מה היתרונות שלי לפתיחת-בניית חנות לעומת פתיחת חנות בחוץ?

מעוניין לבנות חנות

?

מהרעיון למיליון פרק 2 - בחירת אמצעי תשלום לחנות ווירטואליתכדאי לציין שחנות וירטואלית ברשת איננה בהכרח אמורה להחליף את החנות שלנו בקניון, נהפוכו, חנות באינטרנט יכולה לתמוך פלאים בחנות פיזית ומוכרת במרכז מסחרי כל שהוא או בקניון, החנות הוירטואלית היא בעצם גם אתר תדמיתי שיווקי המסביר על העסק הפיזי שלך ועל המוצרים שניתן להשיג אצלך, ובנוסף, חנות וירטואלית יכולה למכור מוצרים באופן עצמאי וללא שום מעורבות מצידך או מצד צוות ניהול האתר או החנות. הקמת החנות צריכה לבוא לאחר מספר החלטות חשובות, קודם מה בעצם אנו מעוניינים למכור בחנות ? אם התשובה לכך הייתה כל כך קלה אז כל אחד היה יכול לעשות זאת, אבל לא כך הם פני הדברים כשמדובר בחנות וירטואלית או במסחר באינטרנט. כן, גם אם זה מצריך לנסח את אותו הדבר ב 100 דרכים שונות כדאי לעשות זאת. האם נמכור מוצרים מחברות שונות ? בעידן הנוכחי, ובגלל התחרות הגבוהה, בעלי חנויות באינטרנט אינם יכולים להסתפק רק בהעלאת מוצרים חדשים לאתר המכירות. כמעט כל אחד ואחת יכולים להקים חנות אינטרנטית, אבל לא כל אחד יכול להקים חנות אינטרנטית מצליחה. לכן, בעלי עסקים קטנים אינם יכולים להסתפק כיום רק באתר תדמית, ותמורת השקעה יחסית נמוכה להקמת חנות וירטואלית הם זוכים ליתרונות רבים, ובעיקר צמיחה עסקית ושיפור ברווחיות.

חנות וירטואלית עובדת 24/7, עלויות התפעול של אתרי המכירות הן יחסית זניחות, ובמקום לסגור את העסק במצבי משבר אפשר להמשיך לעבוד גם מהבית או מהמחשב בעבודה. מומחה לשיווק באינטרנט אמר פעם שאמנם יותר ויותר כסף מתגלגל ברשת אך במקביל גדלה גם התחרות על אותו כסף ובדיוק מסיבה זו קשה להצליח שם בחוץ. מספרת בן עמי. "קיבלתי הרבה מאוד הודעות מאנשים שלא האמינו שאלו בגדים מיד שנייה, ושאלו אותי איפה אני מוצאת את כל הפריטים. מנקודה זו התחלתי לסקור חנויות יד שנייה בארץ. הייתי הולכת לכל מיני חנויות ומראה כל מיני פרטים מגניבים משם. בהמשך, התחלתי להעביר את הסיורים כדי לתת לאנשים חוויה ראשונית טובה עם יד שנייה". היום אחת הדרכים היעילות ביותר לבסס נוכחות אינטרנטית ולהגיע לקהל מכל מקום, בארץ ובעולם, היא על ידי פתיחת חנות וירטואלית. חנות Acoola היא אחת מחנויות התקציב למוצרי ילדים בהן תוכלו לבצע רכישה מהירה ורווחית. כך לדוגמא נבדקים דיווחו כי הם מחליטים על רכישת מוצר דרך גלישה לחנויות וירטואליות ואף מבצעים השוואות מחירים דרך באמצעות מעבר מאתר המהווה חנות וירטואלית אחת לאתר אחר שמהווה חנות וירטואלית. כל כך הרבה אנשים שונאים לכתת את רגליהם בחיפוש אחר בגדים, להיכנס לחנויות הומות וצפופות, לאסוף מכל הבא ליד וללכת אל תא המדידה הצר כדי למדוד את הבגדים אחד אחרי השני.

בנוסף, אתרי מסחר אלקטרוני מאפשרים מכירה לקהל צרכנים שספק אם היה מגיע פיסית אל החנות, בכדי לרכוש מוצר זה או אחר. בנוסף, קריאות לפעולה במיקום אסטרטגי (CTAs) יכולות לעודד לקוחות לבצע רכישות ולהגביר את המכירות הכוללות. בנוסף, כדאי לקחת בחשבון את היכולות הכספיות שלך. תוספים, כידוע, משתלבים בסרגל הדפדפן, ומוסיפים תפריטים וכפתורים לסרגל המצב שלך. הרעיון של גוגל למחשוב שלםהניסיון הוא המקום בו אתה מדליק את המחשב שלך, ובמקום לראות את שולחן העבודה שלך ב- Windows, מלא בשורת המשימות, סייר Windows ומגש המערכת, אתה תיכנס ישירות ל- Chrome ו- אתה תישאר שם. על ידי הכנסת Gmail לאפליקציות שלך, זה מרגיש יותר כמו לפתוח את Outlook משולחן העבודה שלך. אם פעם להקים חנות היה תהליך יחסית פשוט קל, היום להקים חנות אינטרנטית זה תהליך מורכב שדורש סנכרון עם חברות שילוח, סליקה, מערכות דיוור, מערכות SMS, מערכות ניהול מלאי ומערכת ניהול תוכן נוחה ויעילה עבור העבודה השוטפת. ל לניהול קמפיינים מסחריים של החנות הוירטואלית: חברות אחסון אתרים מגבילות בחבילות אחסון אתרים שיתופי, את מספר האימיילים הניתנים לשליחה בשעה, על מנת למנוע עומס על שרתי הדוא"ל של החברה ולאפשר ללקוחות נוספים באחסון אתרים השיתופי להשתמש במשאבי שרתי הדוא"ל. אחסון אתרים חנות וירטואלית אשר יגרום מכל סיבה שהיא להשבתה של החנות, עלול לגרום לה לנזק כלכלי חמור.

כיום ישנם אתרים מעולים שבאמצעותם ניתן להקים חנויות יפהפיות. גם כאשר כל יום שומעים על אי אילו הצלחות של חנויות וירטואליות חדשות שהחלו לפרסם את מרכולתן ברשת וזוכות לשגשוג והתפתחות מרשימה, עדיין רוב בעלי העסקים אינם מאמינם ביתרונות חנות וירטואלית מקוונת ואינם מצליחים לפרוץ את גבולות ההרגל במטרה לקדם את עסקיהם ומרכולתם. זה עדיין עובד. יישום זה לא יעבוד ב- Firefox או ב- Internet Explorer. לא כל בית עסק יכול היה להרשות לעצמו את זה מבחינה כלכלית, וכן היה בכך הימור שלא תמיד הביא להגדלת ההכנסות והרווחים. אחרי הקמה של האתר, תמיד טוב לשים לב לרמת העיצוב. אבל עכשיו, Weatherbug יצר גם גוגלאפליקציית חנות האינטרנט של Chrome. לדוגמה, תוסף Weatherbug מוסיף את הטמפרטורה לפינה השמאלית העליונה. 2. בפינה השמאלית העליונה לוחצים על הסמל 'עוד' . מן הנבדקים עוד עולה כי הם מקבלים מידע מקיף יותר אודות המוצרים דרך אותן חנויות וירטואליות. אבל הנה עוד נקודה חשובה: בסוף כל העניין הוא בלדייק את הבחירות שלנו, וכדי באמת להפחית בזבוז, צריך גם להפחית בצריכה.

Sellio System Dashboard

Get in touch

רוצים לדעת עוד, לשמוע עוד, לראות עוד, מוזמנים ליצור קשר אנושי איתנו בכל זמן ומכל מקום.|



    שלחו הודעה בוואצאפ לקבלת הצעת מחיר לחנות וירטואלית צ'אט