איך לפתוח חנות באינסטגרם – המדריך המלא
מעוניין לבנות חנות
כלל רביעי, עיצוב חנות וירטואלית היום כולל גם עיצוב מותאם לסלולר. עיצוב רספונסיבי כלומר שהאתר יהיה מותאם לגודל המסך הסלולרי. כמו כן, חשוב להקל על הגולשים את ההתמצאות באתר על מנת שתהליך הבחירה והרכישה יהיה נעים ונוח. היום אחת הדרכים היעילות ביותר לבסס נוכחות אינטרנטית ולהגיע לקהל מכל מקום, בארץ ובעולם, היא על ידי פתיחת חנות וירטואלית. כך גם חנות וירטואלית העיצוב מאוד חשוב לצורך הכנסת לקוחות לאתר שלכם. בחנות וירטואלית חשוב מאוד לדעת להציג את המוצרים בצורה מחמיאה אך בהירה וברורה. עיצוב נכון של חנות וירטואלית כמו בחנות פיזית יכול להעניק לכם יתרון גדול עם הלקוחות תארו לכם מצב שאתם באים לחנות בקניון שהיא מוזנחת והריח שלה לא הכי נעים לכם כמעט בכל הפעמים או אפילו בכולם לא רק שלא תרכשו מוצר שרציתם לקנות שם אלא בכלל לא תיכנסו לחנות ותעדיפו לוותר עליה . החנות הנבנית היא חנות וירטואלית, מקוונת, שלמעשה לא מחזיקה כל מלאי אלא מוכרת רק כאשר יש קונה שבאמת רוצה לבצע רכישה. הוצאות חנות וירטואלית כזו הן מזעריות, וכוללות רק את התשלום על השימוש בשרתי המחשב. אך בונים חנות וירטואלית שבאמת תצליח גם להביא עבודה ולא תהיה רק לצורך הקיום ? אחרת החנות תהיה מעוצבת מספיק יפה אך מי שיכנס אליה לא ידע שהוא יכול או צריך לקנות בה.
כלל שלישי , קריאה לפעולה – גולש שנכנס לאתר שלכם צריך לדעת שיש חנות והוא יכול לקנות בה. אפשרות לגייס חברים ובני משפחה בעלי פרופיל בפייסבוק לטובת קידום החנות האינטרנטית, ללא עלות, באמצעות שיתוף הודעות עם קישור לאתר המכירות. המאבק על לקוחות פוטנציאלים חדשים יכול להתנהל בחדרי חדרים, ממאחורי מסך המחשב, ומה שחשוב יותר – ללא הדרדרות אל מלחמת מחירים, המחסלת במקרים רבים את התחרות העסקית. על מנת להביא להצלחה של חנות וירטואלית של בגדים באינטרנט יש צורך לתת את כל המידע על כל בגד ובגד, בצורה הכי מפורטת שאפשר. כך, הם רואים בזמן אמת את כל מה שמתרחש בעסק, אין צורך ‘לנדנד’ ללקוח כדי שיעביר להם מידע והעבודה מתייעלת”. אמרה פעם אישה חכמה, ואצלנו בחנות הוירטואלית אין דבר יותר אינפורמטיבי עשיר ומשכנע מסרטון וידאו, לכתוב אפשר עד אין סוף (וטוב שכך) אבל כאשר תשלב זאת עם מידע עשיר המועבר לגולש בדרך נוחה ומהירה כמו סרטון תוכל ליהנות משני העולמות וגם גולשי האתר, מה שיקרב אותם מאוד לביצוע הרכישה. קטגוריות מישנה של מחשבים נייחים תתבססנה למשל על חלוקה ליצרנים או מאפיין כללי כגון נפח הכונן, כאשר כל קטגוריה ותת קטגוריה של החנות הוירטואלית תציג את הפריטים השייכים לה. ל לניהול קמפיינים מסחריים של החנות הוירטואלית: חברות אחסון אתרים מגבילות בחבילות אחסון אתרים שיתופי, את מספר האימיילים הניתנים לשליחה בשעה, על מנת למנוע עומס על שרתי הדוא"ל של החברה ולאפשר ללקוחות נוספים באחסון אתרים השיתופי להשתמש במשאבי שרתי הדוא"ל.
לצורך כך, החברה משתמשת בשרתים מאובטחים לשם העברת מידע רלוונטי. לשם כך העבודה עם מומחה בעיצוב חנות וירטואלית תהיה ביחד עם מומחה בתחום השיווק באינטרנט. תפיסת פלחי שוק חדשים היא חלק מאסטרטגיה עיסקית של עסקים רבים, ולעתים קרובות בניית חנות וירטואלית היא המתכון האופטימלי, פעולה שהשפעתה החיובית על ביצועי העסק תהיה ניכרת גם בטווח הארוך. נראה שיחס עלות תועלת בהקמת חנות מקוונת טוב בהרבה בהשוואה לחנות רגילה, אשר הקמתה מצריכה משאבים רבים, וקהל הלקוחות שעתיד להכנס אליה קטן הרבה יותר. עיצוב החנות נראה טוב וויזואלית וכמו כן שימושי ונטען במהירות. חנות וירטואלית מוקמת על ידי מערכת מן המוכן, עם מנגנון מובנה לרכישה וחיוב מקוונים ואפילו שירותי אריזה ומשלוח כבר כלולים בבניית החנות הוירטואלית. ואנחנו לא מדברים עוד על רשתות המזון, האופנה והקוסמטיקה שכבר מזמן שם ומפעילות מחלקות ייעודיות לטובת סחר אונליין. אבל לפני שתוכלו בכלל להתחיל לחשוב על זה, אתם צריכים באופן מיידי לבנות אתר אונליין איכותי עבור המוצרים שלכם. אחד מהטיעונים הנפוצים של בעלי עסקים שנמנעים מפתיחת חנות אונליין, קשור לחשש שמדובר בהשקעה של זמן ומשאבים עבור פתרון זמני ולא יציב. לכן, מעבר לחשיבות שיווק חנות המכירות בפייסבוק כדי להגדיל מכירות יש לפעילות השיווקית משמעויות נוספות עבור בעל החנות.
קהל הצרכנים הזה הולך וגדל, ככל שגדלה המודעות לאפשרויות שמציעים אתרי מכירות באינטרנט. לכן, ההמלצה של אנשי המקצוע המתמחים בשיווק ובמכירות באינטרנט היא להיעזר בכלים וביתרונות של הרשת החברתית הפופולרית והמובילה בעולם, כדי להגביר את החשיפה של החנות באינטרנט, וכדי לשפר יחס המרה ולהגדיל מכירות. פייסבוק מאפשר למשתמשים, אפילו לכאלו שאין להם כל ידע טכני, ליצור דף שהוא למעשה חנות לעסק לכל דבר, ויש הטוענים כי למעשה גולשים רבים לא מעוניינים לעזוב את פייסבוק לצורך עריכת קניות ברשת ויעדיפו לקבל הן את הפרסום של המוצרים והן את האפשרות לרכוש אותם בתוך הרשת החברתית עצמה. במציאות עסקית בת ימינו חנות וירטואלית הופכת להיות לסניף חשוב מאוד , אם כי לאו דווקא הסניף היחידי, של כל בית עסק. אם החברה עומדת בתקציבכם, אך המחיר בהשוואה לשוק, הוא מוגזם במיוחד, אל תשכרו את שירותיה של חברת בנית אתר זו, אך אם המחיר הוא גבוה מהשוק אך לא באופן קריטי, והתרשמתם מאוד לחיוב ממקצועיותה של החברה וממתן השירות שלה, לכו על זה.