חנויות וירטואליות – משרתות את כל הצדדים
מעוניין לבנות חנותחנות וירטואלית, טובה ככל שתהייה, לא מאפשרת ללקוח לראות את המוצר פנים אל פנים לפני הקנייה. מערכת החנות הוירטואלית שלנו מאפשרת לך לפרסם מגוון קטגוריות תתי קטגוריות ותחתיהן את כל מוצרי הקטגוריה, ניתן להוסיף כמה נתונים שרוצים על כל מוצר וקטגוריה, וכן כמה קטגוריות וכמה מוצרים שרוצים, אצלינו אין הגבלה על כמות המוצרים שלכם , כאן אתם יכולים לפרסם גם את כל המלאי שלכם אם תרצו, ואת כל קטגוריות המוצרים שלכם בקלות ומהירות וללא שום מאמץ, הכל בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת בתחום המסחר באינטרנט ובעזרת הידע הנרחב והניסיון העשיר שלנו בתחום. אין מוכר שמצד אליך ומעניק לך תחושת מחנק, ומאידך אין מי שיעזור לך לנווט את ההתלבטות שלך. הראשונים לדעת מתי זה יוצא, וכמה זה יעלה, מי ימכור את זה ולמה כדאי שיהיה לך את זה. חנות וירטואלית – כדאי או לא? אתרים אלו יהיו מלאים במידע על העסק, פרטים כמו מיקום וכו' אך לא יהיה ניתן לבצע רכישה באתרים הללו אלא ליצור קשר עם בעל האתר ואז לרכוש ממנו את המוצר או השירות. הדבר הראשון שצריך לזכור, הוא שאתם הולכים לקבל כסף באתר שלכם, ולכן כדאי לעבוד מול גורמים מקצועיים ששומרים על אבטחה ברמה הגבוהה ביותר, בשבילכם ובשביל הלקוחות. לאחר שעיצבתם בעצמכם חנות וירטואלית וצירפתם שירותי סליקה תוכלו לתכנן את דרך הצגת המוצרים באופן מקצועי שיגביר את המכירות שלכם באתר.
-
למה חנות וירטואלית עם Sellio Market היא הבחירה האידיאלית להקמת חנות פירות וירקות אונליין?
בשנים האחרונות, עולם הקמעונאות עובר שינוי משמעותי. המעבר לחנות פירות וירקות אונליין אינו עוד מותרות אלא צורך בסיסי להישרדות ולצמיחה. חנויות ירקות מתמודדות עם אתגרים ייחודיים – החל מהצורך לנהל מלאי משתנה ועד לשמירה על איכות השירות ללקוחות. Sellio Market היא הפתרון המושלם לחנויות ירקות שרוצות להתרחב, למנף את השיווק הדיגיטלי, ולשפר את חוויית הלקוח.…
-
סיפור לקוח
איך המעבר ל-Sellio Market שינה את העסק שלי? שמי גיא סער – הבעלים של Refresh Market. רציתי לשתף אתכם בסיפור שלי, ואיך המעבר ל-Sellio Market שינה את חיי העסקיים לחלוטין. לפני כשנה, הפעלתי את החנות שלי על פלטפורמת WordPress חשבתי שזו בחירה טובה – הרי כולם משתמשים בה, נכון? אבל מהר מאוד הבנתי שזה לא…
-
החשיבות של מיתוג עסקי בעידן הדיגיטלי בדגש על חנויות וירטואליות
במאמר זה נתעמק בתפקיד הקריטי של מיתוג עסקי, במיוחד עבור חנויות וירטואליות. נבהיר כיצד מותג חזק יכול לייחד חברה מיריבותיה ולמשוך לקוחות. הפוסט מספק עוד טיפים ואסטרטגיות חשובות להשגת מיתוג עסקי יעיל. הבנת המהות של מיתוג עסקי: מה זה באמת אומר? מיתוג עסקי אינו רק יצירת לוגו קליט או תיוג בלתי נשכח. זה נושא עמוק…
לפני שאתם מחפשים מוצר מסויים לרכישה דרך חנות וירטואלית בדקו היטב שאכן יש להם משלוח לאיזור המגורים שלכם. לכן לפני קנייה בדקו היטב מה איכות המוצר, כמה לקוחות המליצו עליו וכך בעצם תוכלו לבחור באיזו חנות וירטואלית לקנות ובאיזה מוצר לבחור. לדוגמה, חנות מקוונת וירטואלית שקשה לנווט בה במכשיר נייד עלולה לתסכל לקוחות במהירות ולהוביל לירידה במכירות. חנות וירטואלית מאפשרת למוכר להגדיל את קהל הלקוחות שלו, מפני שיכולים להגיע אליו לקוחות מכל העולם, והמגבלה הגיאוגרפית נמחקת. דבר נוסף שאנו ממליצים לשים לב אליו הוא האיכות של המוצרים. אם אתם מחפשים חנות וירטואלית מוכרת על מנת לבצע בה קניות, אנו ממליצים על חנות וירטואלית בה תוכלו לראות פידבקים והמלצות של קונים על המוכרים ולראות שהחנות אכן אמינה לקנייה. חנות וירטואלית היא למעשה חנות שאינה קיימת באופן פיזי, אלא היא קיימת רק באופן וירטואלי על גבי רשת האינטרנט. גם אם העסק שלכם עדיין בהתחלתו, חנות וירטואלית תאפשר לכם קרש קפיצה בזירת האינטרנט שבה יתאפשר לכם להציג את המוצרים שלכם בחנות וכמו כן היא תוכל להיות מקודמת במנועי החיפוש השונים. בנוסף לאמצעים אלה, ניתן לפרסם חנויות וירטואלית על גבי רשת האינטרנט. טיפ שאנו יכולים לתת הוא- הדואר הסיני לא גובה עלות על משלוחים, ולכן רוב המוצרים שתרכשו דרך חנות באיביי שמנוהלת בסין, תהיה עם משלוח חינם ויכולה לחסוך לכם כסף רב.
אם יש בבעלותכם חנות אתם בוודאי מכירים מקרוב מאד את ההשקעה הרבה שנדרשת על מנת להקים חנות בסגנון שרצוי לכם ועם התנאים שיאפשרו לכם למכור את המוצרים השונים. שימוש באמצעים וירטואליים על מנת להפוך את החיים של כולנו לקלים ונוחים יותר, נעשה דבר נפות ביותר בקרב רבים. חנות וירטואלית, בדיוק כמו כל חנות אחרת, זקוקה לשיווק, על מנת שיכירו אותה היטב ויגיעו אליה. אם לעסק יש גם רשימה כזו, הדבר מעיד על עבודה טובה שצופה גם אל העתיד. התשובות לכמעט כל השאלות האלו, קשורות לעסק הפרטי שלכם. במוקם לפנות זמן רב כדי לצאת לקניות ולקנות הרבה דברים חסרי תכלית, ניתן לערוך קניות מושכלות מהבית ולחכות למשלוח שיגיע ממש עד הדלת שלכם. חנות וירטואלית לא תצריך מכם זמן יציאה מהבית לשם רכישת המוצר וכמובן לא תצריך מכם את כל העניינים הנלווים כמו מציאת חניה טובה, שיטוש פיזי בכמה חנויות עד למציאת החנות הנכונה והמוצר המתאים לכם, וכמובן חיסכון בזמן יקר. החיסרון הוא שאי אפשר לחוש את המוצר ממש, אך ישנו זמן החזרה הגיוני לחנות במקרה שבו המוצר לא מתאים לכם. לפני זמן מועט התקלקל לי המקרר בבית והיתי כמובן חייב לתקנו היתרון הגדול שלי שיש לי שני מקררים בבית ולכן העברתי את כל האוכל ששוה אלף שקלים לפחות למקרר השני שכן עובד ומיד התקשרתי לטכנאי מקררים שמצאתי באינטרנט חשוב לציין שהמקרר שברשותי הוא מקרר של שבעת אלפים שקלים לפחות והוא לא יותר משנתיים אבל מה לעשות התקלקל .
העובדה שכיום כל עסק שרוצה להיות קיים במקומות שבהם הלקוחות הפוטנציאליים שלו מסתובבים חייב להיות באינטרנט, כבר דיי ברורה לכולם. עובדה זו עשויה לטשטש את השיפוט של הלקוחות. באמצעות אפשרות זו ניתן לקנות בלחיצת כפתור ללא כל מאמץ מיותר, הליכה לחנות, שיטוט בין חנויות ועוד. היתרון הוא שיש כיום את האפשרות לשלם באמצעות קנייה מאובטחת, למשל על ידי חשבון פייפל, ובו תוכלו להפקיד את הפרטים שלכם ללא כל חשש וסייג. פייפל מבאטח את הקנייה ואף נותן לכם אחריות על המוצר, מרגע קנייתו ועד ההגעה לבית שלכם. האם השירותים שלכם משתנים מאדם לאדם כמו למשל עורך דין, ניקיון בתים או אפילו עיצוב מטבחים שמשתנה ממקום למקום? החיסכון הרב של מוצרים זולים יחד עם המחיר הזעום של המשלוח או משלוח חינמי, יוצרים אפשרות זולה ונוחה הרבה יותר מחנות ממשית. חנות וירטואלית לרוב תהיה זולה יותר מחנות רגילה משום שאצל חנות וירטואלית אין את כל ההוצאות הרגילות כמו שכר דירה לחנות ושכר לעובדים. לשם כך העבודה עם מומחה בעיצוב חנות וירטואלית תהיה ביחד עם מומחה בתחום השיווק באינטרנט.