חנות וירטואלית בעברית
מעוניין לבנות חנותהחלום להיות בעל עסק הוא חלום של רבים. יש סוגים שונים של עסקים ולא מעט מאותם חולמים הם אנשים שרוצים לפתוח חנות, חנות שתמכור מוצרים בתחום מסוים או מכמה תחומים. פתיחת חנות דורשת לא מעט והיום להיות בעל חנות זה מחייב להצטייד עם חנות אינטרנטית. למה? כי כולם נמצאים שם, כי כולם מחפשים את המוצרים שהם רוצים לקנות ברשת ואם לא תהיו שם בצד השני, המתחרים שלכם יהיו.
אתם חייבים חנות וירטואלית בעברית שתשרת את הלקוחות שלכם. יש לה המון יתרונות והיא בוודאות תגדיל את ההכנסות שלכם. אז הנה קצת מידע על חנויות וירטואליות ועל למה אתם חייבים גם כן חנות כזאת בתור כאלו שרוצים למכור מוצרים.
קצת נתונים בשביל להבין מה הכוח של חנויות וירטואליות…
חנות וירטואלית בעברית אם היא תהיה נוחה ופשוטה לשימוש יכולה בהחלט לשמח את מנהל הבנק שלכם ובטח אתכם. הנה כמה נתונים של השנים האחרונות בכל מה שנוגע לביצועי חנויות כאלו:
בשנת 2020, עיתה עלייה של 25% לעומת שנת 2019 ברכישה בחנויות וירטואליות בישראל. בכמה זה הסתכם אתם בטח שואלים את עצמכם? במכירות של כ-60 מיליארד שקל!
הלאה, בשנת 2021 הייתה עלייה נוספת של כ-20%, מה שאומר שהיקף המכירות הווירטואליות בישראל עמד על כ-70 מיליארד שקל! וכמה הצפי לעתיד? לפי הערכות מומחים כבר בשנת 2025 המכירות בחנויות הווירטואליות בישראל צפויות להגיע לכ-100 מיליארד שקלים! (מצטערים שאנחנו לא כותבים את זה פה במספר, אין לנו כאן מקום לכל האפסים)
המגמה אם כן ברורה, עלייה כל הזמן. חגיגה של מכירות ואתם יכולים להיות חלק מהחגיגה הזו. אתם יכולים להגדיל את כמות הלקוחות וההכנסות שלכם באופן דרמטי.
למה זה קורה?
למה חנות וירטואלית בעברית יכולה לעשות כל כך טוב לעסק שלכם או במילים אחרות, למה העלייה הזו בשנים האחרונות? זה קורה קודם כל כי האינטרנט הוא כבר של כולם. בכל גיל וכמעט בכל מקום. זה גם קורה כי המודעות לצרכנות מקוונת עלתה דרמטית והיום גם אנשים מבוגרים ואוכלוסיות מוחלשות יודעות לעשות שימוש ברשת לצרכי קנייה. זה קורה גם בגלל השיפור הדרמטי בשירותי המשלוח וזה קורה גם בגלל העלייה בביטחון של הצרכנים ברשת.
אלו כמובן רק כמה נקודות. חשוב להבין שיש לחנויות וירטואליות יתרונות רבים, הן מצד בעלי העסקים והן מצד הלקוחות מה שהופך את כל העניין לפופולארי כל כך.
היתרונות של הלקוח
- נוחות – אם נניח אתם צריכים לקנות מחשב חדש לילד. מה אתם מעדיפים? להתארגן, להיכנס לרכב או ללכת ברגל, לעבור בין חנויות ולקבל הצעות מחיר? ואחרי שהחלטתם איזה מחשב לקנות וממי, לסחוב אותו לרכב ולהעלות אותו הביתה? וכל זה בלי שאתם יודעים באמת שזה מחיר אטרקטיבי? חנות וירטואלית בעברית תאפשר לכם לשבת עם כוס קפה, להיכנס לחנות בה אתם רוצים לקנות, לרכוש בכמה הקלקות ולקבל את מה שרכשתם עד פתח הבית. ברור שזה יותר נוח וזה גם מה שהלקוחות שלכם מעדיפים. נוחות.
- בטחון – פעם רבים היו חוששים לקנות ברשת. היו לא מעט איומים ולאיומים הללו הייתה הרבה פחות אבטחה מאשר היום. היום המצב שונה לגמרי ויש הרבה פחות חשש מצד הלקוחות. אתם בתור בעלי עסקים צריכים רק לבחור את המערכת הנכונה לעבוד איתה, עם רמת הבטיחות הרצויה.
- מחירים – חנויות וירטואליות מציעות ללקוחות במרבית המקרים מחירים אטרקטיביים יותר מאשר חנויות פיזיות. הסיבה פשוטה, כי ההוצאות התפעוליות שלהם נמוכות יותר אז הם יכולים להוריד מחירים.
- רכישה מכל מקום ומכל אחד – הלקוחות יכולים לבחור ממי לקנות בקלות של מעבר בין חנות לחנות. הם רוצים לדעת שהם עושים בחירה נכונה בתוך ים האפשרויות ואתם יכולים לספק להם את מה שהם צריכים בשביל לדעת שהם בוחרים נכון.
היתרונות של בעל העסק
- כל אחד יכול להיות בעל עסק – בשביל לפתוח חנות פיזית צריך בדרך כלל לקחת הלוואות ולהוציא הוצאות גדולות ראשוניות. זה אומר שרק "אנשי עסקים" יכולים להתפתח אבל החנויות הווירטואליות שינו את המצב הזה. כל אחד יכול להיות בעל חנות ואתם בתור בעלי עסקים יכולים להתחרות גם בגדולים ביותר. אתם לא צריכים להיות מותג בשביל למכור ברשת וכל מה שאתם צריכים זה למכור מוצרים איכותיים, לתת מחירים טובים ובעיקר שירות מעולה.
- הוצאות תפעוליות נמוכות – כל בעל חנות פיזית יודע שיש אין סוף הוצאות תפעוליות ולעיתים הן ממש חונקות. בעלי חנויות רבים מתחילים את החודש עם "בור" גדול בחשבון שלהם ובשביל לסגור אותו הם צריכים למכור המון. חנות וירטואלית בעברית כמו גם בכל שפה אחרת לא דורשת הוצאות תפעוליות גדולות. ההוצאות העיקריות הם בעיקר על המערכת איתה עובדים ואין תשלום על שכירות, ארנונה, חשמל והוצאות אחרות (כמובן שיש גם על שיווק חנות וירטואלית ופרסום אבל את זה יש גם בחנויות פיזיות)
- טירגוט הפרסום – פרסום של חנות וירטואלית ושל מוצרים שמוכרים הוא היום מדויק. אם נותנים למקצוענים לעשות את הפרסום אפשר לכוון במדויק ללקוח הפוטנציאלי והסיכוי להמרה (רכישה) יהיה גבוה. זה שונה כמובן מפרסום חנות פיזי שהוא פרסום לכולם ולאו דווקא ללקוחות הפוטנציאליים.
- שוק אין סופי – אם יש לכם חנות וירטואלית בעברית, אתם יכולים למכור לכל אחד בכל מקום בארץ וגם ללקוחות שקוראים עברית בכל מקום בעולם. אתם יכולים להגדיל את כמות הלקוחות שלכם באופן משמעותי ולמעשה, אין לכם הגבלה על כמות הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.
- אפשרות לנהל את החנות מכל מקום – לא משנה איפה אתם נמצאים, אתם צריכים גישה לאינטרנט (מה שיש בכל מקום היום) ואיתה יכולים לנהל את החנות. אתם לא מוגבלים במקום ולא מוגבלים בזמן.
לבחור את המערכת הנכונה – זה כל הסיפור!
אז מה אתם צריכים בשביל לפתוח חנות וירטואלית בעברית? לבחור את המערכת הנכונה בשבילכם ובשביל העסק שלכם. יש היום כמה מערכות שפועלות גם בעברית ואתם צריכים לבחור את זו שתיתן לכם את המענה המקיף ביותר, זו שתאפשר לכם לנהל את החנות בצורה הנוחה ביותר ותיתן ללקוחות שלכם את החוויה הטובה ביותר.
מערכת טובה היא מערכת שמאפשרת לכל אחד לנהל את החנות שלו גם אם אין לו ניסיון בזה. כמה הסברים ובעיקר שירות לקוחות מצוין הם אלו שיאפשרו לכם לנהל את החנות שלכם באופן מיטבי.
מערכת כזו צריכה להיות עם פיצ'רים שונים על מנת שהיא תסייע לכם למכור. הפיצ'רים הללו אמורים לגעת בעיצוב, בנוחות הניהול, בשיווק החנות, במשלוחים ובכל מה שנוגע לפעילות שלה. דוגמא לפיצ'ר כזה היא האפשרות לעשות מבצעים אטרקטיביים. המבצעים הללו יכולים להיות לרגל חג מסוים או מכל סיבה אחרת, מבצעים של 1+1 ואחרים.
צריך להיות בה ניהול מלאי מוצרים נוח, קטלוג מוצרים מפורט ונוח לעדכון, זיכוי חלקי או מלא של הזמנה, דו"חות וסטטיסטיקות, ייבוא של מוצרים ממערכות קודמות ועוד שלל פיצ'רים שתומכים בניהול החנות.
מערכת טובה היא מערכת שתעזור לכם להתקדם בגוגל במהירות ולהזרים לאתר לקוחות פוטנציאליים ממגוון ערוצי שיווק.
לעסק שלכם אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר. זה יתבטא בוודאות בהכנסות שלכם.