קידום חנות
מעוניין לבנות חנותאל תשמשו יותר מידי במילים גבוהות, דברו בגובה העיניים. בנוסף, מעבר לעובדה שזו הפרה של זכויות יוצרים, לא מומלץ להעתיק מילה במילה מסקירות של אתרים אחרים. גוגל יכולה להעניש על כך.
כעת הגיע הזמן להיות פעילים בפורום, להגיב למשתמשים ששואלים שאלות, לפרסם תכנים בעצמכם בצירוף קישור לאתר וכו'.
אפליקציה שאינה נעימה לעין ואינה נוחה לשימוש, תשפיע לרעה על התנועה האורגנית לאתר שלכם.
במסגרת זו, גוגל מעריכה את האתר שלכם בהתבסס על שלושה תחומים עיקריים:
סרטונים באיכות גבוהה שמדגימים את השימוש במוצר (בעיקר בעבור מוצרים טכנולוגיים מתקדמים) גם יכולים לשפר את שיעור ההמרה.
אז נשאלת השאלה – האם אפשר לקדם אתרי וויקס? איך מקדמים אתר וויקס? האם קידום אורגני בוויקס הוא אפשרי בכלל?
הרי כל מה שקשור לטראמפ היום הוא חם, ולכל צד יש קהל מאסיבי אשר ללא ספק יכול לפתוח את הארנקים (דוגמא רלוונטית למועד כתיבת המאמר). בדוגמא הזו, ניתן למצוא מוצרי טראמפ בעלי אקספרס במחירים זולים מאוד, למתג אותם ולמכור בחנות השופיפיי ברווח גבוה.
התהליך החשוב הזה, משמש כבסיס לכל קמפיין קידום אתרים במסחר אלקטרוני. למה כל כך חשוב לבצע את זה? אז למעשה, מחקר מילות מפתח הוא הכוח המניע מאחורי כל משימה הקשורה לקידום אתרים שאיתה אתם יוצאים לאתר שלכם. מבלי שתהיה לכם רשימה מסודרת ומדוקדקת של מילות מפתח שחקרתם, שאתם יודעים באופן אסטרטגי שהאתר שלכם יכול לדרג איתן בגוגל בסבירות גבוהה, האופטימיזציה של דפי המוצר והקטגוריות שלכם הופכים לאתגר בלתי אפשרי – אז אם לא תעשו את החלק הזה כמו שצריך, סתם תתבאסו וחבל.
יש להודות שהשלב הזה אינו כה פשוט לביצוע אבל הוא מאוד משתלם ומציע כמה יתרונות לחנויות וירטואליות. למשל, הוספת סרטוני וידאו מעשירה את התוכן בדף המוצר ומעודדת יצירת קישורים טבעיים אליו.
אין ספק שהלקוח יכבד אתכם יותר ויהיה פתוח יותר לרכישה באתר. לקוחות חוזרים הם נכס שחייבים לטפח. בכל פלטפורמה איכותית להקמת חנות וירטואלית, ישנה אפשרות ליצור אוטומציה כזו שתשלח מייל ללקוח שביצע רכישה (למשל בוויקס, וורדפרס ושופיפיי)
תוכלו להגדיל את read more הסיכוי שהגולשים שנכנסו לאתר באמת יבצעו רכישה – מה שנקרא הגדלת אחוז ההמרה.
בחלוקה גסה, הפלטפורמה הכי פופולארית אחרי וורדפרס שיצא לי לקדם היא קונימבו (אחריה אלו כנראה מג'נטו, אישופ, פרסטה שופ, ג'ומלה ואחרות).
שיווק באמצעות וידאו זהו אחד מאבני היסוד המרכזיים של השנים האחרונות לקידום חנות וירטואלית. כולם רוצים לראות את המוצר זז, את המשתמש נוגע בו ומרגיש אותו.
בד"כ קשה מאד – עד בלתי אפשרי. זה לא רק אני אומר – בערך כל מקדם אתרים רציני שתשאלו אותו כנראה יגיד לכם דבר דומה (אולי אפילו בטון חריף יותר).