הדרך הטובה ביותר לבנות חנות וירטואלית לעסק שלך – בניית חנות וירטואלית Sellio Market
מעוניין לבנות חנותעסק דורש אין סוף עבודה, לוקח מאיתנו לא מעט אנרגיות וגורם לנו לא פעם לכאב ראש. אם זו חנות, צריך לדאוג לסחורה, צריך לסדר אותה, לשלם לספקים, לפרסם, לדאוג להנהלת חשבונות ולעשות עוד אין ספור פעולות אבל מה שלא נעשה, צריך לזכור שהיא פיזית, שיש לה מיקום מסוים ושהאפשרות שלה לגדול ולהתפתח ולהגיע לעוד ועוד לקוחות תישאר תמיד מצומצמת יחסית.
זו הסיבה שלא מעט בעלי עסקים חושבים על בניית חנות וירטואלית לעסק, בין אם זה כזרוע שיווקית – מכירתית נוספת ובין אם כאופציה יחידה ללא חנות פיזית. מה היתרונות? יש לא מעט. כל מה שצריך זה לעשות את זה בצורה נכונה כדי שהיא תעבוד ותכניס לכם כסף.
אם אתה לא שם – אתה לא קיים!
לפני שנדבר על היתרונות של בניית חנות וירטואלית לעסק, צריך להפנים דבר אחד (אם הוא לא הופנם עוד עד היום) העולם השתנה, כמעט כל דבר מתבצע באמצעות האינטרנט. אנחנו צורכים מידע, מבררים דברים, מתקשרים אחד עם השני ועושים אין סוף פעולות באמצעות הרשת, בין אם זה דרך המחשב, הטאבלט, המכשיר הנייד שלנו או כל מכשיר אחר. זה אומר לכם בתור בעלי עסקים דבר אחד פשוט – אם אתם לא שם, אתם לא קיימים. במילים אחרות, אנשים מחפשים היום כל מוצר באינטרנט ולא מזיזים את עצמם לעשות חקר שוק פיזי, ורבים רבים גם קונים און ליין.
ואתם, אתם חייבים להיות שם בצד השני. אתם צריכים לתת שירות מעולה ולמכור. אם לא תהיו שם, אם לא תהיה לכם חנות אינטרנטית התוצאה תהיה אחת – המתחרים שלכם עם החנות שלהם ינצחו אתכם. הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מחפשים את מבוקשם ואתם צריכים לחכות להם עם מוצר טוב ועם מחיר אטרקטיבי. לא תעשו את זה, תישארו מאחור, בעולם הישן. יש אם כן אין ספור יתרונות לחנות וירטואלית, הנה כמה מהם.
בניית חנות וירטואלית לעסק = חיסכון בעלויות
להחזיק חנות פיזית זה לא זול. צריך לשלם שכירות, צריך לשלם חשמל, ארנונה, מים, משכורות לעובדים, ועוד אין ספור תשלומים אחרים, חלקם קבועים וחלקם לא. אז שלא שאין מה לשלם על חנות וירטואלית, גם בה יש הוצאות כמו דומיין, תשלום לחברה שעומדת מאחורי החנות ומתחזקת אותה, שיווק ופרסום ועד דברים שתלויים בגודל החנות ובפעילות שלה. אבל אין מה להשוות בין שתי האופציות. חנות וירטואלית תמיד תהיה זולה יותר לאחזקה מחנות פיזית, ובפער גדול של אלפי שקלים.
Join Today
מצטרפים כבר היום ומתחילים למכור
אנו נותנים לכם את כל הכלים על מנת לקחת את המרקט שלכם כמה צעדים קדימה! לחסוך בזמן, להימנע מטעויות ולהעלות את רמת השירות שלכם כלפי הלקוח – באפס מאמץ!|
הצטרפו היוםלמכור מכל מקום
אם אתם רוצים לפתוח חנות פיזית, אתם צריכים כפי שציינו מקום לחנות, לעצב אותה, לשפץ לפעמים, לסדר ולעשות לא מעט דברים. הכנה לפתיחת חנות מורכבת ודורשת לפעמים כמה חודשים של הכנה. בסופו של דבר תמכרו רק מהחנות מה ששונה לגמרי בחנות וירטואלית. בניית חנות וירטואלית לעסק מאפשרת לכם למכור מכל מקום! כן, אתם יכולים להתחיל למכור מהבית שלכם ולשלוח את המוצרים, יכולים לקנות מלאי מוגבל ולהגדיל אותו לאט לאט ויכולים למעשה למכור מכל מקום. זה אומר שאם אתם מחליטים לשנות לוקיישן, כל מה שאתם צריכים זה להעביר את המוצרים שלכם למקום החדש (זה יכול להיות גם כמה קרטונים ולא יותר אם מדובר על מוצרים קטנים) לקחת את הלפטופ ולהמשיך למכור.
אתם לא תלויים במקום אחד. אתם יכולים למכור מכל נקודה בעולם לכל נקודה בעולם (ועל זה תיכף נרחיב גם) חנות וירטואלית כשמה כן היא, חנות ברשת אותה אפשר לנהל מכל מקום.
למכור לכל מקום (ולכל אחד)
היתרון הגדול ביותר של חנות וירטואלית לעסק שלכם הוא שהיא פותחת לכם את האפשרות למכור לכל אחד ובכל מקום. חנות פיזית כמו שאמרנו מגבילה בכמות הלקוחות. רק מי שעובר באזור או מגיע במיוחד יכול לרכוש ממנה ומי שיותר מרוחק לא. חנות וירטואלית היא למעשה חנות שיכולה למכור לכל אחד. זה אומר שאם אתם נמצאים בבאר שבע, אין שום סיבה שלא תוכלו למכור ללקוחות בטבריה. אם אתם עובדים מתל אביב, גם באילת יוכלו לרכוש את המוצרים. למעשה, אתם יכולים למכור לכל אחד בכל העולם! אין לכם שום מגבלה גיאוגרפית וכל מה שאתם צריכים לעשות זה לבדוק עם שירותי הדואר או שירותי שילוח מה משתלם לכם וכמה אתם צריכים לגבות (אם בכלל) עבור המשלוח. העולם בכף ידכם ואתם יכולים להגיע לכל אחד בכל מקום. כמות הלקוחות הפוטנציאליים שלכם היא למעשה אין סופית!
נוח יותר ללקוח
כולנו הפכנו לעצלנים. כל מה שאנחנו יכולים לעשות בלי לזוז או להתאמץ יותר מידי אנחנו עושים. כך גם הלקוחות הפוטנציאליים שלנו. הם מעדיפים לשבת מול הטלוויזיה עם לפטופ או הנייד שלהם פתוחים ולעשות קניות מאשר להתארגן, לצאת מהבית, להניע את הרכב ולנסוע או ללכת ברגל. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להעניק להם חוויית קנייה טובה. כל מה שאתם צריכים זה לאפשר להם לקנות בנוחות ובקלות.
אתם מחליטים מתי לעבוד…
עוד יתרון של בניית חנות וירטואלית לעסק הוא שאתם תהיו אלו שמחליטים מתי לעבוד. מה זה אומר? זה אומר שהחנות יכולה לעבוד כל הזמן ואתם תתנו שירות בשעות מסוימות, אתם יכולים לתת מספיק מענה בחנות עצמה עם תשובות אוטומטיות ככה שהלקוחות יקבלו את התשובות כל הזמן ואתם יכולים לבחור מתי היא תעבוד ומתי לא. כך לדוגמא אם אתם רוצים שהיא תהיה סגורה בשבת, זה בהחלט אפשרי. אתם נוסעים לחופשה בחו"ל? היא יכולה להיות סגורה להזמנות. יומיים לפני שאתם חוזרים אתם רוצים שהיא תחזור לקבל הזמנות? מכל מקום בעולם ובכמה הקלקות זה אפשרי. יש לכם שליטה מלאה על החנות, על השעות בהם היא תעבוד (רוב בעלי החנויות הווירטואליות מנצלים את היתרון של חנות שפתוחה 24 שעות).
להשתמש במערכת הנכונה
בניית חנות וירטואלית לעסק היא כאב ראש לא קטן. יש לא מעט דברים שצריך לקחת בחשבון ובשביל זה צריך חברה רצינית ומקצועית שתעשה את זה בשבילכם. אתם צריכים מערכת שיש בה את כל הפיצ'רים הדרושים וביניהם: מערכת ניהול תוכן, הגדרות אזורי משלוח, אינטגרציה לקופות רושמות, הדפסת לייבלים בענן, קטלוג מוצרים מפורט, דו"ח הזמנה מספקים ועוד רבים אחרים.
בבואכם לבחור את המערכת אתם צריכים קודם כל לבחון מי עומד מאחוריה, כמה ניסיון יש לו וכמה חנויות אכן עושות שימוש במערכת הזו. חשוב גם לדעת על שירות הלקוחות של החברה ועל המענה אותו היא נותנת במקרה של בעיה או תקלה. צריך לבחון את הפידבקים של הלקוחות שלה, עד כמה הם מרוצים ומהי החוויה.
ברמת הממשק, הוא צריך להיות רספונסיבי מה שאומר שאפשר יהיה לגשת לחנות שלכם מכל מכשיר, בין אם הוא מחשב, טאבלט, מכשיר נייד או כל מכשיר אחר עם חיבור לאינטרנט ושהנראות תהיה טובה והשימוש נוח.
כשמדובר על החנות שלכם אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר. אל תחסכו על מערכת זולה ופשוטה מידי כדי שהלקוחות שלכם ייהנו מחוויית קנייה לא פחות ממושלמת ויחזרו אליכם פעם אחר פעם גם בעתיד.