איך להתכונן לפתיחת חנות פיזית בישראל?

מעוניין לבנות חנות

?

קובץ:קניון נעימי-1, נתניה.jpg - ויקיפדיהכמו כן, מנהל החנות חייב לדאוג לשיווק האתר, לחשיפתו לקהל יעד רחב, להציע מבצעים חדשים, לשלוח ניוזלטר אחת לתקופה, לשמור על קשר רציף עם הלקוחות ולספק עבורם חוויית קניות מלהיבה וייחודית. תהליך התשלום בחנות וירטואלית מתחלק לרוב לשלב ראשון בו על הלקוח להירשם או לפתוח חשבון בחנות, להזין פרטי יצירת קשר וכתובת למשלוח, להזין קופון הנחה או שובר הנחה (במידה ויש לו) ולהתקדם לשלב הבא שהוא ביצוע התשלום ובחירת שיטת המשלוח. חשוב להבהיר, לא מדובר באתר קניון המציע לנו אפשרות להירשם ולמכור דרכו מוצרים לגולשים שנכנסים אליו, אלא מדובר בחנות ספציפית שלנו, בה רק אנחנו יכולים למכור את המוצרים והשירותים שלנו. לכן, לא מומלץ לבקש מלקוחות להירשם לפני שהם מבצעים רכישה. יודגש כי למערכת ניהול חנות וירטואלית מתקדמת יש יתרונות רבים עבור בעלי העסק ומנהליו, מומלץ לקבוע אחראי על ניהול החנות ולהכשיר אותו לנושא כדי למקסם תוצאות ולשפר את המכירות באתר. עבור עסקים רבים, חנות כזו משתלמת מאד, לעיתים הרבה יותר מאשר חונות פיזית, בחוץ.

Free vector e-commerce background design

במידה ויש לך אתר לעסק, ניתן לשלב חנות וירטואלית בו, או להקים אתר חדש עבור החנות. ניתן למיין את סוגי המוצרים לקטגוריות, בתוך הקטגוריות לבנות תתי קטגוריות לפי יצרן, מחיר, צבע או כל פרמטר אחר. חודש אחר כך מור כבר יודעת – יש לה הצלחה מסחררת ביד! בעל העסק אחראי לספק את המוצר ללקוח, על פי תנאי העסקה, בין אם זה לביתו, לעסק שלו או לכל מקום אחר שיבחר. חנות וירטואלית היא חנות המציגה מוצרים שונים על פי קטגוריות שונות וניתן לבצע בה גם את הבירור על המוצר וגם את הרכישה עצמה מאוחר יותר. בניית חנות וירטואלית בהתאמה אישית חייבת להתבצע על פי כלל ההנחיות העסקיות שלכם ועל פי כללי המסחר המקוון. מדובר על חסכון עצום, אשר יוצר רווח משמעותי יותר לחנות. למעשה, ככל שמשקיעים יותר זמן בניהול החנות המקוונת כך הסיכויים להצליח גדולים יותר באופן משמעותי. ווב סטודיו משקיעה רבות בעיצוב חנות וירטואלית על מנת להדגיש את איכויות המותג ואמינותו ומתכנתת את האתר כך שיצור חוויה אסתטית המשפיעה על קבלת ההחלטות של הגולש. כל עסק מעוניין למכור משהו ללקוחותיו, ולשם כך הוא זקוק לחנויות שאליהן יוכלו הלקוחות להיכנס, על מנת להתרשם מן המוצרים ולרכוש אותם.

בכתבה הבאה נשפוך אור על הצעדים הנדרשים בדרך למיקסום מכירות מהעסק הווירטואלי שלכם, לא משנה מה אתם מוכרים או למי. אם אתם מתקשים למצוא שם, נסו לפנות לעולם מילות המפתח המאפיינות את התחום שלכם, ייתכן שמשם תבוא הישועה (זה גם יעזור לכם מאוחר יותר בקידום החנות בגוגל). גם אם מדובר בבית עסק קטן שמוכר מוצרים, נניח מחשבים, בגדים, מזון או כל מוצר אחר, חנות וירטואלית באינטרנט יכולה להזניק אותו ולאפשר לו למכור לקהלים שלעולם לא היו מגיעים אליו ללא החנות הווירטואלית. האונליין מאפשר לנו ליצור גם מודלים שלא היו עד היום. בניית אתר תדמיתי שלא כמו בניית חנות וירטואלית אינה מצריכה משאבים רבים וכל מטרתה היא בשביל להיות כתעודת זהות לבעל העסק שהינו בעל האתר. ראשית, היא מאפשרת לעסק להיחשף בפני גולשים ולקוחות שלא בהכרח מכירים אותו. משקווי האשראי שניתנו לעסק נוצלו באופן מלא והבנקים אמרו לא עוד, מור הבינה שיש רק דרך אחת להציל את המצב – העברת הפעילות לאונליין. העסק נהנה מאפשרות למכור מוצרים ושירותים, גם מחוץ לשעות הפעילות של החנות, כולל בסופי שבוע ובערבי חג. כל בית עסק, בכל תחום שהוא, מעוניין באופן טבעי להתרחב בצורה כזו שהוא יוכל לייצר לעצמו עוד לקוחות, למכור יותר מוצרים ולספק עוד שירותים.

הסיפורים האלו, נדירים ככל שיהיו ולמרות שטכנולוגיית האבטחה באתרי מסחר אלקטרוני התפתחה בצורה משמעותית בשנים האחרונות – אינם נעלמים מתודעתם של גולשים. ממשק משתמש מתייחס לאלמנטים החזותיים והאינטראקטיביים של החנות המקוונת הווירטואלית שלנו. החנות הווירטואלית צריכה להיות עקבית עם זהות המותג שלך, כולל הלוגו, הצבעים והמסרים שלך. בישראל הרכישה אונליין הפכה להיות חלק אינטגרלי מחיי היום היום ויותר ויותר חנויות פיזיות עוברות לממשק של רכישות אונליין. לא צריך להיות גאון בשיווק כדי להבין ששם האתר שלכם צריך להופיע. אם קבלתם החלטה אמיצה לפתוח חנות פיזית, וכבר בדקתם את ההיתכנות וראיתם שאתם עתידים להרוויח בגדול מהחנות הזו, ושלקוחות מהאיזור הקרוב והרחוק עתידים להגיע לחנות שלכם ולקנות מהמוצרים שלכם. למשל, אם אנחנו עוסקים בתחום המחשבים, אז יהיה נכון לבנות חנות וירטואלית מתקדמת למחשבים דרכה יכולים גולשים לרכוש מחשבים, מדפסות, ציוד היקפי ועוד. אמנם יש לכם חנות וירטואלית יפה ומושקעת, אבל גם למתחרים שלכם יש עסק וירטואלי וגם הם מוכרים מוצרים דומים לשלכם, אז איך יוצרים יתרון תחרותי? הם יעריכו את המאמץ שהושקע כדי להפוך את המסע שלהם לחלק ואינטואיטיבי יותר. כדי להשיג את המטרה יש לנהל במקצועיות את החנות הווירטואלית וחשוב להשקיע בכך זמן ומאמצים.

Sellio System Dashboard

Get in touch

רוצים לדעת עוד, לשמוע עוד, לראות עוד, מוזמנים ליצור קשר אנושי איתנו בכל זמן ומכל מקום.|



    שלחו הודעה בוואצאפ לקבלת הצעת מחיר לחנות וירטואלית להצעת מחיר