חנות וירטואלית – מה חשוב לדעת ומאיפה מתחילים?

מעוניין לבנות חנות

?

shopify - חנות שופיפיי - שופיפיי - חנות מקוונת - בניית חנות וירטואליתלמרות הנתון המדהים הזה, יש לא מעט עסקים בישראל שעדיין אין להם אתר – מה שאומר שעכשיו זה הזמן המושלם לפעול, לבנות ולהקים אתר מסחר אונליין. אל תהיו שם, לפני שאתם יוצאים למסע הזה, תתכננו מול איש מקצוע וודאו שאתם יודעים מה השלב הבא. אם תבנו אתר לא מובן שלא מראה באופן בהיר מספיק כיצד מבצעים את הקניה, ייתכן מאד שתפספסו לקוחות חשובים שמוותרים משום שהם לא יודעים כיצד קונים אצלכם. החנות הנבנית היא חנות וירטואלית, מקוונת, שלמעשה לא מחזיקה כל מלאי אלא מוכרת רק כאשר יש קונה שבאמת רוצה לבצע רכישה. עיצוב חנות וירטואלית מתחיל בזה שיש לעצב את האתר האלקטרוני ללקוחות שלכם אם ברצונכם כמובן שהגולשים לא רק יכנסו להתרשם משלל המוצרים בחנות שלכם באינטרנט אלא גם לקנות בה חנות וירטואלית שתעוצב בצורה מושכת כמו ממש חנות פיזית תצליח לממש את הפוטנציאל הגלום בה וגם למכור יפה בשביל החברה חוץ מהעיצוב המתאים יש לתכנן את החנות שגם ללקוחות יהיה נוח וקל לקנות מוצרים באתר שלכם שלבי המכירה צריכים להיות נוחים וגם קלים להבנה כך שהלקוחות שלכם יקנו בה .

5 טיפים מנצחים לבניית חנות באינטרנט - H-Tech - בניית אתרים לעסקים עיצוב נכון של חנות וירטואלית כמו בחנות פיזית יכול להעניק לכם יתרון גדול עם הלקוחות תארו לכם מצב שאתם באים לחנות בקניון שהיא מוזנחת והריח שלה לא הכי נעים לכם כמעט בכל הפעמים או אפילו בכולם לא רק שלא תרכשו מוצר שרציתם לקנות שם אלא בכלל לא תיכנסו לחנות ותעדיפו לוותר עליה . בחנות וירטואלית חשוב מאוד לדעת להציג את המוצרים בצורה מחמיאה אך בהירה וברורה. חשוב לדעת כי ניהול החנות הוא הרבה יותר מהעלאת מוצרים חדשים, משינוי תמונות ומכתיבת תוכן בדף המוצר. לכן, חשוב לפרט כמה שיותר מידע על המוצר כדי לאפשר ללקוח לקבל על סיוע נדרש בשביל לדעת איך נראה המוצר במציאות. מערכת לניהול הזמנות – מערכת מתקדמת ועתירת טכנולוגיות חדשניות לניהול הזמנות הכוללת כלים כמו אזור מעקב אחר הזמנות, שליחת הודעות ללקוח לאישור ההזמנה ולמעקב אחרי ביצוע ההזמנה והמשלוח, כניסה לפי הרשאות, הדפסת הזמנות ומדבקות ועוד. בנוסף, יש לאפשר ללקוח ליצור קשר עם נציג החנות באמצעות טופס מקוון, דואר אלקטרוני, צ'אט או טלפון. כל לקוח יש כמובן הבנה אחרת באינטרנט יחד עם זאת אם הממשק של הקניה והשלבים בקניה בחנות וירטואלית יהיו קלים ונוחים באמת יהיו יותר רוכשים בחנות שלכם באינטרנט . מוצרים רבים נמכרים כיום בארצנו אך לרוב לא מוצגים גם באינטרנט וזו אכן טעות לא קלה מפני שבאינטרנט ישנה אפשרות נוספת למכור מוצרים של חברה מסוימת ולכן זהו שוק לא קטן עם גדילה משמעותית כל שנה ושנה גם אם כיום רכישות באמצעות מסחר אלקטרוני לא נמצאות למעלה בעוגה של המכירות של עסקים המחר אומר אחרת עם השינויים של העולם ברור לכולם שהאמצעות לקניה חנות וירטואלית זוהי הבחירה של המחר ולמה ?

חנות וירטואלית יכולה לגרום לשיפורים בעסק שלכם באמצעות חשיפה מוגברת ללקוחות שכנראה לא ידעו על הקיום של העסק שלכם עד היום , אחד היתרונות החשובים של חנות וירטואלית היא בכך שהיא יכולה להציג את העסק שלכם ללקוחות חדשים שאתם לא היתם מגיעים אליהם המגרש באינטרנט הוא אכן גדול מאוד והחשיפה של העסק תגדל משמעותית לא בטוח כמה קניות של מה שאתם מוכרים אכן תמכר דרך המסחר האלקטרוני ברשת האינטרנט אך מה שבטוח תחשף את העסק שלכם לעוד קונים . ראשית, בניית חנות באינטרנט אינה דורשת משאבים רבים. לקוחות פוטנציאליים מחפשים עסקים בגוגל, ובאמצעות קידום ופרסום באינטרנט אפשר להגיע לקהלי מטרה שמאפייניהם ידועים מראש וליהנות ממיתוג של עסק חדשני הניצב בחזית הטכנולוגיה. ההפך הוא הנכון – יש מאות אלפי חנויות שנבנו ללא מחשבה על היום שאחרי, ללא תוכנית מתאימה, ולבסוף מוצאים את עצמם בלי תוכנית, עם תקציב דליל מחפשים מאיפה תגיע הישועה. המאבק על לקוחות פוטנציאלים חדשים יכול להתנהל בחדרי חדרים, ממאחורי מסך המחשב, ומה שחשוב יותר – ללא הדרדרות אל מלחמת מחירים, המחסלת במקרים רבים את התחרות העסקית. עסקים עם נוכחות וירטואלית מרשימה המפעילים אתר מכירות יכולים להמשיך למכור מוצרים ושירותים בקלות, בנוסף הם זוכים לגידול משמעותי במספר הלקוחות כיוון שעסקים ללא חנות או אתר מכירות השביתו את פעילותם והלקוחות עברו למתחרים.

נראה שיחס עלות תועלת בהקמת חנות מקוונת טוב בהרבה בהשוואה לחנות רגילה, אשר הקמתה מצריכה משאבים רבים, וקהל הלקוחות שעתיד להכנס אליה קטן הרבה יותר. כעת נתחיל להוסיף את קטלוג המוצרים שלכם לחנות הפייסבוק שלכם. העובדה שחנות וירטואלית עשויה לגרוף הצלחה גדולה אינה סותרת את העובדה שגם חנות וירטואלית, בדומה לחנות רגילה, זקוקה לשיווק. גם אם נשים תמונה של החפץ בעמוד של חנות וירטואלית, עדיין יתכן שנטעה את הלקוח לגבי מידע כמו- החומר ממנו עשוי המוצר, הגודל של המוצר כפי שהוא נראה במציאות ועוד. אם העיצוב לא יהיה תואם למוצרים הנמכרים באמצעות חנות וירטואלית, ואם העיצוב לא יהיה מושך ונעים, סביר להניח כי הלקוח יעזוב את החנות וילך לחפש חנות אחרת, מתאימה יותר. בגדים שמאיזו סיבה לא מתאימים נמסרים לתרומה לעמותות העובדות עם נשים. חנות וירטואלית מוקמת על ידי מערכת מן המוכן, עם מנגנון מובנה לרכישה וחיוב מקוונים ואפילו שירותי אריזה ומשלוח כבר כלולים בבניית החנות הוירטואלית. השלב השני בבניית חנות וירטואלית הוא תרגום האיפיון לאחת משפות התכנות המקובלות על ידי כתיבת קוד מתאים. ישנם מספר שלבים עיקריים בבניית חנות וירטואלית. במציאות עסקית בת ימינו חנות וירטואלית הופכת להיות לסניף חשוב מאוד , אם כי לאו דווקא הסניף היחידי, של כל בית עסק. המשמעות היא שמעקב אחר מלאי יכול להיות מסובך ביותר.

Sellio System Dashboard

Get in touch

רוצים לדעת עוד, לשמוע עוד, לראות עוד, מוזמנים ליצור קשר אנושי איתנו בכל זמן ומכל מקום.|



    שלחו הודעה בוואצאפ לקבלת הצעת מחיר לחנות וירטואלית להצעת מחיר