כללי הזהב לניהול חנות אינטרנטית משגשגת

מעוניין לבנות חנות

הגיוני מהסוג הזה, אבל לאלו מכם שכבר ביקרו בחנות האינטרנט של גוגל כרום ו"התקנו "כמה אפליקציות אינטרנט רק כדי לגלות שהם למעשה סימניות מפוארות, כל הנקודה של חנות האינטרנט של גוגל כרום היא עדיין קצת מטושטשת. הערך עד כמה שוק זה מעסיק מוכרים אחרים, וקח בחשבון לא רק אתרים, אלא גם חנויות רגילות. החל מכתיבת אימיילים, עריכת מסמכים ותמונות, צ'אט עם חברים וכלה במעקב אחר הכספים האישיים שלנו, נראה שלא רק שכל "הדברים" שלנו עברו לרשת, אלא גם ליישומים שמפעילים את הדברים שלנו. בניית אתר תדמיתי שלא כמו בניית חנות וירטואלית אינה מצריכה משאבים רבים וכל מטרתה היא בשביל להיות כתעודת זהות לבעל העסק שהינו בעל האתר. הרעיון הוא שהלקוח לא יצטרך לצאת מהבית לצורך ביצוע ההזמנה, אלא יוכל לבצע את הרכישה דרך האתר. כלל ראשון, לא להעמיס יותר מדי על הגולש – אין משפט יותר נכון במקרה של עיצוב חנות וירטואלית מהמשפט "תפסת מרובה לא תפסת", ברגע שנותנים יותר מדי מידע, יותר מדי צבעים, יותר מדי תמונות, גורמים לגולש קצר הסבלנות לעזוב את האתר. עיצוב מתאים לאופי פעילותו של העסק . למעשה, המטרה הסופית של גוגל עם Chrome היא לפתח אותה למערכת הפעלה (נקרא מערכת ההפעלה Chrome) שמוקדש להקנות גישה מהירהלאינטרנט ויישומי האינטרנט שלך.

בניית אתרי מסחר: טיפים לבנייה נכונה של חנות וירטואלית שאפשר לקדם בגוגל 🛒במערכת המתקדמת ופורצת הדרך של קונימבו זוכים בעלי החנויות לממשק מתקדם המאפשר להם גישה מהירה ויעילה בכל זמן ומכל מקום בארץ ובעולם. אתרים אלה מפחיתים את עלויות החיפוש של הצרכנים ומאפשרים להם באופן זול ומיידי להשוות בין מוצרים ובין מחירים. לביקורות על חנויות מקוונות פופולריות לילדים, קונים מצרפים לעתים קרובות תמונות אמיתיות של רכישות, עליהם אנו מודים להם מאוד, הם עוזרים לאנשים רבים לבחור את הבחירה הנכונה ולא לאבד כסף. במקום להוביל לעוד ייצור שרק מזהם את העולם, לבחור בדרך האקולוגית והירוקה. במקום זאת, כרום בנוי מתוך ההנחה שהאינטרנט התפתח מעבר לדפי אינטרנט פשוטים, וכעת האתרים בהם אנו מבקרים מתפקדים יותר כמו יישומים. במקום שבו הרגולטורים בכל מדינה יקשו על כניסתם של מתחרים חדשים. בכל שאלה או בקשה שלנו, המקום הראשון שבו נחפש את התשובה תהיה רשת האינטרנט. חלונות, מערכת הפעלה X וכו '- שמפריעים למקום שבו הפעולה האמיתית היא: האינטרנט. זו נקודת ההדבקה האמיתית שהופכת כאןקשה להבין מדוע ו / או כיצד חשוב חנות האינטרנט של Chrome. מה אמצא בחנות האינטרנט של Google Chrome? אחרי הכל, Google Chrome עדיין אינו אלא דפדפן אינטרנט. אתרי השוואת המחירים לא יתמקדו רק בהשוואה בין המוצר בתוך אותה מדינה, אלא יהפכו לאתרי השוואה בינלאומיים, שיאפשרו סקירה גלובלית של מחירי המוצר. עיצוב נכון של חנות וירטואלית כמו בחנות פיזית יכול להעניק לכם יתרון גדול עם הלקוחות תארו לכם מצב שאתם באים לחנות בקניון שהיא מוזנחת והריח שלה לא הכי נעים לכם כמעט בכל הפעמים או אפילו בכולם לא רק שלא תרכשו מוצר שרציתם לקנות שם אלא בכלל לא תיכנסו לחנות ותעדיפו לוותר עליה .

בשביל מי שלא מתמחה ברשת ולא מכיר בחשיבותה מעבר לאספקת מידע לגולש, סביר להניח שכל עניין העיצוב ישמע זר ומוזר, אך מי שמכיר את הלכי הרוח ברשת וחי אותה יודע שעיצוב חנות וירטואלית, בדומה לעיצוב אתרים בכלל, הוא תחום שיכול להשפיע רבות על כניסת גולשים לחנות, רכישת מוצרים וחזרתם פעם נוספת. מי הוא קהל היעד שלך ? הנחת העבודה בעת פתיחת חנות אינטרנטית הוא שהעסק המצליח הוא כזה שיודע לשדך ביצירתיות בין הצורך לבין המוצר. כך, לדוגמה, בשוק תחליפי החלב לתינוקות קיימת בכל מדינה רגולציה מכבידה שמקשה על פתיחת התחרות לשחקנים חדשים. נכון, פתיחת עסק, כל עסק, יהא זה עסק מהבית, עסק אונליין או יהא זה עסק פיזי (חנות, משרד, מפעל וכו’) זה תהליך מאתגר, אך בשנים האחרונות יותר ויותר יזמים ויזמיות מבינים את היתרונות בפתיחת עסק עצמאי מהבית ובוחרים לפתוח עסק ביתי. רק השבוע רשת "סטורי" פתחה מחלקת יד שנייה בחנות בדיזינגוף בתל אביב, ובשנים האחרונות נפתחות יותר ויותר חנויות יד שנייה במקומות רבים בארץ. היצרנים יתקשו לבצע הבחנה גיאוגרפית בין אזורים שונים בעולם ויאלצו להשוות מחירים בין המדינות השונות, ולא רק בין המשווקים באותה המדינה. היצרנים והיבואנים יאלצו להתמודד עם דילמה שמחריפה ככל שמגמת הגלובליזציה תגבר – איך לתמוך בחנויות מקומיות, ולשמור על רווחיותן, ומנגד להתמודד עם התחרות הגלובלית באינטרנט ולהישאר רווחיים.

המקום של החנויות הפיזיות לא ילך לאיבוד, אולם התחרות הגוברת באינטרנט תחייב את היצרנים להתאים את עצמם ולהוסיף לזירת התחרות גם את האינטרנט כמסלול נוסף למכירת מוצריהם. עסקים רבים בוחרים לפתוח חנות באינטרנט במקביל לחנות פיזית, או במקומה. תהליך התשלום בחנות וירטואלית מתחלק לרוב לשלב ראשון בו על הלקוח להירשם או לפתוח חשבון בחנות, להזין פרטי יצירת קשר וכתובת למשלוח, להזין קופון הנחה או שובר הנחה (במידה ויש לו) ולהתקדם לשלב הבא שהוא ביצוע התשלום ובחירת שיטת המשלוח. על מנת להביא להצלחה של חנות וירטואלית של בגדים באינטרנט יש צורך לתת את כל המידע על כל בגד ובגד, בצורה הכי מפורטת שאפשר. על מנת לספק לך תוכן ומולטימדיה, אפליקציות אינטרנט אלה דורשות עיבוד בצד השרת המתרחש באינטרנט ולא במחשב שלך. מכיוון שכבר שנבחרה פלטפורמה להקמת חנות באינטרנט ייתכן מאוד ויש לכם כבר תבנית עיצוב מוכנה בתוך הפלטפורמה שרק דורשת התאמות. בואו כבר עכשיו לעשות זאת עם אגודות! למרות שמדובר בכיסוי רב בתקשורת, בהשקת חנות האינטרנט של Chrome Chrome רבים מאיתנו מגרדים את הראש מנסים להבין מה לעשות מכל זה. באופן זה, האינטרנט עצמו לאט לאט דומה יותר למערכת הפעלה.

Sellio System Dashboard

Get in touch

רוצים לדעת עוד, לשמוע עוד, לראות עוד, מוזמנים ליצור קשר אנושי איתנו בכל זמן ומכל מקום.|



    שלחו הודעה בוואצאפ לקבלת הצעת מחיר לחנות וירטואלית להצעת מחיר