איך פותחים חנות אינטרנטית בחינם

מעוניין לבנות חנות

בזמן הקמת חנות וירטואלית חשבו על נחיצות האלמנטים הקיימים בדף אינטרנט טיפוסי כגון: כפתורים, אייקונים, טקסטים וחלונות קופצים (זהירות עם זה ) דף ודף הקיימים באתר. הם חייבים לעוזר ללקוחות לבצע פעולות ולא ההפך.

כאשר ליזם יש רעיון לפתיחת חנות וירטואלית שיכולה להיות מוצלחת. מומלץ לבצע בדיקת היתכנות ומחקר שוק לפני ביצוע תהליך הקמת חנות וירטואלית.

תצוגת מוצרים מותאמת אישית היא כלי שיווקי בפני עצמו, כי חשוב מאוד לזכור – בחנות וירטואלית תמונות מוכרות!

חנות באינטרנט משמשת למכירת מוצרים או שירותים בקלות, בין אם המוצרים שייכים לנו פיזית או בין אם בדרופשיפינג.

היא חוללה מהפכה בשוק המכירות באינטרנט, בו עבודת בניית אתרים הייתה המקדש השמור של המתכנתים ואנשי ההייטק.

לחילופין תוכלו לבחור עיצובים אחרים חינמיים או בתשלום, רדו למטה ובחרו. אנחנו בחרנו לערוך את העיצוב הקיים.

הפניית לקוחות – עודדו את לקוחות חנות אינטרנטית שלכם לבצע פעולה. למשל, לבקש מהם לשתף את המוצרים שהם רכשו עם אנשים שהם מכירים.

ניתן להיעזר במערכת דיוור אלקטרוני אשר דרכה ניתן לשלוח מספר גדול של מיילים ולבצע אוטומציה לתהליך. אחת המערכות הידועות נקראת מיילצ'ימפ

חיסכון בעלויות – באמצעות חנות וירטואלית ניתן להרחיב את הפעילות ללא צורך בפתיחת עוד סניף, בתשלומי שעות נוספות, בהעסקת עוד עובדים, בתשלומי שכירות, תשלומי ארנונה וכו'. בעוד שתפעול חנות פיזית מצריך משאבים רבים, תשתיות וכוח אדם אשר עולים לעסק כסף רב, התחזוקה של חנות וירטואלית זולה מאד ומאפשרת ליהנות מפלטפורמת שיווק ומכירה אשר נשארת פעילה כל יום, כל היום, בעלות נמוכה ביותר.

כמו כן, אי אפשר להתעלם ממשבר הקורונה שפרץ ופגע קשה בכלכלה, אך דווקא הייתה זו שעתן הגדולה של חנויות האינטרנט. בימים website בהם כולנו נאלצנו להיות בסגר ולשמור על הגבלות של ריחוק חברתי, למרות ההאטה הכלכלית, בשל המצב חנויות האינטרנט נהנו מפריחה וזאת בשל שמודל הפעילות שלהן העניק פתרון הולם למצב החדש והבלתי צפוי.

לפני שאתה מחליט לפתוח נגרייה כדאי שתדע את העובדות והמספרים ההכרחיים לכל…

פרסום ברשתות החברתיות – יכול להיות אורגני ו/או ממומן. דוגמה אפשרית היא פרסום ממומן באינסטגרם. רשתות הנפוצות בהן חנות אינטרנטית מפרסמת בהן לרוב הן: פייסבוק, אינסטגרם, וגם טיקטוק שנפוצה בעיקר בקרב משתמשים צעירים הם הרשתות הנפוצות לפרסום חנות וירטואלית.

בשנים האחרונות עולם האיקומרס חווה צמיחה פשוט מטורפת! ניתן לראות זאת רק על פי כמות החנויות הוירטואליות באינטרנט אשר רק הולכת וגדלה, וזה?

הקמה ידנית, אחד – אחד. שיטה הזאת מתאימה לכמות מוצרים קטנה יחסית. אחרת תהליך יקח המון זמן ולא יהיה שווה כלכלי

Sellio System Dashboard

Get in touch

רוצים לדעת עוד, לשמוע עוד, לראות עוד, מוזמנים ליצור קשר אנושי איתנו בכל זמן ומכל מקום.|



    שלחו הודעה בוואצאפ לקבלת הצעת מחיר לחנות וירטואלית להצעת מחיר