איך לנהל חנות באינטרנט לצד עסק פיזי?
מעוניין לבנות חנותאיך לנהל חנות באינטרנט לצד עסק פיזי?

זה די טבעי, מכיוון שקצב החיים האיץ בצורה ניכרת ורבים אין להם זמן להסתובב בנחת סביב רצפת המסחר. חשוב להבין כי הצלחתה של חנות וירטואלית תלויה במידה רבה מאד בזמינותה ברשת האינטרנט: כל זמן שהאתר פעיל ברשת ניתן לבצע בו רכישות ותשלום. כיום כאשר העולם מתנהל במהירות, יש חשיבות רבה להעביר את ניהול הכספים כך שיהיה ניתן לדעת מה קורה בעסק בכל זמן נתון. החנות האינטרנטית נחשבת לממשק למסחר אלקטרוני, יש סוגים שונים של חנויות באינטרנט, כאשר בכל חנות אינטרנט יש אופציה להזמנות ולרכישה של מוצרים באתר. בעידן הנוכחי, ובגלל התחרות הגבוהה, בעלי חנויות באינטרנט אינם יכולים להסתפק רק בהעלאת מוצרים חדשים לאתר המכירות. הימנעו מלעשות העתק-הדבק למפרטים- לא רק שבחנויות כאלה יש צורך בקידום קטגוריות ותת קטגוריות, אלא גם נוצר הצורך בקידום המוצרים עצמם בגוגל. אין צורך בתשלום שכירות או ברכישת שטח פיזי, אין צורך בכוח אדם במשמרות בחנות, אין צורך בתנאי תצוגה מיוחדים. כדי להצליח, עליכם להשקיע בשיווק ובקידום החנות הוירטואלית שלכם, אין מנוס מכך. ואולם, לא מספיק להשקיע כסף בחנות מקוונת – צריך גם לוודא שהיא עובדת בשבילכם, במקום לבזבז את הרווחים. בעולם התרותי של היום, לפני שיוצאים לדרך ומתחילים להשקיע כספים ולהתפזר, כדאי מאוד לעשות חשיבה ולייצר תכנית שיווק באינטרנט.

לא נוח לחפש וידאו של קורס שיכול להיות בפנופטו או בשרת הישן. הערך עד כמה שוק זה מעסיק מוכרים אחרים, וקח בחשבון לא רק אתרים, אלא גם חנויות רגילות. אופנת יד שנייה בהחלט מציעה אופציה שהיא אקולוגית וגם מלאה בסטייל, שבה כל אחד יכול להרכיב את הלוק שלו בדרך שהיא רק שלו, ושכנראה לא תראו ברשתות. בעלי עסקים רבים חושבים שפרויקט בניית חנות וירטואלית הינו פרויקט פשוט המצריך רק מציאת מוצר למכירה וכן בניית האתר על ידי אנשי מקצוע אך בשונה מסוגי אתרים אחרים שישנם חנות וירטואלית צריכה להיות חנות נוחה ומהירה בשביל הגולש ואחד הדברים שכדאי לשים עליהם דגש הוא ההתמצאות באתר. בבחירת קורס שלם או רשימת סרטונים, הסרטונים ירדו אחד אחרי השני בתור, ניתן לצאת מהדף או להמשיך לגלוש באתרים אחרים ללא הפרעה. זה מעצבן להתחבר לכל מערכת מאה פעמים ביום ולעקוב אחרי מטלות בית ב-3 מערכות שונות. הקבצים ירדו אחד אחרי השני בתור, ניתן לצאת מהדף. ברשימת הקורסים במודל שבבלוק של "ניווט" נוספו שמות קורסים לצד המספרים, כדי להקל על מעבר בין אתר של קורס אחד לאתר של קורס אחר. קידום ושיווק – הפרויקט לא נגמר ברגע שקיבלתם אתר חדש, כעת יש להתחיל לשווק את האתר ולקדם אותו, ישנם מס’ דרכים לעשות זאת (וכולם נתמכים על ידי מערכת קונימבו): תוכלו לקדם אותו בצורה ממומנת בפייסבוק או בגוגל, לקדם אותו אורגנית בתוצאות החיפוש בגוגל, לנהל מערך של ניוזלטרים לטובת אימייל מרקטינג או שילוב של הכל ביחד.


להצעת מחיר