, אבל באתרים מסוימים, שילוב של מאמרים קשורים בתחתית עמוד מוצר דווקא יכול להיות רעיון טוב.

בכל פוסט שלכם ברשתות החברתיות, שלבו קישור לעמוד מוצר או לעמוד קטגוריית מוצרים, זה יעשה read more לקידום שלכם רק טוב!.

אם מדובר במחיר הנחה רצוי גם להדגיש את זה (למשל על ידי כתיבת המחיר המקורי עם קו או משהו בסגנון) – יש לזה אפקט פסיכולוגי לא מבוטל.

Sellio System Dashboard

Get in touch

רוצים לדעת עוד, לשמוע עוד, לראות עוד, מוזמנים ליצור קשר אנושי איתנו בכל זמן ומכל מקום.|



    שלחו הודעה בוואצאפ לקבלת הצעת מחיר לחנות וירטואלית להצעת מחיר