בניית חנות וירטואלית בהתאמה אישית
מעוניין לבנות חנותמהם 3 היסודות שיגרמו לחנות החדשה שלך לשגשג? ל אין, באופן טבעי, תשובה חד משמעית, אולם רוב אנשי המקצוע מסכימים כי פרט למקרים ייחודיים ויוצאי דופן בהחלט ניתן “להסתפק” בתבנית קיימת, שכן המגוון שלהן הוא כה רחב והאפשרויות העיצוביות הן כה עשירות, עד שקרוב לוודאי כי גם לכם תימצא תבנית שתהווה פלטפורמה אידיאלית לחנות שלכם. מיזוגים בין יצרנים למשווקים וקמעונאים שיהפכו גם ליצרנים. זה בדיוק המקום בו האינטרנט של Google Chromeחנות מנסה להבדיל בין Chrome לדפדפנים אחרים. לפי סקר של איגוד האינטרנט הישראלי שנעשה בתחילת 2020, 85% מכלל משתמשי האינטרנט בישראל מבצעים קניות באתרים ישראליים ובאתרים בינלאומיים, לעומת 63% שנדגמו בסקר בשנת 2017. בימים אלו, כל בעל עסק שלא בונה פלטפורמת מכירה ראויה באינטרנט ולא מבצע פעולות קידום חנות בגוגל וברשתות החברתיות, למעשה מקטין את סיכויי המכירה וההישרדות העסקית שלו בשוק בו פועל. המקום של החנויות הפיזיות לא ילך לאיבוד, אולם התחרות הגוברת באינטרנט תחייב את היצרנים להתאים את עצמם ולהוסיף לזירת התחרות גם את האינטרנט כמסלול נוסף למכירת מוצריהם. החל מכתיבת אימיילים, עריכת מסמכים ותמונות, צ'אט עם חברים וכלה במעקב אחר הכספים האישיים שלנו, נראה שלא רק שכל "הדברים" שלנו עברו לרשת, אלא גם ליישומים שמפעילים את הדברים שלנו.
בנוסף, נראה התחזקות של מותגים בינלאומיים על חשבון מותגים מקומיים. כבר היום ישנם בין חמישה לעשרה מותגים בינלאומיים מובילים באירופה בתחומי הצעצועים, האלקטרוניקה וילדים. בכל העולם ישנם 5 מותגים בלבד ששולטים על מעל 90% מהשוק העולמי וקיימות מגבלות קשות מאוד ליבוא תחליפי חלב. בניית חנות וירטואלית חכמה צריכה להיות באופן כזה שמרגע שהגולש יכנס לאתר לאחר שהא מחפש את מבוקשו הוא יהיה מובל בו למטרה אחת בלבד וזאת הרכישה. אתה לא צריך להיות ילד חדש או לודישאלה זו בראשך. מכיוון שלטענתם זה כל מה שאתה צריך בימינו. למרות שמדובר בכיסוי רב בתקשורת, בהשקת חנות האינטרנט של Chrome Chrome רבים מאיתנו מגרדים את הראש מנסים להבין מה לעשות מכל זה. השלב הבא בבניית חנות וירטואלית זה העלאת האתר אל האוויר. עוד הוסיפה כי "לכל אחד יש את העולם שלו וההתמחויות שאיתן הוא מגיע לאינטרנט שאינן בהכרח מתאימות לפתיחת חנות וירטואלית. בשביל למכור באינטרנט צריך שיהיה את המימון הנכון וצוות מקצועי שיעזור לכם לעשות את זה. צריך שיהיה שיווק נכון, תמחור, אריזה, ושילוח".
לכן, אחד
הנוספים שנצפה לראות יהיה התאמת רגולציות ברמה הבינלאומית. בנוסף, נצפה לראות מעורבות פעילה של רגולטורים מקומיים גם בזירה הבינלאומית. מהירות 1.5x, כל הסרטונים שתפעילו להבא בפנופטו יפעלו גם הם אוטומטית בתצורה זו. היום, לעומת זאת, יש דרך קלה, פשוטה והרבה יותר זולה להתרחב גם בלי שיהיה צורך להגדיל את סך ההוצאות. אל תוותרו על זה, נתונים מראים שכמות הגולשים שנכנסים לאתרי אינטר ובפרט חנויות וירטואליות דרך הסלולר נמצא כל הזמן בעלייה. פתיחתם של אתרי אינטרנט של היבואן, שיהפכו מאתרי תצוגה בלבד לאתרי מכירה של המותגים. אתרי השוואת המחירים לא יתמקדו רק בהשוואה בין המוצר בתוך אותה מדינה, אלא יהפכו לאתרי השוואה בינלאומיים, שיאפשרו סקירה גלובלית של מחירי המוצר. הטעות הנפוצה ביותר בנוגע לעיצוב חנויות וירטואליות היא הבלבול בין חנות מעצבת ויפה, לבין חנות מעוצבת עם דגש על חווית גלישה נוחה, יכולת מכירה, שימושיות ואמינות. לפני שאתם מחליטים על שם יש לבדוק היטב שהוא לא בבעלות של עסק אחר. כל זה הוסבר רעיונית עוד לפני כן2008 בצורת קומיקס, אך כעת הרעיון הזה יוצא לפועל. לפני שנדון בסיבת היותו שלחנות האינטרנט של גוגל כרום, עדיף תחילה לחזור ולדון במקורותיה של גוגל כרום.
עדיף לבחור בצילומי סטודיו, אך לפעמים המוצרים גדולים מדי, ולפעמים לא תרצו להוציא סכום גדול. סביר להניח שחלק מן הסיבות שמונעות ממך להתחיל לפרסם את המוצרים שלך בחנות וירטואלית ברשת הן חוסר הניסיון והידע לתפעול חנות וירטואלית ברשת, וחוסר האמונה או זיהוי הפוטנציאל. אפליקציות האינטרנט שתמצאו בחנות האינטרנט של גוגל כרום תואמות את כל Google Chrome, רובן מותאמות במיוחד לגוגל כרום וחלקן יכולות יופעל רק באמצעות Google Chrome. המסחר ברשת מתבצע בדרך כלל באמצעות כרטיסי אשראי הנסלקים ברשת וחשוב שהחנות האינטרנטית שלך תהיה מחוברת למערכת סליקת אשראי המכבדת את כל כרטיסי האשראי המקומיים והבינלאומיים וכי ניתן לגבות מהלקוחות בכל המטבעות. באמצעות מהלכי קידום ושיווק יצירתיים ומפתיעים, תוכלו ליהנות מגידול משמעותי בהיקף העסקאות והרווחים, ולבסס את מעמדכם באתר מוביל בתחומו ברשת האינטרנט. חנות וירטואלית ברשת לא דומה בשום צורה למקבילה שלה הלא וירטואלית, קבלת חנות בחינם לתקופת ניסיון וללא שום התחייבות תאפשר לך לגלות את הייתרונות של רשת האינטרנט השימוש במערכת מסחר מתקדמת והחשיפה הגלובאלית של מוצריך לקהל גולשים או לקוחות פוטנציאלים. ניהול החנות כולל בין השאר מענה מהיר לשאלות של גולשים הרוכשים באתר, לרבות מענה טלפוני, ניתוח המכירות באמצעות כלים המוטמעים במערכת כדי לשפר תוצאות ולהגביר את קצב המכירות, גיבוש אסטרטגיה שיווקית וקידום החנות בגוגל וברשתות החברתיות.