קידום אתרים בגוגל לחנויות וירטואליות בעזרת 10 טיפים
מעוניין לבנות חנותטיפים
כדי שזה לא יקרה ושהעגלה המלאה לא תינטש חשוב לספק ללקוחות חווית צ’ק-אאוט חלקה וכמה שיותר אפשרויות תשלום. חנות אינסטגרם מאפשרת לכם לשלב בצורה חלקה את כל תוכן האינסטגרם שלכם בחנות שלכם. ניהול מלאי ומוצרים – הקמת חנות אינטרנטית מרובת מוצרים מצריכה סדר וארגון בכל הנוגע למלאי שלכם: איזה מוצרים ילכו לאתר, כמה מהם? המשמעות היא שמעקב אחר מלאי יכול להיות מסובך ביותר. בעוד שניהול מלאי לרוב יתבצע Inhouse בתוך העסק/חברה, יש לחשב את שעות העבודה של אותו עבוד בעלות הכללית של הקמת האתר. התייעצו עם מקדם אתרים לפני שינויים גדולים- שינויים גדולים, בעיקר במבנה, עלולים לפגוע בקידום האתר. בנייה, עיצוב, קידום והקמת אתרי אינטרנט, שיווק והפצת מוצרים טכנולוגיים, מערכת להקמת אתרים וחנויות מסחר אלקטרוניות באופן עצמאי. פרסום לפי תשלום לקליק (PPC) מתאר כל שיווק שאתם מבצעים בפלטפורמות שגובות עבור מודעות על סמך התדירות שבה אנשים לוחצים עליהן, ולא כמה פעמים הן מוצגות. מומלץ לוודא את המיקום הפיזי של שרתי חברת אחסון האתר, על מנת להתאים את שיווק מוצרי החנות הוירטואלית לקהל יעד הממוקם באותה מדינה כמו שרתי חברת האחסון. יתרון נוסף הוא שפרסומי הקניות הללו מותאמים אישית ומבוססים על תחומי העניין של המשתמשים ומעורבותם בעבר, מה שאומר שתחשפו את המוצרים שלכם לקהל היעד שלכם. אינסטגרם תמיד הייתה מקום נהדר להתחבר לקהל היעד שלכם ולהעמיק את קשרי הלקוחות.
מאפשרת למכור שום סוג של שירות, אלא רק מוצרים פיזיים. כאשר מקדמים חנות וירטואלית, תמיד עדיף לעבוד עם מומחה בעל ניסיון שכבר יודע מה עובד יותר ומה עובד פחות. כיום כאשר העולם מתנהל במהירות, יש חשיבות רבה להעביר את ניהול הכספים כך שיהיה ניתן לדעת מה קורה בעסק בכל זמן נתון. מה תהיה ההיררכיה שלהם (מוצרי אב ומוצרי בן), כמה קטגוריות וכו’. העניין הוא שיש כמה הבדלים בין ניהול חנות באינטרנט לבין ניהול חנות פיזית בעולם הממשי, וכדי להצליח חשוב להכיר את ההבדלים ואת הייחודיות הטמונה בהקמה וניהול של חנות באינטרנט. לכן, אם אתם יוצרים חנות פייסבוק עצמאית, תצטרכו לנהל שתי חנויות נפרדות עם שתי קבוצות הזמנות. כשמשתמשים בפלטפורמה לדוגמת Shopify או WordPress אתם יכולים פשוט לסנכרן את כל קטלוג המוצרים שלכם עם פייסבוק – זה אומר שאין צורך ליצור רישומי מוצרים באופן ידני. ניתן לתייג עד חמישה פריטים בתמונה או עשרים פריטים בקרוסלה. כדי לתייג מוצרים בפוסט שלכם עליכם להוסיף תמונות ולהוסיף כיתובים. טיפ מאיתנו: תוודאו שהפוסטים שאתם מציגים כמודעות כוללים תמונות באיכות גבוהה, האשטגים תיאוריים ותגים מדויקים. באשר לפוסטים רגילים, האשטגים באינסטגרם הם אסטרטגיה יעילה להגברת יכולת חשיפת התוכן שלכם.
בעזרת שלב זה אתם גם מסוגלים לקדם את המוצרים שלכם בפלטפורמת פייסבוק. אופטימיזציה באתר – שלב זה בא לוודא שאתר האינטרנט שלכם מותאם לדרישות הקידום של גוגל, ופועל בכל הרמות הטכניות החשובות, כמו למשל טעינה מהירה. יש לו חנות וירטואלית, אבל לא עוד עסק וירטואלי, בבעלותו חנות האונליין המצליחה והגדולה ביותר בעולם, ורק לאחרונה הוא פיתח גם כלי תחבורה רקטי מתקדם שמגיע לחלל – אנחנו כמובן מדברים על הבעלים של אמזון, ג’ף בזוס. בעלי עסקים רבים חושבים שפרויקט בניית חנות וירטואלית הינו פרויקט פשוט המצריך רק מציאת מוצר למכירה וכן בניית האתר על ידי אנשי מקצוע אך בשונה מסוגי אתרים אחרים שישנם חנות וירטואלית צריכה להיות חנות נוחה ומהירה בשביל הגולש ואחד הדברים שכדאי לשים עליהם דגש הוא ההתמצאות באתר. התאמה מלאה לניידים – רכישת המוצרים שלכם צריכה להיות נוחה בכל מכשיר. רצוי מאוד לבחור מערכת שמאפשרת סליקת אשראי מכל מערכת הפעלה, מכל מקום ומכל מכשיר. כאשר לקוחות יראו המלצות של לקוחות מרוצים, מדריכי הפעלה וסקירות של מוצרים, סביר מאוד להניח שהספק יוסר והם יחושו בטוחים לרכוש מוצרים בחנות הווירטואלית שלכם.
הרווח שלכם אמור להיות גדול יותר על מוצר שיימכר באתר חנות מאשר בחנות פיזית כי ההוצאות הן ביחס למכירות. כמו כן, הם יכולים לעזור לכם להופיע בכרטיסיית החיפוש, המכילה קטע "חנות" בלעדי. על ידי הגברת המעורבות באינסטגרם באמצעות פרקטיקות כמו אופטימיזציה של ההאשטאגים שלכם, אתם יכולים לגרום למוצרים שלכם להופיע בכרטיסיית הקניות. ראשית, מנהל המסחר האלקטרוני של פייסבוק אינו מדהים וחסרות לא מעט מהתכונות המדהימות הנפוצות בספק ייעודי לפלטפורמה למסחר אלקטרוני. בניית חנות באינטרנט אינו דבר זול, אבל גם לא יקר מדי. חברות רבות מספקות שירותי בניית חנות ומבקשות תשלום חודשי מועט. בניית קישורים – האלגוריתמים של מנועי החיפוש רואים בקישורים רלוונטים שמפנים אל האתר שלכם מדד לחשיבות האתר שלכם. האתר שלכם לא צריך להיות רק מותאם לניידים, הוא צריך להיות מושלם לניידים. האם אני צריך לשדרג את החנות? א. האם אני צריך יותר מ-20 מוצרים? הטיימינג שלכם לא יכול להיות טוב יותר. חנות אינסטגרם מקלה על הקונים לעיין בקטלוג שלכם, לבדוק מחירים או ללמוד יותר על מוצר מסוים.