The Definitive Guide To קידום חנות

מעוניין לבנות חנות

שיפור חווית משתמש באתר חנות כולל מגוון רחב של אלמנטים, לרבות קלות הניווט, קלות הרכישה ואווירה כללית בשוטטות בדפים שלכם.

כעת הגיע הזמן להיות פעילים בפורום, להגיב למשתמשים ששואלים שאלות, לפרסם תכנים בעצמכם בצירוף קישור לאתר וכו'.

בלוג / מאמרים – יש אמנם כל מיני קומבינציות לפרסום מאמרים בקונימבו, אבל אף אחת מהן לא נוחה ופשוטה כמו שיש בוורדפרס ולצורך העניין גם במערכות רבות אחרות – אפילו וויקס.

במאמר הזה נביא את העקרונות החשובים ביותר בקידום חנויות אונליין ונציע דרכי התמודדות עם כמה מהבעיות הנפוצות בקידום חנויות באינטרנט.

האידיאל זה שכל מוצר יכיל טקסט ייחודי ומקורי, עם כמה שפחות כפילויות. כמו כן, האידיאל זה שכל מוצר יופיע בכמה שפחות קטגוריות.

אז נשאלת השאלה – האם אפשר לקדם אתרי וויקס? איך מקדמים אתר וויקס? האם קידום אורגני בוויקס הוא אפשרי בכלל?

זה יכול להשתנות בעתיד, אבל כפי שאפשר לנחש, זה כנראה לא הדבר הכי חשוב לצוות הפיתוח.

וככל שהעולם מתקדם, כך אתר מסחר אלקטרוני משמש כפתרון דינמי עבורכם להסתגלות ולשגשוג בנוף הקמעונאי המודרני.

לרשתות החברתיות הקיימות היום באינטרנט, יש המון מה להציע לבעלי אתרים ועסקים. מתוקף היותם חברתיים, הפרסום האורגני בהם הוא בחינם לחלוטין וכל אחד יכול להתחיל לפרסם את העסק שלו. כולנו מכירים את פייסבוק, אך האם חשבתם לפרסם את העסק שלכם גם בפיינטרסט?

לסרגל ניווט ברדקרמבס, המסמן את הדרך שעבר המבקר מדף הקטגוריות הראשי והמשני ועד לדף הנוכחי, יש חשיבות רבה גם מבחינת קידום האתר וגם מבחינת חוויית המשתמש.

בכל מקרה עדיף get more info מלל בתחתית העמוד מהיעדר טקסט. זו תהיה טעות שיווקית שלא להכניס מלל כלל בגלל שיקולים של תצוגה גראפית ויזואלית של מוצרים. חשוב מאוד שלא לוותר על טקסט, מכיוון שגוגל מאנדקסת גבוה יותר דפי קטגוריה עם מלל [וכמובן שהדבר נכון גם לדפי מוצר]. הסיבה העיקרית לכך היא שהאלגוריתם של גוגל יבין טוב יותר מהו הנושא של העמוד.

לכן, יש להקפיד שהקנייה באתר תיהיה סופר פשוטה, למשל בהתחברות עם גימייל\או פייסבוק או אפשרות לקנות כאורח.

  כשמנהלים תקציב ממומן בקידום חנות אינטרנט, אפשר להדליק ולכבות את התקציב בכל רגע נתון על פי צרכי העסק. לעומת זאת, בקידום האורגני אין לבעל העסק שליטה על קצב יצירת הלידים. במידה ובעל העסק רוצה לגדול "מהר" ואין לו סבלנות או זמן, האפשרות היחידה העומדת בפניו היא קידום ממומן. זה גם מה שקורה ברוב המקרים בתחילת הדרך של רוב חנויות האיקומרס שנתקלתי בהן. 

אפליקציה מעניקה ערך מיתוגי ויוקרתי לחנות אתר שאינו ניתן למדידה כמותית. מדובר בערכים מיתוגיים שהאתר משדר ובחווית המשתמש של הגולש כשהוא מדפדף בין כל המוצרים המוצגים באתר חנות.  עסק מוצלח חייב לבנות לעצמו זהות ייחודית, יתרון יחסי ובידול.

Sellio System Dashboard

Get in touch

רוצים לדעת עוד, לשמוע עוד, לראות עוד, מוזמנים ליצור קשר אנושי איתנו בכל זמן ומכל מקום.|



    שלחו הודעה בוואצאפ לקבלת הצעת מחיר לחנות וירטואלית להצעת מחיר