איך לנהל חנות באינטרנט לצד עסק פיזי?

מעוניין לבנות חנות

?

איך לבנות אתר בחינם? המדריך לבניית אתר מקצועי ב10 דקות ובחינם - לבנות אתר מהמם בחינם! ישנו את דף המוצר שמחייב לשדר הנעה לפעולה. המלצתנו היא לאפשר לגולשים לבחור בין מספר דרכים למשלוח או איסוף עצמאי של המוצר. יש להעלות תכנים מעניינים ולאפשר לגולשים לשתף אותם, ובנוסף בעל החנות יכול לקרוא תגובות למודעות כדי לשפר את פעולות השיווק שלו ולהציע בחנות מוצרים מבוקשים. קמפיינים ממומנים מייצרים נתונים רבים, המסייעים לכם ללמוד על מה הלקוחות שלכם מגיבים ובכך תוכלו לשפר את מאמצי השיווק שלכם לאורך זמן גם באפיקי פרסום אחרים. היום לקוחות קונים בכל מקום, בכל זמן ובכל הזדמנות: ברשתות החברתיות, דרך גוגל, באמצעות דיוור ישיר ועוד, וחשוב שכל עסק וירטואלי יהיה נוכח בכל הערוצים והפלטפורמות. אפשר להשיק קמפיינים ברשתות החברתיות, לשלב קידום בגוגל, לשלוח מסרונים, ניוזלטרים, להצטרף לתוכניות שותפים ועוד. לקוחות פוטנציאליים מחפשים עסקים בגוגל, ובאמצעות קידום ופרסום באינטרנט אפשר להגיע לקהלי מטרה שמאפייניהם ידועים מראש וליהנות ממיתוג של עסק חדשני הניצב בחזית הטכנולוגיה. בעידן כה תחרותי שבו עסקים מתחרים על תשומת הלב של כל לקוח ולקוחה, לקוחות נאמנים שחוזרים לרכוש שוב ושוב בחנות הווירטואלית הם מצרך נדיר. פייסבוק מציעה כלים מתקדמים לבעלי עסקים שיכולים לסייע לכל בעל חנות באינטרנט להגדיל מכירות ולהשיג את מטרות הפרסום שבעל האתר הגדיר מראש. כמו כן, לבעלי חנות וירטואלית כדאי לנהל בפייסבוק קמפיין מסוג CPA, כלומר קמפיין המוביל לפעולה מסוימת של הגולש, לדוגמה מילוי טופס, רכישה באתר, השארת ליד וכדומה.

בניית חנות דיגיטלית » EzWeb מאידך

, יזמות אינה מתאימה לכל אחד ואחת, בטח לא לבעלי לב חלש. הנוכחות האינטרנטית חשובה היום לעסקים יותר מאי פעם והדבר נכון לכל סוגי העסקים בכל הגדלים. תקופת הקורונה הוכיחה לכל בעלי העסקים כמה חשוב ליצור נכס דיגיטלי באינטרנט כדי ליהנות מנוכחות וירטואלית גם במצבי משבר. כדי שזה לא יקרה ושהעגלה המלאה לא תינטש חשוב לספק ללקוחות חווית צ’ק-אאוט חלקה וכמה שיותר אפשרויות תשלום. מעוניינים להקים חנות אינטרנטית, להגדיל את היקף המכירות ולהגיע ללקוחות חדשים בארץ ובעולם? העלות של חנות אינטרנטית, בניגוד לחנות פיזית, הינה קטנה יחסית כאשר הרווח הפוטנציאלי גבוה בהרבה, מאחר שלחנות שתבנה ברחוב או בקניון יגיעו רק אנשים מהאזור בעוד שלחנות באינטרנט יגיעו מכל הארץ ואולי אפילו מהעולם. משום שהתהליך כל כך זריז, הקונים אפילו לא מספיקים לפתח רגשות אשם על ההוצאה – מה שכמובן מועיל לבעל העסק. בעל העסק צריך להיות זמין בשעות פתיחה רבות אשר יהיו נוחות לקהל הלקוחות. אם הלקוחות לא ימצאו מיד את היתרונות והתועלות עבורם הם יהיו מתוסכלים ופשוט יעברו לרכוש אצל המתחרים. אם הם יגלו שאפשרויות התשלום מוגבלות וביצוע העסקה מסורבלת – הם יוותרו על הרכישה ויעברו הלאה.

הלקוחות ביקרו בחנות שלכם, הם קראו, עברו על מוצרים ועכשיו הם החליטו לרכוש ולהשלים את העסקה. היתרונות של שיווק חנות וירטואלית גם בפייסבוק הם רבים ומשמעותיים, הן לצורך גידול המכירות בחנות האינטרנטית והן לצורך קידום אתר המכירות בגוגל ובשאר מנועי החיפוש. ברור למדי מדוע לקוחות אוהבים חנויות וירטואליות – הם לא צריכים להטריח את עצמם לקניון או למרכז המסחרי, הם לא מבזבזים זמן במציאת חניה ובעמידה בתורים, הם לא נאלצים לברור בין שורות המדפים. המטרה של רבים מאתנו היא למצוא את אותם הפתרונות אשר יחסכו לנו זמן יקר ויאפשרו לנו לעשות כמה דברים במקביל. לקוחות פוטנציאליים רבים עדיין נרתעים ממסירת מספר או סליקת כרטיס אשראי באתרי אינטרנט שאינם מכירים. כמו כן, מוצרים רבים יכולים להתברג בדף הראשון גם במילים שבעל האתר לא תמיד מודע להם. לכן, כדאי להקים פרופיל עסק ולהשקיע בדף מעוצב ואיכותי. ● מיקום גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל – קידום החנות הווירטואלית במנועי החיפוש מבטיח מיקום גבוה בדף התוצאות וחשיפה רחבה ומשמעותית בפני לקוחות פוטנציאליים מישראל ומרחבי העולם.

קידום חנויות וירטואליות בגוגל היא משימה מאוד מאתגרת מכיוון שמדובר באתרים גדולים ולרוב גם מורכבים. מכיוון שכבר שנבחרה פלטפורמה להקמת חנות באינטרנט ייתכן מאוד ויש לכם כבר תבנית עיצוב מוכנה בתוך הפלטפורמה שרק דורשת התאמות. עצבו חנות יפה, בעלת עיצוב נקי אך עם זאת מרשים. העיצוב שלה פשוט מאשר עיצוב של חלל תצוגה פיזי, וכך גם זול יותר. בנייה, אחזקה וקידום של חנות וירטואלית אינו פרויקט פשוט ומחייב השקעה לא מבוטלת. אם לא עשיתם זאת עד עכשיו – זה הזמן. הימנעו מפוטרים עמוסים מידי – אין ספק שמפת משמש היא הרבה יותר קריטית כאשר מדובר בחנויות וירטואלית, אבל אין זה אומר שהפוטר צריך להיות עמוס במוצרים. כאשר לקוחות יראו המלצות של לקוחות מרוצים, מדריכי הפעלה וסקירות של מוצרים, סביר מאוד להניח שהספק יוסר והם יחושו בטוחים לרכוש מוצרים בחנות הווירטואלית שלכם. מומלץ לבקש מעט מאוד פרטים לפני רכישה כדי שהלקוח יוכל לרכוש במהירות וללא עיכובים והסחות דעת. ואם מוסיפים לזה את העובדה שלקוחות מצפים להכיר ולהיחשף לחברות ומותגים וגם לרכוש שירותים ומוצרים – אונליין, הרי שהקמת חנות באינטרנט היא ממש לא פריבילגיה אלא כורח המציאות. 6. מיקום פיזי של שרת אחסון החנות הוירטואלית: אחסון אתרים חנות וירטואלית בישראל יוצא מנקודת הנחה שלקוחות החנות הוירטואלית ממוקמים בישראל. שיווק נכון ואיכותי בפייסבוק תורם לקידום אורגני של החנות האינטרנטית.

Sellio System Dashboard

Get in touch

רוצים לדעת עוד, לשמוע עוד, לראות עוד, מוזמנים ליצור קשר אנושי איתנו בכל זמן ומכל מקום.|



    שלחו הודעה בוואצאפ לקבלת הצעת מחיר לחנות וירטואלית להצעת מחיר