איך פועל קידום אתרים?
מעוניין לבנות חנות?
היצרנים, היבואנים והמשווקים מתאימים את עצמם למציאות המשתנה ולאפשרויות העסקיות החדשות שנפתחו בעזרת המסחר באינטרנט. במהלך 10 השנים האחרונות שינו היצרנים, היבואנים והמשווקים בכל העולם את אסטרטגיית המכירה שלהם. בחר תמיד מערכת מסחר פשוטה לתפעול וכזו שתתן לך את החופש להתעסק רק במה שחשוב. זיכרון חזותי תמיד חזק יותר מזיכרון טקסטואלי, ההשקעה בתדמית חזותית מרהיבה, מתאימה לאופיו של העסק, ומודרנית ועדכנית, חשובה ביותר להצלחת החנות באינטרנט. שמור על ייחודיות, שמור על שוני, וטפח צדדים אלו תמיד על מנת ליצור התרשמות חיובית בעיני הגולשים והלקוחות הפוטנציאלים שלך. לא רק זאת אלא שעיצוב החנות צריך להיעשות בצורה איכותית וזאת בכדי להבטיח כי הגולשים יתרשמו מהאתר שלכם ויאהבו אותו. אי ביי (ebay) היא דוגמה מצויינת, באי ביי זיהו מהר את הרצון והצורך של הגולשים שלהם ליצר רווחים על ידי מסחר מוצרים משומשים מיד שניה, טכנולוגיות ומתודות למסחר אלקטרוני באינטרנט עזרו לאי ביי לפתח פלטפורמה מתאימה לצרכיה וחשוב מכך לצרכי גולשיה, והשאר היסטוריה.. אתרי השוואת מחירים הפכו לכלי שמכוון הכי הרבה את התנהגות הצרכנים.
פריטים ייחודיים, מחירים הוגנים, איכות מעולה ושירות מצוין. אתרים אלה מפחיתים את עלויות החיפוש של הצרכנים ומאפשרים להם באופן זול ומיידי להשוות בין מוצרים ובין מחירים. מוצרים ושירותים שהיו נגישים קודם לכן והיו באופן מסורתי שייכים לתחום הקנייה הישירה עברו לדיגיטל. ישנם עסקים קטנים אשר מתמקדים במספר מצומצם של מוצרים או שהם מציעים שירות מקצועי בתחום צר יחסית, לכן הם משוכנעים כי אין להם צורך באתר באינטרנט, ולבטח שלא חנות מקוונת. החברה פיתחה לאורך השנים מספר מוצרים מהמובילים בתחום כגון: קניון און ליין – פלטפורמה יעודית לבניית חנות וירטואלית ואתרי מסחר אלקטרוני. מטרת העיצוב היא ליצור בידול על פני מתחרים, תוך התאמה לקהל היעד ולתחום עיסוק החברה. המקום שרבים מתבלבלים בו ולא בטוחים , איך וכיצד החנות שלהם צריכה להיות בנויה הלבטים הרבים במקומם ולכן יש צורך בייעוץ עם גורם בתחום בניית חנויות הוירטואליות מכיון שהחנות והקישורים שבה צריכים להיות מותאמים לקהל היעד ולרוב נדרשת סטטיסטיקה שרק לעוסקים בבניית חנות באינטרנט יש. בעל העסק צריך להיות זמין בשעות פתיחה רבות אשר יהיו נוחות לקהל הלקוחות. בחר חנות וירטואלית שתתאים לצרכי העסק היחודיים, או אפיין ובנה מערכת מתאימה, לא לכל החברות המשווקות חנויות וירטואליות יש את היכולת לשנות או להתאים לך מערכת ברמה הפונקציונאלית.
צמיחה כזו אף אחד לא צפה, והמגמה רק עולה ומתרחבת, היום כבר כמעט ולא ניתן לרשום דומיינים תחת שמות גנריים בסיומת .קום. זה אומר שלא צריך להשכיר חנות ולא צריך להשכיר מחסן. מהי חנות באינטרנט ולמה צריך אותה? יש פלטפורמה, יש שם ודומיין כעת צריך לבחור חברת אחסון שתאחסן על גבי השרתים שלה את החנות הוירטואלית. הקמנו את bizzapp מתוך הבנה שכל חנות וירטואלית צריכה לפעול בכל הפלטפורמות. איך אפשר לבלוט מתוך כל המהומה הזו ולהצליח בשיווק באינטרנט ? אפשר גם להביא פריטים שיש לכם בארון ובמידה והם נמכרים תוכלו לקבל בעבורם תמורה כספית. ידוע שבלי לקדם את האתר בצורה אורגנית, יהיה קשה לקבל חשיפה איכותית. למד עוד על הלקוח שלך ופתח מיתוג יחודי ומעניין ויזואלית, השתמש בצבעים המתאימים לאופיו של העסק, עצב לוגו חדשני וייחודי שיסמל את יתרונות ואיכויות העסק, וגבש מבנה עיצובי מושך ייחודי ומניע לפעולה. למד על הלקוח הפוטנציאלי שלך, והתמקד על הנושאים והצרכים שהמתחרים שלך אינם מצליחים לראות. היצרנים אינם מוותרים על מכירה באמצעות חנויות פיזיות ורק חלק קטן מהם בוחר למכור את המוצרים באינטרנט בלבד. היום המספר הכולל של הדומיינים הרשומים בסיומת .קום בלבד עומד על הנתון הדימיוני של מעל 60 מיליון ! פתיחתם של אתרי אינטרנט של היבואן, שיהפכו מאתרי תצוגה בלבד לאתרי מכירה של המותגים.
מיזוגים בין יצרנים למשווקים וקמעונאים שיהפכו גם ליצרנים. פתיחתן של חנויות דגל ממותגות נוספות וכניסת יצרנים ויבואנים לענף השיווק. יצרנים החלו למכור את המוצרים באמצעות האינטרנט, גם אם בעבר לא עשו כן, יצרנים שלא שיווקו את מוצריהם בעבר ישירות לצרכן החלו למכור ישירות לצרכן באמצעות אתרים ממותגים, וחנויות דגל של היצרן החלו להיפתח כחלק ממיתוג המוצר והוזלת פערי התיווך במחירי המוצר לצרכן. אני כצרכן זכותי לברר ולהשוות לפני קנייה בחנות וירטואלית.אני לא פתחתי ת'רד זה על מנת לקדם חנות זו או אחרת..אלא אני מבקש עזרת המשתמשים בבחירת ספקית טובה. עובדה זו הופכת את החנות הוירטואלית לבעלת פוטנציאל הצלחה גדול במיוחד. לנו בשופ פקטורי יש את היכולת לשנות ולהתאים עבורך את מערכת המסחר שלנו מקצה לקצה, יש לנו הידע המקיף והמקצועי להתאים עבורכם מערכת לתפעול מקיף ומקצועי אך ידידותי וקל לתפעול. שאף לפתרון מקיף ומקצועי לא רק בהתאם לצרכיך כעת, שאף לפתרון מקיף גם לצרכיך העתידיים. למעשה, כאשר הגולש נכנס לאתר שלך, הוא לא ממש קורא את כל התוכן, האמת היא, שהוא בכלל לא ממש קורא, הוא יותר "סורק", מלמעלה למטה, מחפש את התשובה לשאלה שלו, מחפש את המענה לצורך שלו, לפעמים זה אפילו פחות מ 45 שניות, אבל לגולש זה מספיק בכדי לקבוע האם כדאי לו לבצע עסקה או לחזור בפעם הבאה.