איך לנהל חנות באינטרנט לצד עסק פיזי?
מעוניין לבנות חנותאיך לנהל חנות באינטרנט לצד עסק פיזי?
המסחר ברשת מתבצע בדרך כלל באמצעות כרטיסי אשראי הנסלקים ברשת וחשוב שהחנות האינטרנטית שלך תהיה מחוברת למערכת סליקת אשראי המכבדת את כל כרטיסי האשראי המקומיים והבינלאומיים וכי ניתן לגבות מהלקוחות בכל המטבעות. פתיחת חנות אינטרנטית הוא הליך שיווקי חכם, מתבקש וחשוב מאד עבור כל עסק באשר הוא, גם אם הוא רק באינטרנט וגם אם הוא באינטרנט וברחוב. בעולם בו אנו חיים בו אנשים מתנהלים בקצב מהיר חשוב מאד לדעת להיות עם היד על הדופק ולדעת היכן נמצאים הלקוחות,בייחוד כאשר מדובר על ניהול חנות וירטואלית. אם אתם מעדיפים לקדם את החנות שלכם בעצמכם, אנו שמחים להציג כמה טיפים שחשוב מאוד ליישם אותם. שוב ושוב אנו נתקלים באתרים שתפריט לא נוח מספיק, זורק את הגולשים שלהם אל המתחרים. אל תהיו שם, לפני שאתם יוצאים למסע הזה, תתכננו מול איש מקצוע וודאו שאתם יודעים מה השלב הבא. אל תבנו על כך ש רק המוצרים בתור תוכן, יקדמו את האתר, חשוב לנהל בלוג איכותי ורצוי גם לשלב סרטוני הדרכה. אבל לפני שתוכלו בכלל להתחיל לחשוב על זה, אתם צריכים באופן מיידי לבנות אתר אונליין איכותי עבור המוצרים שלכם. אם פעם להקים חנות היה תהליך יחסית פשוט קל, היום להקים חנות אינטרנטית זה תהליך מורכב שדורש סנכרון עם חברות שילוח, סליקה, מערכות דיוור, מערכות SMS, מערכות ניהול מלאי ומערכת ניהול תוכן נוחה ויעילה עבור העבודה השוטפת.
עמוד הבית של חנויות איקומרס הוא חלון הראווהשל החנות, זה המפגש הראשוני של הלקוח עם החנות, לכן בעמוד כל כך חשוב כמו עמוד הבית יש להציג לא את החברה וקורותיה כי אם את התועלות והיתרונות עבור הלקוחות. כמו כן, חשוב לזכור כי העולם משתנה במהירות, נפח המסחר באינטרנט צומח בהתמדה ובמהירות גבוהה, וכיום הלקוחות מעוניינים לרכוש מוצרים בחנות וירטואלית ידידותית למשתמש, ללא צורך להגיע למרכז העיר או לקניון, ובלי להזיז את הרכב מהחניה. פייסבוק מציעה כלים מתקדמים לבעלי עסקים שיכולים לסייע לכל בעל חנות באינטרנט להגדיל מכירות ולהשיג את מטרות הפרסום שבעל האתר הגדיר מראש. אבל כדי שהחנות האינטרנטית שלכם תממש את מלוא הפוטנציאל העסקי שטמון בה אתם צריכים לספק ללקוחות שלכם חוויית קניה בלתי נשכחת, כזו שתגרום להם לחזור לחנות האיקומרס שלכם ולרכוש בה שוב ושוב ושוב… תעשה עבודה טובה עם הלקוחות שלך, תזכיר להם שאתם קיים, דע מאיפה הם ואיזה מוצרים מעניינים אותם דרך פילוחים מדויקים, ושלח להם דיוורים שיאפשרו להם לחזור ולרכוש ממך שוב ושוב. ישנם עסקים קטנים אשר מתמקדים במספר מצומצם של מוצרים או שהם מציעים שירות מקצועי בתחום צר יחסית, לכן הם משוכנעים כי אין להם צורך באתר באינטרנט, ולבטח שלא חנות מקוונת.
העולם הפך לווירטואלי. היום חלק גדול אם לא כל החנויות הגדולות והרציניות צריכות שיש להם אתר אינטרנט, רצוי כזה שאפשר לקנות ממנו. לא כל פלטפורמה יודעת לעבוד עם אמצעי עיבוד תשלום צד שלישי. כשאנחנו מדמיינים קניית בגדים כמעט תמיד צצות אצלנו בראש תמונות של חנויות עמוסות מדפים וקולבים, המתנה בתור עד שאחד מתאי המדידה יתפנה, החלפת הבגדים שאנחנו לובשים באלה שאנחנו שוקלים לרכוש, סיבוב מול המראה ועוד אחד, התלבטות, בדיקת אופציות נוספות ועוד מדידות ובסופו של דבר המתנה בתור לקופה, תשלום ואז הצגת הבגדים החדשים לחברים, בני משפחה ושאר מכרים על מנת לקבל את המחמאות המתבקשות. אם בעבר אותו בעל עסק היה רוכש פנקס חשבוניות על מנת לנהל את העסקים, כיום כאשר גם החנויות עברו לאינטרנט אין זה פלא כי גם ניהול החשבונות עבר לאינטרנט. כדאי לדעת כי תהליך פיתוח אתרים וחנויות וירטואליות בקונימבו כולל 6 שלבים עיקריים, הלקוח זוכה לליווי מקצועי צמוד על ידי צוות מנוסה, עד לשלב העלאת האתר לרשת וגם לאחריו. חנות וירטואלית עתירת טכנולוגיה גם תאפשר ללקוחותיה לסמן מוצרים לשם השוואה ביניהם וכן, ליצור לעצמם רשימת משאלות – מוצרים אשר אינם מתווספים לעגלת הקניות הוירטואלית, אלא סומנו על ידי הלקוח כמוצרים אותם הוא שוקל לרכוש. כיום, כל אדם פרטי, עסק קטן או חברה גדולה המציעים שירות או משווקים סחורה, מעוניינים להיות בעלי חנות וירטואלית לעסק שתאפשר הפגנת נוכחות ברשת, לא רק ברמת התוכן אלא ממש כאפשרות לעשות עסקים, למכור ולקנות סחורות.
אתר מסוג זה שונה באופן מהותי מאתרי תדמית, למרות שלרוב אלו נתפסים בצורה דומה, מה שמוביל את מרבית אתרי הסחר להיות בעלי פעילות וריווחיות נמוכה. אם הזכרנו את היתרונות האינטרנט, הרי ניהול חשבונות של חנות וירטואלית במרחב הוירטואלי מאפשר לעקוב אחר הלקוחות 24 שעות ביממה. ניהול הכספים באינטרנט מאפשר לחסוך בנייר וגם מאפשר להרוויח זמן. עסקים רבים נאלצו לסגור את העסק לאור הנחיות משרד הבריאות ורק עסקים עם חנויות באינטרנט המשיכו לעבוד כמעט באין מפריע באמצעות משלוחים. הדרך הטובה ביותר להפוך את העסק שלנו לעסק מיוחד היא לבנות לו אתר אינטרנט ייחודי שיש בו גם חנות וירטואלית. חיסכון בזמן – אמנם שוטטות בין חנויות בגדים (בין אם בקניון ובין אם ברחוב המתאפיין בריבוי חנויות שכאלה) היא חוויה חיובית בסך הכל, אולם היא גם מאלצת אותנו לפנות זמן רב ויקר, ולא תמיד יש לנו את הפנאי לכך. במודל מסוג זה, אתם בעלי החנות ומערכת המכירות שמפעילה אותה ולא ספק השירות. לפרטים וקביעת פגישה לבניית החנות שלכם – אתם מוזמנים ליצור קשר. ישנם עשרות ספקים ושירותים שונים שבהם תוכלו להשתמש כדי לרכוש שם דומיין ואחסון, אתם יכולים לרכוש אותם יחד או בנפרד. אין זה משנה מהו הרעיון, השירות או המוצר העומד מאחורי החזון העסקי שלכם, באמצעות הקמת בניית אתרים מסחריים בהתאמה אישית תוכלו להגיע לכלל קהלי היעד הרלוונטיים ביותר למטרות העסקיות שלכם, ותוצאה מכך להגדיל את הקיף המכירות, העסקאות והרווחים.