אתרי חנות וירטואלית למתנות
מעוניין לבנות חנותאז כמה עולה אתר מכירות ולמה חשוב להשקיע בניית חנות אינטרנטית שלכם?
האם יש צורך בבלוג או מאמרים בשביל לבצע קידום אורגני לחנות באינטרנט?
כפופים למערכת – הפיצ'רים הקיימים במערכות קוד סגור מוגבלים במיוחד. כך יוצא מצב שאתם צריכים להתאים את עצמכם למערכת במקום שהיא תתאים עצמה אליכם.
אז איך שואלים את השאלות הנכונות? אל דאגה! בדיוק בשביל זה הכנו עבורכם צ'ק ליסט מדהים ובו כל השאלות שאתם צריכים לשאול את בוני החנות עוד בטרם תחילת הקמתה.
למה? כי צד הלא נכון יכול לגרום לכם להוצאות מטורפות. וכאן אנחנו מדברים לא רק בבזבוז כספי, אלה בזבוז זמן, שהוא הרבה יותר יקר מכסף. ניסיון של החברה = הרבה כסף. זה חיסכון שלכם בעתיד.
מאמרים רלוונטיים – לא חובה, אבל באתרים מסוימים, שילוב של מאמרים קשורים בתחתית עמוד מוצר דווקא יכול להיות רעיון טוב.
לא לשכוח אלמנטים חשובים גם באתר הסלולרי: כפתורי שיתוף, טלפון, דרך מהירה ליצור קשר וכו'
הוסף לסל / לעגלה – חובה כפתור מספיק בולט. אפשר גם לשלב את הכפתור פעמיים – בחלק העליון של המוצר (ליד התמונות) ובחלק התחתון מתחת לכל הטקסטים.
אחרי אין ספור חאפרים, אני יכול לומר בפה מלא, מימון בעל מקצוע רציני ומוביל בתחום הזה!תודה רבה!רפי – אירוע פיקס
אמנם קידום חנות וירטואלית לא מחייב בלוג ברוב המקרים, אבל בלוג יכול להיות דרך מצוינת להעשיר את האתר במידע נוסף שאי אפשר לשייך לקטגוריה ספציפית, מבצעים וחדשות.
כשמדברים על קידום חנות וירטואלית, תמונות הן מרכיב סופר חשוב, במיוחד באתרים שמוכרים מוצרים פיזיים (שאלו רוב רובם של אתרי המסחר).
לכן, טרם הקמת אתר מסחר, במיוחד כזה עם פוטנציאל לגדול ולהכיל מספר רב של מוצרים – יש להתייעץ עם גורם מקצועי ("אדריכל אתרים" / מקדם אתרים מנוסה / בונה אתרים וכו') בכדי שלא ליפול בקטע הקריטי הזה.
עבור הצרכן, נוחות הרכישה בחנות הוירטואלית בשילוב עם מכונת האספקה המשומנת של אמאזון, הינה מתכון מנצח לרכישת מוצרים דרכה וסלילת דרך משמעותית עבור העסקים העובדים דרך החברה. website עבור העסקים, אמאזון הינה מיקסום המכירות.
כאשר מדובר על קידום אתרי מסחר – זה יכול להראות מאד מפנה להתחיל דווקא עם פרסום בגוגל (או קידום ממומן בגוגל), כי זה ערוץ הרבה יותר מהיר בהשוואה לאורגני, אבל בתכלס במבחן הרווחיות – מה יכול להביא לכם יותר לאחר תהליך של חצי שנה או שנה של קידום