איך לנהל חנות באינטרנט לצד עסק פיזי?
מעוניין לבנות חנותאיך לנהל חנות באינטרנט לצד עסק פיזי?
אם נמצאים בהקלטה שמחולקת להרצאה ומצגת, התוסף ישאל איזה חלק מהשניים לצלם. לפני שאתה עוסק במסחר באינטרנט, עליך לקבוע איזה אזור טובין הוא המעניין והקרוב ביותר אליך. אם פעם היינו נאלצים לקבוע עם בעל מקצוע על מנת לנהל את המעקב, הרי כיום ישנן תוכנות המאפשרות לדעת בדיוק מה קורה בחנות בצורה פשוטה. בתכנון המערכת הושם דגש על תאימות למנועי החיפוש השונים ובראשם Google, על מנת לאפשר קידום אתרים וחשיפה מרבית לגולשים. מרבית המודעות שאתם רואים בגוגל פועלות לפי מודל זה, וכך גם רוב פלטפורמות המדיה החברתית. לעומת זאת אתר האינטרנט חוסך לך כבעל עסק הוצאות רבות היות ואתה היחיד שמנהל אותו, מה גם שההוצאות עבור מיסים וחשבונות הן הוצאות שעל פי רוב אינן קשורות לעסק, כי העסק מתנהל מתוך ביתך ואלה כספים שבין כה היית מוציא. העסק נהנה מאפשרות למכור מוצרים ושירותים, גם מחוץ לשעות הפעילות של החנות, כולל בסופי שבוע ובערבי חג. יהיה אופטימלי להעסיק אותו לשיתוף פעולה נוסף, מכיוון שהגעת מוצרים חדשים והרחבת הטווח ידרשו תמונות חדשות וחדשות.
זה די טבעי, מכיוון שקצב החיים האיץ בצורה ניכרת ורבים אין להם זמן להסתובב בנחת סביב רצפת המסחר. חשוב להבין כי הצלחתה של חנות וירטואלית תלויה במידה רבה מאד בזמינותה ברשת האינטרנט: כל זמן שהאתר פעיל ברשת ניתן לבצע בו רכישות ותשלום. כיום כאשר העולם מתנהל במהירות, יש חשיבות רבה להעביר את ניהול הכספים כך שיהיה ניתן לדעת מה קורה בעסק בכל זמן נתון. החנות האינטרנטית נחשבת לממשק למסחר אלקטרוני, יש סוגים שונים של חנויות באינטרנט, כאשר בכל חנות אינטרנט יש אופציה להזמנות ולרכישה של מוצרים באתר. בעידן הנוכחי, ובגלל התחרות הגבוהה, בעלי חנויות באינטרנט אינם יכולים להסתפק רק בהעלאת מוצרים חדשים לאתר המכירות. הימנעו מלעשות העתק-הדבק למפרטים- לא רק שבחנויות כאלה יש צורך בקידום קטגוריות ותת קטגוריות, אלא גם נוצר הצורך בקידום המוצרים עצמם בגוגל. אין צורך בתשלום שכירות או ברכישת שטח פיזי, אין צורך בכוח אדם במשמרות בחנות, אין צורך בתנאי תצוגה מיוחדים. כדי להצליח, עליכם להשקיע בשיווק ובקידום החנות הוירטואלית שלכם, אין מנוס מכך. ואולם, לא מספיק להשקיע כסף בחנות מקוונת – צריך גם לוודא שהיא עובדת בשבילכם, במקום לבזבז את הרווחים. בעולם התרותי של היום, לפני שיוצאים לדרך ומתחילים להשקיע כספים ולהתפזר, כדאי מאוד לעשות חשיבה ולייצר תכנית שיווק באינטרנט.
יותר ויותר אנשים חושבים כיצד לפתוח חנות באינטרנט. פיצול חלון – עבור וידאו עם מצגת, נוסף כפתור שפותח את הוידאו בחלון נוסף ובכך מאפשר לצופה לצפות במרצה בתצוגה גדולה יותר. בנוסף, השימוש בחלון נוסף מאפשר לצופה להשתמש במסך מלא עבור שני החלונות בנפרד – שימושי למי שמחזיק בשני מסכים! עיצוב כהה למודל, למי שעובד על המודל בלילה או סתם לא אוהב את העיצוב הנוכחי – ניתן להפעיל ולבטל את העיצוב בלחיצת כפתור, וניתן להחליף את הצבע המשני לאחד מ-12 גוונים. ל במצב חדש. למי יכול להתאים? כפתור הורדה חדש נוסף גם בדף של הווידאו. כפתור "הורדת חומר הקורס" בדף הראשי של המודל לכל קורס. הורדת וידאו מהפנופטו – סרטונים יחידים, רשימת סרטונים בקורס (29/4/2018) או קורס שלם בלחיצת כפתור מהדף של הקורס. יבוצע סינון מטלות-ערעורים אוטומטי ברשימת מטלות הבית במודל, ניתן לבטל את הסינון בלחיצת כפתור. ניתן לבטל בלחיצת כפתור את החיבור האוטומטי במקרה הצורך. כפתור "הורדת יחידת לימוד" לצד כל כותרת של יחידת לימוד במודל. מצב תאורה – כפתור "האר" / "החשך" (בהתאם למצב הנוכחי) שמאפשר להעביר את הפנופטו למצב מוחשך. שמירת העדפות – התוסף יזכור את בחירת מצב התאורה והמהירות ויפעיל אותן אוטומטית בפעם הבאה שתפעילו וידאו בפנופטו.
לא נוח לחפש וידאו של קורס שיכול להיות בפנופטו או בשרת הישן. הערך עד כמה שוק זה מעסיק מוכרים אחרים, וקח בחשבון לא רק אתרים, אלא גם חנויות רגילות. אופנת יד שנייה בהחלט מציעה אופציה שהיא אקולוגית וגם מלאה בסטייל, שבה כל אחד יכול להרכיב את הלוק שלו בדרך שהיא רק שלו, ושכנראה לא תראו ברשתות. בעלי עסקים רבים חושבים שפרויקט בניית חנות וירטואלית הינו פרויקט פשוט המצריך רק מציאת מוצר למכירה וכן בניית האתר על ידי אנשי מקצוע אך בשונה מסוגי אתרים אחרים שישנם חנות וירטואלית צריכה להיות חנות נוחה ומהירה בשביל הגולש ואחד הדברים שכדאי לשים עליהם דגש הוא ההתמצאות באתר. בבחירת קורס שלם או רשימת סרטונים, הסרטונים ירדו אחד אחרי השני בתור, ניתן לצאת מהדף או להמשיך לגלוש באתרים אחרים ללא הפרעה. זה מעצבן להתחבר לכל מערכת מאה פעמים ביום ולעקוב אחרי מטלות בית ב-3 מערכות שונות. הקבצים ירדו אחד אחרי השני בתור, ניתן לצאת מהדף. ברשימת הקורסים במודל שבבלוק של "ניווט" נוספו שמות קורסים לצד המספרים, כדי להקל על מעבר בין אתר של קורס אחד לאתר של קורס אחר. קידום ושיווק – הפרויקט לא נגמר ברגע שקיבלתם אתר חדש, כעת יש להתחיל לשווק את האתר ולקדם אותו, ישנם מס’ דרכים לעשות זאת (וכולם נתמכים על ידי מערכת קונימבו): תוכלו לקדם אותו בצורה ממומנת בפייסבוק או בגוגל, לקדם אותו אורגנית בתוצאות החיפוש בגוגל, לנהל מערך של ניוזלטרים לטובת אימייל מרקטינג או שילוב של הכל ביחד.