חנות בגדים וירטואלית
מעוניין לבנות חנות) האסטרטגיה תעזור לנו לקבל החלטות נבונות יותר במהלך המסע
אין ספק שהמכירות מהוות מרכיב אלמנטרי להתקיימות של אתר לחנות אופנה , אך יחד עם זאת וחשוב מכך לא פחות, הוא כי צ'אט אונליין באתר גורם לכך שגולשים יישארו באתרכם זמן ממושך יותר.
בשנים האחרונות אסוס הפך למעצמה של ממש. הוא מציע כל מה שתצפו מאתר אפנה: בגדים לנשים וגברים, בכל הקטגוריות (קז׳ואל, מסיבתי, פיג׳מות, מחוייט, בגדי ים ועוד ועוד) נעליים, תיקים, אקססוריז ותכשיטים, כל אלה לצד מחלקת ביוטי מפוארת, הכולת איפור, טיפוח ואביזרים.
ברוב האתרים תוכלו למצוא את כל מה שתצפו למצוא באתרי אפנה: הלבשה, הנעלה, אקססוריז, וכיוצא באלה. בחלקם תמצאו גם בגדי ים, הלבשה תחתונה, אפנת גברים ואפנת ילדים.
כך, במקום להוציא עשרות ואף מאות שקלים בכל שעה על תחזוקת חנות פיזית, ניתן להוציא את אותו הסכום בעבור חודש שלם של תחזוקת חנות אינטרנטית.
את רמת המחירים מייצגים מחירי השמלות, ולגבי כל אתר ציינתי את עלויות המשלוח, ופרטים חשובים אחרים אם צריך.
עליכם לפנות למומחים לאחר שאתם יודעים ומגובשים בפלטפורמה המתאימה לכם – זאת תדעו לאחר איפיון נכון והתייעצות.
חוץ מתהליך ההקמה הטכני אתם צריכים במקביל לבצע תהליך שיווקי, ובו תכינו את החומרים השיווקיים
לאחר שיש לכם ביד איפיון, תוכלו לפנות לבתי תוכנה או פרילנסרים על מנת להקים את המערכת. המומחים מתמקצעים בפלטפורמות (שופייפי / וויקס