The קידום חנות Diaries
מעוניין לבנות חנותשיפור חווית משתמש באתר חנות כולל מגוון רחב של אלמנטים, לרבות קלות הניווט, קלות הרכישה ואווירה כללית בשוטטות בדפים שלכם.
הנעה לפעולה – ודאו שקיימת הנעה לפעולה כמו כפתור רכישה ושהיא בולטת מספיק
– יש חשיבות גדולה לאפשרות שיתוף מהיר דרך וואטסאפ או מייל – כיום משתמשים רבים מתייעצים טרם הקנייה ואפשרות מהירה להתייעצות יכולה להביא לרכישה מהירה.
טרם פתיחת החנות, חישבו היטב באיזה נישה תעסוק החנות שלכם. רצוי שזו תהיה נישה חמה, כמו למשל איזשהו נושא אקטואלי. כדאי שיהיה לה קהל לקוחות פוטנציאלי אשר מוכן להוציא כסף. לדוג', חנות וירטואלית לאוהבי או שונאי דונלד טראמפ.
אחרי שביצענו את מחקר מילות המפתח, זה הזמן להשתמש בו. האסטרטגיה שלנו כוללת בשלב הזה מיטוב של דפי המוצרים ונוגעת לתיאורי המוצרים, לתמונות המוצרים שלכם ולביקורות.
מומלץ להוסיף לוגואים של תוי אמון שמשדרים לגולשים שהאתר שלכם מאובטח כראוי. המלבנים והאלמנטים של האבטחה יוצרים תחושת בטחון בלב המשתמש, שיותר פתוח להזין את פרטי כרטיס האשראי שלו באתר.
זה יכול להשתנות בעתיד, אבל כפי שאפשר לנחש, זה כנראה לא הדבר הכי חשוב לצוות הפיתוח.
התהליך החשוב הזה, משמש כבסיס לכל קמפיין קידום אתרים במסחר אלקטרוני. למה כל כך חשוב לבצע את זה? אז למעשה, מחקר מילות מפתח הוא הכוח המניע מאחורי כל משימה הקשורה לקידום אתרים שאיתה אתם יוצאים לאתר שלכם. מבלי שתהיה לכם רשימה מסודרת ומדוקדקת של מילות מפתח שחקרתם, שאתם יודעים באופן אסטרטגי שהאתר שלכם יכול לדרג איתן בגוגל בסבירות גבוהה, האופטימיזציה של דפי המוצר והקטגוריות שלכם הופכים לאתגר בלתי אפשרי – אז אם לא תעשו את החלק הזה כמו שצריך, סתם תתבאסו וחבל.
אז נכון, אנו ניחשף לאפשרות שיותר אנשים יחזירו מוצרים, מה שבדרך כלל יוצר נזק בכיס, אך במידה ואתם מספקים מוצר איכותי, אין לכם מה לדאוג. הסיבה הנוספת היא שגם גוגל מתייחסת לזה ומדובר בפרמטר נוסף לקידום חנות וירטואלית בצורה אורגנית בגוגל.
אין ספק שהלקוח יכבד אתכם יותר ויהיה פתוח יותר לרכישה באתר. לקוחות חוזרים הם נכס שחייבים לטפח. בכל פלטפורמה איכותית להקמת חנות וירטואלית, ישנה אפשרות ליצור אוטומציה כזו שתשלח מייל ללקוח שביצע רכישה (למשל בוויקס, וורדפרס ושופיפיי)
בעוד שהאתר היה עמוס במאות מוצרים (כולל אתרי מראה בשתי שפות נוספות), מבחינת תוכן הוא היה ריק. נחום ואקום. מכיוון שמדובר בחנות אינטרנטית, לרוב אין בה עמודי תוכן שמקשרים בחזרה אל העמודים העיקריים, ובלי קישורים פנימיים קשה מאוד get more info לייצר היררכיה נכונה. אז התחלנו בתהליך של ייצור והעלאת תכנים בבלוג שהקמנו באתר, לפחות פעם בחודש. תכנים חדשים אלו הוסיפו עוד ביטויי זנב ארוך לחבילה; ביטויים שלא היו מתחברים לאתר אם היינו סומכים רק על עמודי הקטגוריה והמוצרים.
חשוב שכל קטגוריות תכיל רק סוג אחד של מוצרים, כדי שמנוע החיפוש של גוגל יתן ציון גבוה לאותו עמוד. במידה ואתם מקדמים יותר מביטוי אחד בעמוד אחד – "בילבלתם את האויב". בכל התהליך של קידום חנות אינטרנט, יש לקחת בחשבון שהזחלן של גוגל יתן ציון גבוה יותר בדירוג למתחרה שמקדם מוצר אחד ומילת חיפוש אחת – בעמוד אחד.
תמונות באיכות גבוהה מדי עשויות להכביד על מהירות האתר, וזה דבר גרוע למנוע החיפוש. אבל – הרעיון הוא לשאוף ל"איזון הקסם" – איזון מושלם בין איכות התמונה לגודל הקובץ.
העלו תמונות של המוצרים שאתם מוכרים, תמונות מאחורי הקלעים, איך אתם מייצרים את המוצר, איך אתם שולחים וכו'. אנשים מתחברים לזה.