החשיבות של UX/UI בעיצוב חנות מקוונת וירטואלית בהגברת המכירות
מעוניין לבנות חנותבעיצוב חנות מקוונת וירטואלית בהגברת המכירות
לא מדובר בהתפשרות – אלא זהו אקט צרכני שנעשה מתוך מודעות ומבחירה בסטייל. בנוסף, מתוך מודעות להרס הרב שתעשיית האופנה גורמת, היא רוצה למנוע אותם עד כמה שניתן, ולכן מפיצה את הבשורה גם לאחרים. בעזרת שלב זה אתם גם מסוגלים לקדם את המוצרים שלכם בפלטפורמת פייסבוק. כיצד לקדם את החנות שלכם באינסטגרם? המלצה שלנו: תתחילו להיכנס לחנויות יד שנייה, ולחקור את העולם הזה, לכל חנות יש סטייל קצת אחר ואופי אחר. במרוץ השנים, האופנה ש
לנו הפכה למהירה יותר, וכביכול גם לזולה יותר, אבל יש לכל דבר מחיר, ובמקרה הזה מדובר במחיר סביבתי. מלבד הסיבות האקולוגיות לצרוך ביד שנייה, יש גם סיבה שנוגעת לכל היתרונות האופנתיים שבזה. בנוסף, יש גם פלוס חברתי בכל העסק, אז בכלל כולם מרוויחים. ככל שהאתר שלכם יהיה יפה יותר והעיצוב שלו ימשוך יותר את העין כך גם יתפתו הצרכנים הפוטנציאלים לקנות יותר. כפי שחנות המציגה את מוצריה ברישול אינה מפתה קונים, כך הדבר גם בחנויות ברשת. על כך בדיוק אנחנו הולכים לדון בשורות הבאות, כאשר המטרה שניצבת לנגד עינינו היא ללמוד מטעויות של אחרים ולסייע לכם למקסם את המכירות מהחנות האינטרנטית שלכם. אנחנו BigJack המותג המוביל לבגדי גברים במידות גדולות המספקים היצע נרחב של פתרונות ביגוד בכל המידות והגדלים. בגדים אופנתיים לנשים גברים וילדים, מגוון בגדים טרנדיים זולים במשלח חינם מחול.
מדריך חנויות בגדים הינו מדריך ייחודי שמאגד בתוכו עשרות חנויות הלבשה, מעצבים ומותגים מהארץ ומהעולם המדריך כולל מדריכי לבוש ומחירונים לבגדים ומותגים שונים. הצוות שלנו כולל מחלקת גרפיקה ועיצוב אתרים גדולה, מומחי גוגל ואנשי תוכן. רק השבוע רשת "סטורי" פתחה מחלקת יד שנייה בחנות בדיזינגוף בתל אביב, ובשנים האחרונות נפתחות יותר ויותר חנויות יד שנייה במקומות רבים בארץ. בפני בעלי חנויות איקומרס עומדות כיום לא מעט אפשרויות לבחור מהן. אם לא מאפשרים רפרטואר רחב של אפשרויות תשלום יש סכנה שרבים ורבות מהלקוחות פשוט יינטשו את עגלות הקניה שלהם, וחבל. בעלי עסקים רבים חושבים שפרויקט בניית חנות וירטואלית הינו פרויקט פשוט המצריך רק מציאת מוצר למכירה וכן בניית האתר על ידי אנשי מקצוע אך בשונה מסוגי אתרים אחרים שישנם חנות וירטואלית צריכה להיות חנות נוחה ומהירה בשביל הגולש ואחד הדברים שכדאי לשים עליהם דגש הוא ההתמצאות באתר. יש לשים דגש במהלך הפיתוח לביצועי המהירות במובייל שיהיו עם ציון גבוה. כמו רעיונות רבים, גם המחשבה הזו החלה במהלך סגר הקורונה ובהמשך רקמה עור וגידים. 9. כתובת IP ייחודית לאתר חנות וירטואלית: אחסון אתרים חנות וירטואלית אשר מאפשר שימוש בתעודת SSL חינמית, אינו מחויב לספק בנוסף גם כתובת IP ייחודית. קונימבו מציעה מערכת ניהול נוחה למכירה ושימוש אשר מתממשקת עם כל המערכות החיוניות לניהול חנות וירטואלית.
אותם בעלי עסקים אשר מחוייבים לדווח במסגרת העבודה שלהם על ההתנהלות הכלכלית באמצעות התייעצות עם גופים מקצועיים כגון יועצי מס או רואי חשבון, צריכים לבצע את הבדיקה בצורה טובה ללא טעויות. מחירים ואיכות ללא תחרות! אפשר להציע ללקוחות חנות וירטואלית הנחות, קופונים, הטבות ומבצעים, אפשר לתגמל לקוחות שמביאים לקוחות נוספים, אפשר להכניס לקוחות הנאמנים לעסק הווירטואלי למועדון אקסקלוסיבי שבו המנויים מקבלים מידע לפני כולם, הנחות מיוחדות או גישה לאינפורמציה שלקוחות אקראיים אינם מקבלים. חנות וירטואלית יכולה להתקיים גם לצד חנות פיזית, כלומר ללקוחות קיימת אפשרות לבצע רכישות גם בחנות הפיזית וגם דרך אתר החנות – בחנות הוירטואלית. חנות דיגיטלית, הנקראת גם חנות וירטואלית, היא אתר מכירות באינטרנט, החנות שייכת לבעל עסק ומשמשת להצגת מוצרים שונים לרכישה מקוונת על ידי הגולשים. מדיה – בניית חנות אינטרנטית מקצועית מחייבת צילום מקצועי של מוצרים – אנו ממליצים כמובן לשכור שירותי צלם מקצועי שיצלם את המקצועים על רקע מתאים (לרוב עדיף רקע שקוף) ולא לצלם בצורה חובבנית עם הטלפון הנייד.
נסו לתת להם אלטרנטיבה נוחה, ניתן לעשות זאת באמצעות הטלפון לדוגמא. בבואך לתכנן את החנות שלך זכור שיש לך את האפשרות להציג את מוצריך במגוון אופנים ויזואליים, נצל זאת על מנת להעשיר את חווית הרכישה של הלקוח שלך.. יודגש כי שפה עיצובית נכונה היא ערובה להצלחת האתר ולהשגת המטרות שנקבעו בשלב האפיון על ידי הלקוח. כמו בקנייה בחנות רגילה, על הלקוח לבטוח בחנות ובמוכרים, על מנת שיסכים לבצע את העסקה במהירות וללא כל היסוס. מומלץ לוודא את המיקום הפיזי של שרתי חברת אחסון האתר, על מנת להתאים את שיווק מוצרי החנות הוירטואלית לקהל יעד הממוקם באותה מדינה כמו שרתי חברת האחסון. עליכם לבחור את האחסון המתאים ביותר לחנות האינטרנטית שלכם. בנוסף, מנהל חנות מקצועי יכול להגדיל את המכירות באמצעות בניית תוכנית שותפים, יצירת שיתופי פעולה, ניהול קמפיינים וכיוצא בזה. לא פחות חשוב להצלחת המכירות זה פעילויות שיווק שיביאו גולשים לאתר, בין אם באמצעות חיפושים במנועי החיפוש, רשתות חברתיות, דיוור ישיר ועוד. במודל מסוג זה, אתם בעלי החנות ומערכת המכירות שמפעילה אותה ולא ספק השירות. הצגת המוצרים שלכם בחנות באופן מושך ולאלגנטי תגדיל את המכירות שלכם בצורה משמעותית. בדיוק כמו בחנויות אמיתיות, גם בחנות וירטואלית הצגת המוצרים חשובה מאוד. היא אחראית על יותר מ-1.2 מיליארד טונות של גזי חממה הנפלטים לאטמוספירה, היא מכלה גם שטחים רבים בשל הפסולת שהיא יוצרת, כשב-50 השנה האחרונות חלה עלייה של 800% בכמות אשפת הטקסטיל שנקברת.