אופטימיזציה של תמחור חנות וירטואלית לרווחיות
מעוניין לבנות חנות• החברה לא תהא אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה.
♦ שירות לקוחות און ליין – הוספת כפתור (פייסבוק מסנג'ר או וואצאפ) – כאשר אדם עונה מהצד השני זה מקפיץ את אחוז המכירות באופן מפתיע ונותן חווית שירות חיובית ללקוחות.
על מנת שתבינו איך פחות או יותר נראה תקנון לאתר מכירות – הכנו לכם דוגמא. כדאי מאוד לכתוב תקנון ייחודי לאתר שלכם.
כך, תוכלו להגיע לקהלים מגוונים ורחבים ביותר, שלא היו נכנסים פיזית לחנות ולאפשר ללקוחות הפוטנציאליים ליהנות ממוצרים שיגיעו אליהם מבלי לצאת מהבית (משלוח).
חברת סליקה נותנת שירות המגשר בין החנות שלכם לחברות האשראי ויוצר הליך וירטואלי ומאובטח שבו פרטי הלקוח המלאים אינם נשמרים לא בחנות ולא בחברת האשראי.
אנחנו sellio market, פועלים על מנת להציג את מיטב הספקים ובעלי המקצוע בתחום, במטרה לסייע לעסקים הקטנים בתהליך הקמת החנות הווירטואלית המושלמת, תוך התאמה אופטימלית של הספקים לסוג העסק, למודל העסקי, לצרכיו, למאפייני העסק ולדרישות בעליו.
כמובן שאפשר לסיים גם לפני אך יש צורך לאפיין את החנות ואת הדרישות באופן נקודתי כדי להבין את website המורכבויות במידה ויש ומה הגורמים שעלולים לעקב את תהליך הפיתוח.
המתחרים שלכם שם – חנויות וירטואליות הפכו לסטנדרט בקרב עסקים. בדיוק כפי שלא הייתם מעוניינים שבעולם האמיתי לקוח פוטנציאלי שמעוניין לקנות אצלכם יגיע בזמן שהחנות שלכם סגורה וכשהחנות המתחרה מעבר לכביש פתוחה, כך גם בעולם הוירטואלי.
קידום חנות וירטואלית בוורדפרס – קידום אתרי ווקומרס בגוגל
ספק שסטנדרט של מצוינות בלתי מתפשרת הוא ערך עליון בתפיסת ההפעלה שלו
למרות שאנחנו יכולים לדבר על העבודה והטכנולוגיה שלנו במשך שעות, אבל שום דבר לא יהיה אמיתי כמו מה שיש ללקוחות שלנו לומר עלינו…
עכשיו קל יותר להשוות בין סוגי החנויות השונות ולהבין באילו הכי כדאי לכם להשתמש.
כתבתי לא מעט על מערכות ניהול תוכן שונות לחנות וירטואלית (או כאלו שניתן להפוך אותן לחנות וירטואלית כמו וורדפרס).
דבר אחד שיש לזכור: גם חנויות שמציעות לכם התאמה אישית או תהליך מלא של אפיון אתר בדרך כלל לא מציעות את החופש שיש לאתרי חנויות שנבנו מאפס ושייכים לקטגוריה הבאה, בטח אם מציעים לכם רשימה של תכונות שמורכבות מראש.