עלות הקמת חנות וירטואלית – המדריך האולטימטיבי
מעוניין לבנות חנותככל שתדעו לבחור כך הסיכויים לשביעות רצונכם מהשירות, מתהליך ההקמה ומן החנות האינטרנטית שלכם יעלו!
היתרון: החנות פועלת כאתר עצמאי ועל כן שייכת לבעליה, אין צורך לשלם שכירות או דמי מנוי. החיסרון: עלות הקמת החנות – השקעה ראשונית.
מה שווה חנות איכותית ומקצועית ככל שתהיה, אם לא קיימת בה שום פעילות שיווקית לקידום כניסות ורכישות בחנות?.
אז החלטתם להקים חנות וירטואלית עצמאית לעסק שלכם. ומה עכשיו?
רק אז החנות תהיה נוחה ופונקציונלית. עבודה מחושבת זו דורשת שיתוף הפעולה בין המזמין לחברת בניית אתרי מכירות.
ובכן, ישנם כמה ערוצים ודרכים עיקריים בהן ניתן לבצע שיווק איכותי לחנות האינטרנטית שלכם:
יכולת פיתוח מודולים ייחודיים לצרכים שיווקיים (בניגוד לפלטפורמות סגורות).
חשוב לדעת – לרוב, לכמות המוצרים בחנות אין חשיבות עבור חישוב תמחור ההקמה, אך כמות גדולה של מוצרים עשויה להיות משמעותית עבור עלויות אחסון האתר וכו'. מספר מוצרים
), מקבלים הצעות מחיר ואז עושים את בחירתם לפי פרמטר אחד בלבד – הצעת המחיר הזולה ביותר.
רגע, אז מה עם השיווק? אז ביצעתם בניית חנות וירטואלית. נגמרה העבודה? לא ולא. קחו כלל ברזל, שיווק החנות האינטרנטית שלכם הוא קריטי מאוד!
עכשיו קל יותר להשוות בין סוגי החנויות השונות ולהבין באילו הכי כדאי לכם להשתמש.
לא לשכוח את הלקוחות שלכם. שמרו את הלקוחות שלכם – ספקו להם מידע על הצעות מיוחדות ומבצעים. הרבה יותר קל לשמור על לקוח מרוצה, מאשר להביא לקוח חדש.
לאחר שתקבלו תמונה מלאה תוכלו לדעת מה הבידול והייחוד שלכם ואותו תבליטו ותשווקו ללקוח. צעד נוסף ומאוד חשוב הוא איתור קהל היעד שלכם.
בחרו בקוד פתוח שיש לכם וויז'ן לאיך החנות שלכם צריכה להראות, בא לכם חנות ייחודית, לא בא לכם שהחנות שלכם תהיה עוד אחת מתוך אלפים אלא שתהיה ממש here מיוחדת ואפילו בולטת, אתם רוצים לשלב פיצ'רים מיוחדים ומתקדמים, אתם רוצים לנצל את מלוא הפוטנציאל של הפעילות האינטרנטית שלכם ולא מתאים לכם שהפלטפורמה תגביל אותכם מלהשיג את היעדים שלכם.