מתי מומלצת בניית חנות וירטואלית באינטרנט לעסק
מעוניין לבנות חנותכל תהליך בניית האתר מתבסס על העקרונות הללו וכתוצאה מכך האתר נראה מבחינה חזותית כאתר תדמית של אדם או חברה, או אתר בלוג שמכיל תוכן מעשיר. בפלטפורמות הללו תוכלו להתאים את החוויה והעיצוב באופן גמיש יותר. החיסרון: בפלטפורה מסוג זה, המוצרים יוצגו באופן שבו בנויה הפלטפורמה, ללא יכולת שלכם להתאים אותה לצרכים שלכם. בניית חנות וירטואלית בעידן שבו הטכנולוגיה מאפשרת לשלב תוכן בכמה אמצעים ויזואליים תהיה זו טעות קריטית לא לנצל זאת ולהפיק את המרב מדף המוצר שלך. בחנות כזו, מרחב הפעילות שלכם כבעלי החנות, הוא גדול בהרבה מזה שיש לכם במודל חנות בשכירות בקוד סגור, החיסרון העיקרי של מודל זה הוא עלויות הקמה ראשוניות גבוהות (יחסית למודל חנות בשכירות). תראו, אינטרנט זה כיף, זה נוח וזה מגניב, אבל למדיום הזה יש גם חסרונות. יתרון נוסף הינו יתרון הנוחות, חנות וירטואלית יכולה להתנהל מכל מקום שיש בו אינטרנט ומקום לאחסן בו את המוצרים ואין צורך בכל פעם לנסוע לחנות ולפתוח אותה. אך שימו לב אם אתם בוחרים להקים חנות באינטרנט בחינם, אסור לכם בשום פנים ואופן לוותר על האופציות הבסיסיות שיש באתרי אינטרנט. שימו לב אם אתם פותחים חנות באינטרנט בחינם או בפלטפורמה העולה כסף עליכם להיות בטוחים כי אתם מוכנים מבחינה לוגיסטית לספק את הצרכים של הלקוחות שלכם.
ן שמשתמשים הצופים בכרטיסייה Shopping Explore נוטים להיות בעלי כוונת רכישה גבוהה. לא מומלץ לשים מחסומים בפני לקוחות שמעוניינים לבצע רכישה בעסק וירטואלי. כשכל אלה מתקיימים, יהיה לכם קל יותר לייצר לקוחות חוזרים ולכן, חשוב לבחור את הפלטפורמה המתאימה ביותר לאופי העסק שלכם. שיעור הקניות ברשת רק הולך ועולה ויש לחנויות באינטרנט פוטנציאל ממשי להיחשף לשווקים חדשים, להגדיל את היקף המכירות ולתרום לצמיחה ולשגשוג של העסק הפיזי. כך תודות לחנות החינמיות כל בעל עסק יכול לפנות אל הקהל העצום שיש ברשת האינטרנט ולהיות שווה אל עסקים עם מחזורים עצומים. השתמשו בכלי SEO כדי ללמוד אילו מונחים הקהל שלכם מחפש בדרך כלל. עליכם להבטיח כי כל הסחורה
המצוינת באתר שלכם אכן נמצאת במחסנים שלכם. “לדוגמה, לקוח שיש לו אתר מכירה אינטרנטי, יודע, שעם שילוב מספר מערכות מבית ריווחית, הוא מקבל אוטומציה מלאה: לאחר רכישה באתר על ידי מערכת ICREDIT, מתבצעת אוטומטית, גם שליחת חשבונית דיגיטלית ללקוח על ידי מערכת “חשבונית אונליין”, גריעה מהמלאי ורישום בספרים ועדכון דוח המע”מ במערכת ‘ריווחית אונליין’ – בעל העסק לא צריך לעשות כלום, הכל קורה באופן אוטומטי ומסתנכרן באופן מלא.
לכן, עם הגידול בביקוש, מתרחב גם מגוון הכלים המסייעים לבעלי עסקים לוודא כי חנויות המסחר המקוון שלהם מתפקדות ביעילות, ומגדילות את רווחי העסק. בריווחית הבינו, שעל מנת להפוך את התהליך לקל עוד יותר, צריך לחבר גם את רואי החשבון של העסק לשירות. הטעות הנפוצה ביותר בקרב בעלי חנויות היא שימוש בעיצוב זול ובלתי עדכני, לרוב פשוט מטעמי חסכון, הרי אין ספק שעל איכות צריך לשלם, ואם הייתה זו חנות בקניון אף אחד לא היה מעיז להציג אותה ברמת עיצוב ירודה או מיושנת, לכן גם אם זה רק האינטרנט אל תזלזל בגולש ותעניק לו חווית רכישה בלתי מקצועית, הוא פשוט ינטוש אותך לטובת המתחרים שלך. בבואך לתכנן את החנות שלך זכור שיש לך את האפשרות להציג את מוצריך במגוון אופנים ויזואליים, נצל זאת על מנת להעשיר את חווית הרכישה של הלקוח שלך.. אם החנות שלכם תהיה ברמה גבוהה הרי שאתם תיהנו מגולשים שיחזרו לאתר שלכם וירצו לקנות בו עוד ועוד וכך תיצרו הזדהות של הגולשים עם החנות שלכם, דבר שלא יסולא בפז. תעשה עבודה טובה עם הלקוחות שלך, תזכיר להם שאתם קיים, דע מאיפה הם ואיזה מוצרים מעניינים אותם דרך פילוחים מדויקים, ושלח להם דיוורים שיאפשרו להם לחזור ולרכוש ממך שוב ושוב.
היתרון הבולט הוא, שאתם מחליטים כיצד היא תראה ואיך מנהלים אותה. המערכות הפופולאריות כיום בתחום הן מערכות ניהול התוכן וורדפרס (עם Woocommerce – התוסף אשר הופך אותה לחנות וירטואלית), WixStores של Wix, Drupal Commerce של Drupal, ג'ומלה (עם התוסף הנפוץ ביותר בשימוש Virtuemart) ומג'נטו, אשר כיום נחשבת לפלטפורמה המובילה בתחום. אתר E-Commerce מקבל התייחסות שונה לגמרי מבחינת אופן הצגת התוכן והאמצעים הויזואליים, המבנה ההיררכי שלו ורמת האבטחה. כאמור עליך להשיב על שאלות אלו ולבחון את עצמך ואת טעמך ביחד עם איש מקצוע בתחום העיצוב, גבש את אופיה הכללי של החנות, ואת אופן פעולתה ברמת הגולש וברמת הניהול. הקפידו לאפשר לגולש מענה על כל שאלותיו, נסחו תנאי שימוש ברורים, בנו עמוד שאלות ותשובות עם מענה לשאלות נפוצות בנושא סליקת כרטיסי אשראי דרך האתר ותנאי השימוש בו ובאופן כללי. דרך אתר כזה ישנה אפשרות למשתמשים לרכוש מוצרים ולבצע סליקות אשראי שדורשות רמת אבטחה גבוהה יותר מאשר אתר שמשתף בעיקר תוכן. זה מאפשר למשתמשים המבקרים בפרופיל שלהם לראות את כל המוצרים שלהם מבלי לעזוב את אפליקציית Instagram.