איך להתכונן לפתיחת חנות פיזית בישראל?

מעוניין לבנות חנות

מדריך ווקומרס (WooCommerce) - ניהול/בניית חנות אינטרנטית בוורדפרסהיכולת לקנות וירטואלית מאפשרת לכם לחסוך בזמן ובמאמץ. בזמן האחרון ניתן לראות גידול חד במספר החנויות המקוונות לעומת ירידה בחנויות הפיזיות – וברור מדוע. אם כן, אם אנו מסתכלים על נתונים כלכליים יבשים ניתן לראות כי פתיחה של חנות וירטואלית עדיפה על פתיחה של חנות רגילה בשדרה מכמה סיבות- הסיבה הראשונה היא עלויות העסקה, עלויות עסקה כוללות תשלומי רכישה של חנות, תשלומי שכירות, תשלומים לעובדים, תשלומי מיסים, חשמל וארנונה והרשימה עוד ארוכה. הדבר הטוב ביותר הוא עסקאות של רכוש דרך חנות וירטואלית ללא שום בזבוז מעבר דמי בסיסיים שמיועדים לתשלום על תחזוקה של האתר והשם דומיין שלו. הדבר האדיר הוא עסקאות של סחורה דרך חנות וירטואלית ללא שום הוצאה למעט דמי מינימאליים שמיועדים לתשלום על תחזוקה של האתר באינטרנט והשם דומיין שלו. על מנת להקים חנות וירטואלית לעסק קיים יש לשכור חברה המתמחה בחנויות וירטואליות במסגרת שירותי החברות הגדולות ניתן לקבל שירות כולל של הקמת חנות וירטואלית, ניהול, סליקה וכדומה. אין צורך בידע מוקדם מיוחד על מנת להקים ולנהל חנות וירטואלית באמצעות אחת מהחברות הגדולות. חנות וירטואלית, בדיוק כמו כל חנות אחרת, זקוקה לשיווק, על מנת שיכירו אותה היטב ויגיעו אליה. ראשית, ניתן לפרסם חנות וירטואלית בדרכים המסורתיות, על גבי מדיה מודפסת או משודרת, בדיוק כמו חנות פיזית.

השפה הויזואלית צריכה להיות ברורה דיה עבור הגולש, כדי לגרום לו לעשות פעולות כמו רכישה, הרשמה למועדון לקוחות או ליצור קשר לגבי מוצר מסוים החסר בדיוק במלאי. חנות וירטואלית מאפשרת למוכר להגדיל את קהל הלקוחות שלו, מפני שיכולים להגיע אליו לקוחות מכל העולם, והמגבלה הגיאוגרפית נמחקת. בעידן המאה ה-21 חנויות וירטואליות לא מפסיקות להציף את רשת האינטרנט, מצד אחד הביקוש הולך וגדל בעקבות יותר ויותר משתמשים חדשים באינטרנט ברחבי העולם ומצד שני התחרות בין החנויות הוירטואליות גודלת והאפשרות להרוויח הולכת וקטנה. חנות וירטואלית אפשר

לפתוח עם הרבה חברות שמציעות את שירותיהם לכם בכל מיני מסלולים שצריך רק לבחור ישנם כאילו חברות חנות וירטואלית שיפתחו לכם חנות ניסיון ואתם בעצמכם תצטרכו לעצב וגם לדעת הכיצד לתפעל חנות וירטואלית ולכן אם אתם לא באמת אנשים שיש להם זמן להתחיל לדבר עם יועץ טלפוני בקשר אך בעצם לפתוח חנות וירטואלית כנראה שמסלול זה לא מתאים לכם יש לי חבר שהתעניין באחת החברות ובאמת קביל תקופה של ניסיון לפתוח דרכם בחינם ללא עלות חנות וירטואלית אך ניסיון זה כשל לא כי הוא לא מבין בנושא והמערכת מסובכת של בנית חנות וירטואלית למעשה מכיוון שהזמן לא עומד לרשותו ואין לו זמן בנוסף לעסק אותו הוא מפעיל גם להתחיל להשקיע את זמנו בבנית חנות וירטואלית לעסק שלו יקומו ויגידו שזה דבר קל לפתוח חנות וירטואלית אך למעשה חברי רוצה חנות וירטואלית לפי אך שהוא רוצה לעצב ולא לקבל תבנית מוכנה ולכן ידרש לשלם עוד כסף אז אם כבר משלמים כסף אפשר באמת לפנות לחברה שמוכנה כמובן בתשלום מתאים לבנות חנות וירטואלית מקצועית בהתאם לדרישות הלקוח מה גם שישנם בשוק של בנית החנות שנותנות אפשרות לאחסן את כל העסק הוירטואלי אצלכם ולא בשרת איחסון של החברה שבנתה מה שבטוח יחסוך כסף רב לעסק שלכם ואחרי תקופה מסוימת כבר ישתלם יותר בנית חנות וירטואלית עם חברה שבונה לכם את החנות בעצמה .

כדי להצליח, עליכם להשקיע בשיווק ובקידום החנות הוירטואלית שלכם, אין מנוס מכך. שיווק עקיף פועל באמצעות עיצוב נכון של האתר, באופן שישדר אמינות ויעילות, אשר יובילו את הלקוח לחזור ולרכוש מוצרים בחנות הוירטואלית גם בפעם הבאה. נוסף על כל אלו, ישנו גם פרסום באינטרנט באמצעים שונים, אשר יכול לגרום ללקוחות להגיע אליכם בלחיצת עכבר אחת. למשתמשים מתקדמים המעוניינים בעיצוב אישי ייחודי לאתר המסחרי שלהם מומלץ לשכור את שירותיו של מעצב מקצועי שיוכל לעצב עבורכם חנות וירטואלית איכותית על פי הדרישות המדויקות שלכם. גולש שנכנס לחנות וירטואלית ורוכש דרכה מוצרים הנחוצים לו, חוסך לעצמו זמן רב של הליכה או נסיעה לחנות, התרוצצות בין חנויות שונות, עמידה בתור ועוד.

יחד עם כל היתרונות של בניית חנות וירטואלית, חשוב לשים לב שאתם פותחים אחת כזו באופן קפדני ובלתי מתפשר, בכדי להביא למקסימום תוצאות לאחר השקת האתר שיתפקד בתור חנות וירטואלית. יש לשים דגש במהלך הפיתוח לביצועי המהירות במובייל שיהיו עם ציון גבוה. כך למשל, אם מדובר בחנות צפופה, מלוכלכת ואינה מוארת כיאות – חווית הקנייה אינה תהיה טובה ועל כן יש גם סיכוי גבוה שלקוחות רבים יבחרו שלא לקנות בחנות.

כך למשל, חשוב לתת את המידות הקיימות של הבגדים, אך בנוסף יש ליצור סולם מדידה ולהגדיר למי המידה מתאימה, על פי נתונים של גובה, משקל, היקפים שונים וכן הלאה. גולשים ותיקים בוודאי זוכרים את ימיהן הראשונים של החברות Amazon ו- Ebay, שהציעו ללקוחות ברחבי העולם מיני מוצרים. המטרה היא להעניק לגולשים את תחושת השייכות שהם כל כך זקוקים לה ולפתוח עבורם דלת לעולם חדש, מבלי להתפשר על דבר. מקימים אתר אינטרנט שנקרא חנות וירטואלית, כאשר המטרה היא אחת בלבד ליצור פרנסה דרך הרשת ללא מגע אדם. כיום אנו עדים למגמה שבה לכל בית עסק המכבד את עצמו יש חנות וירטואלית המציעה את מוצרי העסק להזמנה דרך האתר. עוד הוסיפה כי "לכל אחד יש את העולם שלו וההתמחויות שאיתן הוא מגיע לאינטרנט שאינן בהכרח מתאימות לפתיחת חנות וירטואלית. בשביל למכור באינטרנט צריך שיהיה את המימון הנכון וצוות מקצועי שיעזור לכם לעשות את זה.

צריך שיהיה שיווק נכון, תמחור, אריזה, ושילוח". אם פעם להקים חנות היה תהליך יחסית פשוט קל, היום להקים חנות אינטרנטית זה תהליך מורכב שדורש סנכרון עם חברות שילוח, סליקה, מערכות דיוור, מערכות SMS, מערכות ניהול מלאי ומערכת ניהול תוכן נוחה ויעילה עבור העבודה השוטפת. כלל רביעי, עיצוב חנות וירטואלית היום כולל גם עיצוב מותאם לסלולר. כאשר אנו פותחים חנות וירטואלית אנו בעצם חוסכים עלויות עסקה רבות ובכך הרווחים שלנו הינם רווחים גדולים יותר, כאשר משלבים את היכולת להקים חנות באינטרנט עם קידום אתרים ושיווק באינטרנט, יכולים לצאת דברים מדהימים.

Sellio System Dashboard

Get in touch

רוצים לדעת עוד, לשמוע עוד, לראות עוד, מוזמנים ליצור קשר אנושי איתנו בכל זמן ומכל מקום.|



    שלחו הודעה בוואצאפ לקבלת הצעת מחיר לחנות וירטואלית להצעת מחיר