מהי חנות וירטואלית
מעוניין לבנות חנותאו שעדיף לי עיצוב אישי מושקע ובכך להרוויח את אמון לקוחותיי העתידיים? עיצוב נכון של חנות וירטואלית כמו בחנות פיזית יכול להעניק לכם יתרון גדול עם הלקוחות תארו לכם מצב שאתם באים לחנות בקניון שהיא מוזנחת והריח שלה לא הכי נעים לכם כמעט בכל הפעמים או אפילו בכולם לא רק שלא תרכשו מוצר שרציתם לקנות שם אלא בכלל לא תיכנסו לחנות ותעדיפו לוותר עליה . כך, תוכלו ליהנות בשעת הקנייה ממשובים בזמן אמת וכך לקבל החלטות נכונות יותר בנוגע למה שתרצו לקנות ובכלל זירת קניה נוחה בלי לחצים ובלי ספקות רק אתם מול המחשב בלי איש מכירות שינסה לדחוף לכם את המוצר שלו . שימו לב, במקרים אלו אתם זקוקים לרישיון לשימוש מסחרי בתוכנה, ולא הגדרה של שימוש פרטי. פרסום לפי תשלום לקליק (PPC) מתאר כל שיווק שאתם מבצעים בפלטפורמות שגובות עבור מודעות על סמך התדירות שבה אנשים לוחצים עליהן, ולא כמה פעמים הן מוצגות. פרסום ממומן PPC – כל טקטיקות השיווק שתיארנו עד כה שימושיות, אך דורשות זמן עבודה משמעותי לפני שתתחילו לראות תוצאות. אתם בטח שואלים מה הייתרון של חנות וירטואלית על פני חנות רגילה, אם אי אפשר לראות את המוצר ממש, להרגיש אותו ולחוש אותו. חנות וירטואלית כיום מאוד מפותחת ומתפקדת כפלטפורמה לקניה באותן אופן של חנות פיזית יש לבחור את המוצר המתאים לכם מהקטלוג של חנות וירטואלית ותוכלו לקבל את המוצר הביתה ללא עיכובים מיותרים מה גם חנות וירטואלית יש לכם את האופציה לרוב להכנס ממש למפרט המוצר אותו אתם רוצים לרכוש וממש להעמיק באותו המוצר כך אתם מקבלים קניה חכמה ואיכותית והעסק שמכר לככם את המוצר מקבל לקוח מרוצה שבטוח יחזור לקנות בחנות וירטואלית פעם נוספת .
כמו שציינו מעלה, לרוב קנייה דרך חנות וירטואלית תהיה זולה יותר. היום, לעומת זאת, יש דרך קלה, פשוטה והרבה יותר זולה להתרחב גם בלי שיהיה צורך להגדיל את סך ההוצאות. כך יכול העסק להגדיל את סך ההכנסות שלו. לא כל בית עסק יכול היה להרשות לעצמו את זה מבחינה כלכלית, וכן היה בכך הימור שלא תמיד הביא להגדלת ההכנסות והרווחים. כל בית עסק, בכל תחום שהוא, מעוניין באופן טבעי להתרחב בצורה כזו שהוא יוכל לייצר לעצמו עוד לקוחות, למכור יותר מוצרים ולספק עוד שירותים. הראשון הוא העניין הטכני והוא ידע מקצועי כיצד בונים אתר ברשת האינטרנט והנושא השני הוא ידע והבנה בשיווק עסקי ובאופן מיוחד בשיווק עסקי באמצעות האינטרנט ויש צורך בידע מיוחד לבניית אתר באינטרנט שמיועד ומתאים לעסקים ושיווק מוצרים . ישנם לקוחות המעוניינים שנאפיין להם אפליקציה, אבל הם גם שואלים אותנו מה בדיוק ההבדל בין כתיבת אפיון אפליקציה ובין כתיבת אפיון אתר? אז מה זה בכלל בניית חנות באינטרנט? מה לבדוק לפני קניית חנות וירטואלית? דף נחיתה עם מידע בסיסי וטופס צור קשר או פשוט לפתוח חנות וירטואלית של ממש? אם כן, רוב הסיכויים שעדיף להתעסק בבניית דף נחיתה או אפילו בניית אתר עם מידע עליכם וטיפים מעבודתכם.
חנות וירטואלית, מכונה גם בשמות חנות אינטרנטית, חנות מקוונת או אתר מכירות. חנות וירטואלית יכולה להתקיים גם לצד חנות פיזית, כלומר ללקוחות קיימת אפשרות לבצע רכישות גם בחנות הפיזית וגם דרך אתר החנות – בחנות הוירטואלית. כל תהליך הקנייה יכול להתבצע דרך החנות. היתרון הבולט ביותר הקיים בתהליך הקנייה ב- חנות וירטואלית הוא היתרון של הנוחות הרבה בתפעול ובאפשרות לקנות בלי לצאת מהבית. הקנייה בחנויות וירטואליות צריכה להיעשות על ידי אמצעי תשלום מבוטחים בלבד. קיימות כיום חנויות וירטואליות המציעות לקנות כמעט כל דבר אפשרי. זהו יתרון משמעותי גם ללקוח, אשר אינו צריך לנדוד לחנויות רחוקות, אלא מקבל את כל צרכיו באופן זמין. אנו ממליצים לקנות במערך של חנות וירטואלית, זה משתלם יותר, זמין יותר וכמובן זול יותר בדרך כלל. תהליך הקניה מתחיל בדרך כלל באיתור המוצרים, או באמצעות ניווט בתפריטי האתר ומעבר מקטגוריית מוצרים אחת לאחר, או באמצעות חיפוש כללי באתר. כדאי מאד לעצור לרגע ולנסות לחזור גם לשיטת הקניה הישנה, מתוך ביטחון שהטיול בסופר והמפגש האנושי ייצרו עבורכם נעימות פשוטה שלא מתאפשרת בדרך וירטואלית כך שיש חשיבות לצאת החוצה מהבית ולקנות בחנות פיזית מוצרים וכיוצא בזה . כיום כל אחד יכול לרכוש מוצרים אצל חנות וירטואלית וכך לחסוך זמן יקר ועבודה מרובה. זוהי פלטפורמה המאפשרת לנו למכור מוצרים ושירותים לגולשים באופן חופשי.
חנות זו הינה בדיוק כמו כל חנות שבה הלקוח הפוטנציאלי מסתובב ולבסוף מוצא את מבוקשו ומבצע רכישה אך כל זה מתנהל באופן וירטואלי על ידי כך שהגולש גולש בחנות ומדפדף בין המוצרים וכן קורא את המפרט שלהם ומידע חשוב נוסף ולאחר מכן הוא יכול לרכוש את המוצר על ידי הקלדת מספר כרטיס האשראי שלו או בהעברה בנקאית דרך האינטרנט. בניית חנות אונליין היא הליך מהיר וזול באופן משמעותי מאשר פתיחת חנות פיזית: לא עוד תשלומים על שכירות וחשבונות חשמל, ניהול שטחי תצוגה, גיוס כוח אדם ועוד שלל הוצאות הנדרשות עוד לפני שהתחלתם להרוויח אגורה. חנות וירטואלית גם מאפשרת רכישה מחנויות מרוחקות, שלקוח סטנדרטי לא היה מגיע אליהן ממרחק רב. כולנו מקדישים זמן רב במשך היום לגלישה ברחבי האינטרנט. עסק שאין לו חנות וירטואלית ברשת, מפספס קהל פוטנציאלי גדול שיכול להגיע אליו לכל אורך היום 24/7 מכל קצות הארץ. סטודיו Ce.El מתמחה בפתרונות אינטרנט מכל הסוגים וביניהם בניית אתרי אינטרנט תדמיתיים ומסחריים. קידום אתרים, בניית אתרים ועוד הם המומחיות שלנו. אפשר לעשות זאת באמצעות בניית חנות וירטואלית לעסק. היות ורובהשעות שלנו הן באינטרנט, גם הקניות שלנו עברו לאינטרנט ויצרו את הצורךבאפשרות לעשות את הקניות באינטרנט. כל בית עסק ירצה לעשות זאת עם מינימום הוצאות, וכך הוא יוכל ליהנות מרווחים הרבה יותר משמעותיים.