חנות וירטואלית – מה חשוב לדעת ומאיפה מתחילים?
מעוניין לבנות חנות?
על מנת לנהל חנות וירטואלית איכותית שמעודדת את המבקרים בה לקנות ולרכוש מוצרים, יש לשכור שירותי סליקה אונליין אמינים ולתכנן את האתר בקפידה. כמו כן, יתבקש הלקוח לבחור את אופן המשלוח: רגיל, מהיר או אקספרס. או שלחילופין הוא נטען בצורה מאוד איטית? אולם גם אתר שמבחינה טכנית הוא טוב אולם הוא מעוצב בצורה דלה ולא מושכת יכול לגרום ללקוחות לנטוש את האתר מחוסר עניין או שעמום. הקמה של חנות אונליין או המונח הנפוץ יותר חנות וירטואלית דורשת כישורים שונים כגון כישרון יצירתי וכן כשרון טכני. שטח האכסון שאתם צריכים לאתר תלוי במספר גורמים שונים אחד מהם זה כמות הגולשים באתר שלכם ככל שמספרם גדל אזי הם צורכים יותר נפח וזיכרון. עסקים רבים מודעים לפוטנציאל הזה ומפרסמים זה את זה על גבי האתרים. אתם יכולים אפילו לקדם את המוצרים שלכם ב-Instagram Stories. בדיוק כמו בחנויות אמיתיות, גם בחנות וירטואלית הצגת המוצרים חשובה מאוד. כל גולש יכול להיכנס לאתר של חנות וירטואלית ולרכוש בה מוצרים מכל הסוגים, ממש כמו בחנות רגילה. קניות אופנה באינטרנט, אתר האופנה שלנו מציע מגוון רחב של בגדי נשים תוצרת אירופה לקניה אונליין.
בנייה של אתר מכירות יכולה להיות צעד כלכלי חשוב מאוד עבורכם. עבודה עם לקוחות חוזרים, עבור מרבית של החנויות המקוונות הוא עקרון ייסוד. חברת אגודות מאפשרת לכם ליהנות מחנות אינטרנטית ללא עלות ראשונית, בתשלום חודשי מינימאלי עבור החזקת האתר בלבד. כך למשל, אחוז מסוים מחשבונות הארנונה, החשמל, התקשורת והמים נחשבים הוצאה מוכרת עבור יזמים ויזמיות שפתחו עסק מהבית, קרי: הוצאה שניתן לקזז אותה ולהפחית אותה מהמס שיש לשלם לרשויות המס. חנות וירטואלית אפשר לפתוח עם הרבה חברות שמציעות את שירותיהם לכם בכל מיני מסלולים שצריך רק לבחור ישנם כאילו חברות חנות וירטואלית שיפתחו לכם חנות ניסיון ואתם בעצמכם תצטרכו לעצב וגם לדעת הכיצד לתפעל חנות וירטואלית ולכן אם אתם לא באמת אנשים שיש להם זמן להתחיל לדבר עם יועץ טלפוני בקשר אך בעצם לפתוח חנות וירטואלית כנראה שמסלול זה לא מתאים לכם יש לי חבר שהתעניין באחת החברות ובאמת קביל
תקופה של ניסיון לפתוח דרכם בחינם ללא עלות חנות וירטואלית אך ניסיון זה כשל לא כי הוא לא מבין בנושא והמערכת מסובכת של בנית חנות וירטואלית למעשה מכיוון שהזמן לא עומד לרשותו ואין לו זמן בנוסף לעסק אותו הוא מפעיל גם להתחיל להשקיע את זמנו בבנית חנות וירטואלית לעסק שלו יקומו ויגידו שזה דבר קל לפתוח חנות וירטואלית אך למעשה חברי רוצה חנות וירטואלית לפי אך שהוא רוצה לעצב ולא לקבל תבנית מוכנה ולכן ידרש לשלם עוד כסף אז אם כבר משלמים כסף אפשר באמת לפנות לחברה שמוכנה כמובן בתשלום מתאים לבנות חנות וירטואלית מקצועית בהתאם לדרישות הלקוח מה גם שישנם בשוק של בנית החנות שנותנות אפשרות לאחסן את כל העסק הוירטואלי אצלכם ולא בשרת איחסון של החברה שבנתה מה שבטוח יחסוך כסף רב לעסק שלכם ואחרי תקופה מסוימת כבר ישתלם יותר בנית חנות וירטואלית עם חברה שבונה לכם את החנות בעצמה .
כמנהלי חנות אינטרנטית אתם אחראים על הרבה תחומים אך יש תחום רגיש במיוחד והוא הפרטים האישיים של הלקוחות שלכם. אנחנו בעידן של MOBILE FIRST, מעל ל40% מהגלישה מבוצעת דרך ניידים והמספרים רק הולכים ועולים. אנחנו חיים בעידן שבו בינה מלאכותית (AL) ולמידת מכונה (ML) מאפשרים לאסוף, לחקור ולנתח נתוני לקוחות המבקרים או רוכשים בכל חנות וירטואלית אך גם מחוצה לה. הקמת חנות וירטואלית אמנם מצריכה מבעל העסק לפתוח את הארנק על מנת להקים את החנות אך התפעול עצמו של החנות הוא מזערי. חנות וירטואלית איכותית יכולה להכפיל ואולי גם להשליש את המחזורים הכספיים של העסק שלכם. לעומת זאת, מכירת מוצרים באתר מקצצת את רוב העלויות הללו באופן דרסטי. המהירות שבו החנות וירטואלית שלכם נטענת קשורה באופן ישיר לשטח האכסון של קבצי האתר שלכם. וישנה בעיה נוספת של הגנה על פרטיות גולשים רבים חוששים לחוק מידע אישי כיוון שיש סיכון שישתמשו במידע זה ללא כוונות טהורות. בניית חנות וירטואלית – מדוע זה כדאי? כפי שציינו בניית חנות וירטואלית שונה לגמרי מהקמת אתר תדמיתי לעסק שלנו וזאת מכיוון שפה מדובר בחנות שאמורה להחליף חנות פיזית והיא נותנת את כל השירותים שחנות פיזית יכולה לתת לעומת אתר תדמיתי שמטרתו היא ייצוג העסק ויצירת קשר עם בעל העסק במטרה שמאוחר יותר תיסגר עסקה.
במטרה למשוך קונים רבים ככל האפשר ולגרום למבקרים באתר שלכם לקנות בסכומים גדולים, יש להציג את המוצרים בצורה מושכת עין ומיוחדת. בואי להרכיב את הקולקציה החדשה שלך ותהני מקולקציות וסיילים שמתעדכנים כל הזמן! כל הפריטים הכי לוהטים מחכים לך במרחק הקלקה. ככל שדף המוצר הוא בעל תוכן אינפורמטיבי יותר שצריך לענות לגולש על כל שאלה שעלולה לצוץ במהלך תהליך הרכישה אלמנט חשוב נוסף הוא עגלת הקניות שחייבת להיות ברמה הגבוהה ביותר ולאפשר לכל לקוח לרכוש מוצרים בצורה מאובטחת וקלה. ככל שהאתר שלכם יהיה יפה יותר והעיצוב שלו ימשוך יותר את העין כך גם יתפתו הצרכנים הפוטנציאלים לקנות יותר. אם אתם שואפים להתברג בשווקים מחו”ל אחסנו את החנות שלכם בחברות אחסון במדינות היעד. מעבר לכך, אם יש אפשרות לשלב באתר תגובות של גולשים שרכשו את המוצרים וקיבלו אותם, לשביעות רצונם – גם זה יעזור לכם לעורר אמינות ולהגדיל את המכירות. זה דבר נהדר מכיוון שמשתמשים הצופים בכרטיסייה Shopping Explore נוטים להיות בעלי כוונת רכישה גבוהה. גם אם יש לכם עשרות מוצרים מאותו סוג, הם צריכים להיות בעלי כותרת ותיאור משלהם. אם אתם משדרגים אתר קיים ומוסיפים לו חנות וירטואלית חשוב מאוד להתאים את החנות לצרכים הייחודיים שלכם.