עיצוב חנות וירטואלית
מעוניין לבנות חנותאם בניתם כבר חנות אינטרנטית או שאתם עומדים לבנות חנות כזו, יש דבר אחד קריטי שאתם חייבים לזכור. אתם חייבים עיצוב חנות וירטואלית מקצועי, חייבים שהיא תהיה עם נגיעה אישית ושהיא לא תהיה דומה לאף אחת אחרת…
אתם חייבים ייחודיות, חייבים לתפוס את עין הלקוח וכמה שיותר מהר. אם זה לא יקרה והחנות לא תהיה מעוצבת ולא תמשוך את העין ואת תשומת הלב, מהר מאוד יינטשו אותה.
אנחנו חיים בעולם מהיר, עולם בו אנשים מחפשים את מבוקשם ורוצים בתוך שניות להיות בתוך החוויה. הסטטיסטיקה מדברת על 7 שניות שבהן העין האנושית סוקרת את אתר האינטרנט אליו היא נכנסת, ואם הוא לא מספק לה לפחות עניין מינימלי, הקליק החוצה יגיע במהירות.
אתם חייבים להשקיע בעיצוב והוא חייב להיות חלק ממיתוג (שעליו נדבר בהמשך) ומאחורי כל זה צריכה להיות חברה מקצועית ועם ניסיון, חברה שתספק מערכת מקצועית ועיצוב אישי. ב-Sellio Market תוכלו לקבל את זה.
מומחים בחנויות נקודה.
חנות וירטואלית עם תוצאות
- מעצבים לך חנות ייחודית בלתי נשכחת
- מעלים לך את כל קטלוג המוצרים
- עושים עבורך אופטימיזציה לגוגל
- מחברים אותך לסליקה ואשראי
- בונים לך אסטרטגיית שיווק
- מובילים אותך יד ביד להצלחה
אנחנו קונים את מה שאנחנו רואים!
אין ספור מחקרים כבר נעשו על זה והמסקנות הן חד משמעיות. עיצוב של כל מוצר שהוא הוא קריטי, גם אם המוצר עצמו בינוני (וזה לא שאנחנו חושבים שהמוצר שלכם צריך להיות כזה, רק כדאי להבין כמה העטיפה חשובה)
תנסו רגע לדמיין את עצמכם מחפשים מוצר כזה או אחר בחנות פיזית, לא תלכו מן הסתם על המשעמם והאפרורי, על המוצר שנראה "בסדר" ולא יותר מזה אלא על זה שימשוך אתכם, על זה שייראה לכם יפה ומרשים, צבעוני וחי או מעוצב ואסתטי נכון? ואם תיכנסו לחנות (גם כאן, פיזית) והיא לא תהיה מסודרת ומאורגנת ולא תהיה עם עיצוב מדליק ומיוחד, מה הסיכויים שתישארו בה יותר מ-2 דקות לעומת חנות מגניבה ואיך שתיכנסו אליה יהיה לכם נעים בה? התשובה ברורה.
זה בדיוק מה שקורה בעולם הווירטואלי רק ששם זה עוד יותר דרמטי (זוכרים את חוק 7 השניות?) בעולם הווירטואלי הסבלנות קצרה הרבה יותר והתחרות גדולה ועיצוב יפה ומושך הוא זה שיתפוש את הגולש, יגרום לו להישאר וגם יסייע לו להחליט האם לקנות.
קצת על UX\UI
לא, אנחנו לא מדברים פה ביפנית ואתם גם לא צריכים להיות מתכנתים בשביל להבין. נסביר קצת מהם שני המושגים האלו ולמה הם רלוונטיים לעיצוב החנות הווירטואלית שלכם UX – User experience זה למעשה חוויית המשתמש, זה שבמקרה שלנו ייכנס בפועל לחנות (הגולש) ומה שהוא יחווה בזמן שהוא משתמש במערכת. מרכיבי חוויית המשתמש נוגעים קודם כל לשימושיות, מה שאומר לקלות התפעול, המעבר מעמוד לעמוד, היכולת להתמצא ולהגיע בקלות לאן שהוא צריך בחנות ובסופו של דבר לעשות את מה שמצופה ממנו – לרכוש.
זה מתחבר ל- UI – User interface שזה למעשה האסתטיות. המראה הכללי של ממשק המשתמש, שימוש נכון באלמנטים גרפיים שונים כמו צורות, פונטים, צבעים ואחרים שיהיו אסתטיים ונעימים לעין.
זה כמובן בכמה מילים ומדובר על עולם ומלואו אבל חשוב להבין שעיצוב חנות וירטואלית זה לא רק המראה הכללי שלה, לא רק התמונות שיהיו בה אלא הרבה יותר מזה. כל מה שנוגע לחוויית המשתמש, מה שמחייב עיצוב מקצועי לגמרי כי זה מה שבין השאר יקבע את מידת ההצלחה של החנות.
מיתוג חנות וירטואלית
עיצוב חנות וירטואלית חייב להיות גם חלק ממיתוג. מיתוג הוא למעשה שפת העסק, כל האלמנטים הגרפיים שיהיו בו כדי שהוא ישדר את מה שרוצים שהוא ישדר. מיתוג הוא למעשה יצירת זהות לעסק, יצירת שפה מיתוגית וכמובן יצירת בידול מהמתחרים מה שרלוונטי בכל עסק ובטח בכזה שיש לו הרבה מתחרים. לכל עסק יש את המיתוג שלו וחשוב להבין שהשפה המיתוגית תשליך על כל החומרים השיווקיים. החומרים השיווקיים הפיזיים יהיו עיצוב הלוגו של העסק, עיצוב כרטיסי הביקור שלו, הפלאיירים, פוסטרים, ניירות מכתבים, מעטפות, שלטים ועוד שלל דברים. בעולם הווירטואלי החומרים השיווקיים שצריכים מיתוג יהיו באנרים, מודעות, עמודי נחיתה, אתר אינטרנט ובמקרה שלנו – חנות וירטואלית. החנות חייבת להיות באותה שפה מיתוגית כמו האלמנטים הפיזיים (כך לדוגמא אם יש במקביל חנות פיזית, השפה המיתוגית צריכה להיות אחידה בין העולם הפיזי והווירטואלי של החנות)
איך יודעים שהמיתוג הצליח?
מיתוג מוצלח הוא מיתוג שיש לו מוניטין חיובי, כזה שקהל היעד יודע וזוכר את שם העסק ואת תחום הפעילות שלו. מיתוג מוצלח הוא מיתוג שישר מעלה את האסוציאציה הנכונה, וכזה שהופך לקוח מרוצה ללקוח שממליץ על העסק.
איך זה רלוונטי לעיצוב חנות וירטואלית? עם עיצוב מקצועי שכולל מיתוג כמו שצריך, הגולש שנכנס לחנות פעם פעמיים וגם קנה בה, יחזור עוד פעם ועוד פעם. כל פעם כשהוא יצטרך מוצר או מוצרים שאתם מוכרים, הלוגו והעיצוב של החנות שלכם יעלו לו מול העיניים. אז איך דואגים למיתוג מוצלח? בוחרים את המערכת הנכונה למטרה הזו ו – Sellio Market היא המערכת שאתם צריכים.
עיצוב חנות וירטואלית – רק עם המומחים!
אם אתם צריכים עיצוב חנות וירטואלית ושיהיה לא פחות ממושלם, הגעתם אל המקום הנכון. אנחנו ב- Sellio Market נשמח לסייע לכם, נשמח להקים לכם את החנות הווירטואלית שלכם ולספק לכם עיצוב מנצח.
יש לא מעט יתרונות בבחירה במערכת שלנו. מערכת נוחה, אינטגרציות שונות, מערכת ניהול ושימור לקוחות, מערכת ניהול תוכן, כלי שיווק מתקדמים ורבים אחרים אבל המרכזי שבהם הוא העיצוב המקצועי שידבר את השפה המיתוגית שלכם.
למה דווקא אנחנו? כי אנחנו ניתן את ה"טאץ'" האישי בעיצוב החנות שלכם. החנות הווירטואלית שלכם תשלים את החנות הפיזית אם ישנה גם במראה ובשפה העיצובית שלה אבל זה לא נגמר בזה…
אנחנו למעשה מציעים לכם מעטפת פתרונות שתחסוך לכם לא מעט כאב ראש. למה? כי אנחנו חברה שמצד אחד מבינה פרסום ומיתוג ונוכל לעזור לכם המון לקדם את החנות בפלטפורמות השונות גם אחרי שהיא תוקם, להביא אליה עוד ועוד גולשים שמחפשים את המוצרים שלכם ולמתג את החנות באופן מקצועי, ומצד שני, אנחנו מומחים בטכנולוגיה. כן, יש לנו את הצוות המקצועי שיכול לתת פתרונות טכנולוגיים לכל צורך שהוא. יש לנו יכולות גבוהות והון אנושי לא פחות ממעולה ואנחנו יכולים להציע לכם פתרון מלא לכל מה שאתם צריכים שנוגע לחנות הווירטואלית.
עיצוב חנות וירטואלית הוא מרכיב חשוב מאוד אבל הוא משתלב עם עוד כמה מרכיבים שהופכים חנות וירטואלית לעסק מכניס. מאות הלקוחות שלנו שעושים שימוש ב- Sellio Market לא מוותרים עלינו כבר שנים ארוכות ונהנים מטכנולוגיה מתקדמת, מאנשי מקצוע מעולים ומשירות לקוחות שהם לא פגשו בשום מקום אחר.
אם אתם רוצים חנות וירטואלית מעוצבת ואם אתם רוצים שמאחוריה תעמוד חברה רצינית ואיכותית שתיתן לכם פתרונות מלאים, אם אתם רוצים לישון טוב בלילה ולקום בבוקר עם עוד כמה הזמנות שקרו בזמן שישנתם, ואם אתם רוצים לקוחות מרוצים שחוזרים אליכם שוב ושוב, Sellio Market היא הכתובת שלכם.