פרסום חנות וירטואלית

מעוניין לבנות חנות

אז בשעה טובה הקמתם את החנות הוירטואלית שלכם, העלתם מוצרים, עיצבתם, נתתם אפשרויות סליקה נוחות ובעיקר בטיחות ועכשיו אתם מחכים שהלקוחות יגיעו… אבל רגע, איפה הם? למה הם לא מגיעים בהמוניהם? למה לא רואים במערכת הניהול עוד ועוד רכישות? זה הרי הזמן שאתם אמורים להיות עסוקים כל הזמן באריזות ושילוח לא?

אז זהו, שלא… חנות וירטואלית ללא פרסום היא חנות שיכולה לעמוד שוממה, בדיוק כמו חנות פיזית שממוקמת באמצע המדבר. פרסום חנות וירטואלית הוא עבודה, עבודה שלא נגמרת אף פעם אם רוצים שהיא תישאר בתנועה. פרסום חנות וירטואלית היא משהו שכדאי לתת למקצוענים לעשות אבל גם לכם גם עם יידע מינימלי יש מה לעשות כדי לקדם אותה. אז הנה קצת על הדרכים שאתם יכולים לפרסם את החנות שלכם ברשת כדי שיגיעו אליה עוד ועוד גולשים.

רגע לפני שאתם מפרסמים…

פרסום חנות וירטואלית יכולה להיות בכל מיני דרכים אבל רגע לפני שאתם משקיעים בפרסום, בין אם בעבודה מצידכם או בכסף אתם צריכים לוודא שהיא מוכנה. חבל שתשקיעו בפרסום, שגולשים ייכנסו אליה ושהיא לא תמיר או במילים פשוטות – שלא יהיו מכירות. לפני שאתם משקיעים בפרסום תוודאו שבחרתם מערכת ניהול נוחה לשימוש, חווייתית לגולשים ופשוטה לתפעול מצידכם.

תוודאו שהעליתם את המוצרים ושמתם אותם בהיררכיה הנכונה בחנות, תוודאו שיש תמונות איכותיות וברורות כדי שאפשר יהיה לראות את המוצרים בצורה טובה וגם שיש תיאור מפורט שמבהיר ללקוחות מה הוא המוצר, מה המידות שלו, המשקל ופרטים נוספים רלוונטיים.

שימו לב כי הקנייה חייבת להיות קלה ולא מורכבת – בחירת מוצר, הוספה לסל הקניות ורכישה. תוודאו שהעיצוב מתאים, שיש תוכן באתר שמסביר כמו גם בלוג עם מאמרים אינפורמטיביים. רק אחרי שהאתר מוכן תתחילו להתעסק עם הפרסום שלו.

ועכשיו לאפשרויות השונות לפרסום חנות וירטואלית. הן רבות ומגוונות וניגע רק בכמה מהן, וחשוב לזכור – יש אנשי מקצוע שיכולים לעשות את זה בשבילכם כמו שצריך. יש כאלו שמתמחים בתחום שהתשלום להם יהיה משתלם במיוחד ושההכנסות מהפרסום שלהם יעלו על ההוצאות.

קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל הוא עולם ומלואו. הוא למעשה קידום טבעי של החנות בגוגל, קידום התוצאות הלא ממומנות או במילים אחרות, לא מדובר על פרסום שבו משלמים על כל הקלקה (על זה נדבר בהמשך)

פרסום חנות וירטואלית עם קידום אורגני בגוגל (SEO) מתחיל עם בחירת מילות המפתח לקידום, ביטויים שרלוונטיים לחנות שאותם אפשר למצוא באמצעות כלים שונים ברשת שגם גוגל מספק (ואפילו בחינם) ביטויי המפתח הללו הם למעשה מה שהגולשים מחפשים, וכשמפיקים דו"ח ביטויי מפתח באמצעות כלי מילות המפתח של גוגל וכלים מתקדמים אחרים אפשר לדעת גם מה תחרותי יותר ומה פחות.

קידום אורגני בגוגל זה אומר אופטימיזציה של החנות. אופטימיזציה היא מיטוב של החנות אל מול הגולש וגם אל מול גוגל, מה שאומר סידור נכון של התוכן בחנות, כתיבת תוכן לכל עמוד ועמוד בחנות, תוכן שיכלול את ביטויי המפתח הרלוונטיים לעמוד. אופטימיזציה של החנות זה אומר גם ביצוע פעולות שונות שיתרמו למהירות ההעלאה של האתר, והפחתת משקל התמונות בחנות תוך פגיעה מינימלית באיכות שלהן היא דוגמא טובה לכך.

קידום אורגני בגוגל כחלק מפרסום החנות הווירטואלית זה גם אומר יצירת קישורים חיצוניים שיובילו לחנות. קישורים בעולם האינטרנטי הם למעשה המלצות, המלצות שמגיעות מאתרים אחרים על החנות ועל הדף הספציפי אליו הן מקשרות. זה כמובן קידום אורגני על קצה המזלג, מה שחייב להיות מרכיב משמעותי בפרסום החנות הווירטואלית שלכם.

קידום ממומן בגוגל

כן כן, עוד פעם גוגל… אי אפשר לברוח ממנוע החיפוש הזה כי הוא הפופולארי בעולם וכי מרבית הלקוחות הפוטנציאליים שלכם יגיעו ממנו. פרסום חנות וירטואלית באופן ממומן בגוגל זה אומר יצירת קמפיין פרסומי על בסיס ביטויי מפתח, כשהתשלום יהיה על כל הקלקה על מודעה שתשימו. כמה תשלמו על כל הקלקה של גולש שתוביל אותו לחנות שלכם? יש המון פרמטרים לזה. יש ביטויים יותר תחרותיים ויש כאלו שפחות, יש תחומים יקרים יותר ויש פחות, תלוי גם באיכות המודעות שלכם ובניסוח שלהן וגם בדף הנחיתה ובאיכות שלו כמו גם ברלוונטיות שלו למודעה, שזה הדף שמחכה לגולשים בצד השני של ההקלקה.

מבולבלים? גם אנחנו (סתם… אנחנו לא כי אנחנו מהתחום) זה בהחלט יכול להיראות מורכב וגם מפחיד והאמת היא שמי שלא מגיע מעולם הפרסום הממומן בגוגל, כדאי שיפנה למומחים בתחום כי הוא יכול להפסיד לא מעט כסף עם פעולות לא נכונות שייגרמו מחוסר יידע.

פרסום בפייסבוק

עוד אפשרות לפרסום החנות הווירטואלית שלכם, פרסום כללי שלה או פרסום של מוצרים ספציפיים שאתם מוכרים בה. פייסבוק היא פלטפורמת פרסום יעילה מאוד ומדויקת מאוד עם מערכת טירגוט מתקדמת במיוחד. מה זה אומר? זה אומר שאתם יכולים לפרסם לאנשים ספציפיים מאוד שהסיכויים שהם יקנו גבוהים במקום לפרסם לכולם ולקוות שמישהו ייכנס ויקנה מכם.

רוצים דוגמא? אם יש לכם חנות תכשיטים ברמת גן, אתם יכולים לפרסם טבעות נישואין ספציפית לגברים בטווח הגילאים 20-40, מאורסים, שגרים ברמת גן או סביבה, במצב סוציואקונומי מתאים… מספיק ספציפי? זו רק דוגמא אחת מהמון דוגמאות לפרסום מדויק שאפשר לעשות באמצעות פייסבוק. עכשיו אתם מבינים כמה פייסבוק יודעת עליכם, על הרגלי הצריכה שלכם ועל הסביבה שלכם? היא לא אוגרת סתם מידע על הגולשים, היא עושה בזה שימוש בין השאר בשביל פרסום מדויק.

תעבירו את הקישור לחנות

דרך פשוטה וחינמית לפרסם את החנות הווירטואלית שלכם היא באמצעות הפצה של קישור אליה. איך תעשו את זה? דרך קבוצות ווטסאפ, טלגרם ואחרות שאתם חברים בהן, תעזרו במשפחה וחברים שיפיצו, דרך המייל ובכל פלטפורמה אחרת (רק תבדקו לפני כן שאתם לא עשויים לעבור על חוק הספאם)

אלו אם כן כמה דוגמאות לאפשרויות של פרסום חנות וירטואלית, ועוד לא נגענו באינסטגרם, טיקטוק, יוטיוב ועוד המון אחרות. פרסום באינטרנט הוא עולם ומלואו ואתם יכולים לגשת לפרסום רגע אחרי שהחנות עומדת על תילה אבל עדיף שתתייעצו לפני כן עם החברה שבמערכת שלה אתם עושים שימוש מכיוון שבמקרים רבים זו תהיה חברה שהיא בעצמה מציעה גם שירותי פרסום והיא גם אמורה לסייע לכם להקים את החנות בצורה כזו שתאפשר לפרסם אותה ביעילות רבה יותר.

לבחור חברת פרסום נכונה בשבילכם

אז בחרתם את הפלטפורמה שמציעה את מערכת ניהול החנות הטובה ביותר בשבילכם ועכשיו אתם צריכים לבחור את החברה שתנהל לכם את הפרסום של החנות. אפשר כאמור במקרים רבים להיעזר בחברה שבה הקמתם את החנות ואם היא לא מציעה שירותים כאלו, אפשר לבחור חברה אחרת. זו צריכה להיות חברה עם ניסיון, עם רזומה עשיר ועם קבלות. זו צריכה להיות חברה שתציג לכם הצלחות שלה, חברה שיש עליה פידבקים חיוביים של לקוחות שנעזרו בה ושהתוצאה שלהם הייתה הגדלה של כמות המכירות. בחירת מערכת ניהול טובה לחנות הווירטואלית שלכם יחד עם בחירת חברה מקצועית שתפרסם את החנות שלכם, היא השילוב הנכון בשבילכם.

Sellio System Dashboard

Get in touch

רוצים לדעת עוד, לשמוע עוד, לראות עוד, מוזמנים ליצור קשר אנושי איתנו בכל זמן ומכל מקום.|



    שלחו הודעה בוואצאפ לקבלת הצעת מחיר לחנות וירטואלית להצעת מחיר