קידום חנות
מעוניין לבנות חנותמגוון יוצר בקרב יוזרים הרגשה של עושר ואפשרויות ותמיד טוב להראות מגוון אפשרויות צבע וגזרה במקום אפשרות אחת. תארו לעצמכם שהגעתם לאתר לרכוש חולצה וגיליתם שם רק צבע וגזרה אחת.
קישורים פנימיים – שילוב של קישורים בביטויים מסוימים בחנות יאפשר ללקוחות שלך להגיע היישר אל עמודים החשובים לך. כך למשל, ניתן להכניס קישור לעמוד יצירת הקשר ולדפי הרכישה גם בעמודים המספקים מידע או מכילים מאמרים.
אפליקציה שאינה נעימה לעין ואינה נוחה לשימוש, תשפיע לרעה על התנועה האורגנית לאתר שלכם.
החדשות הטובות הן שהגדרות התגים הבסיסיים (כותרת ותיאור) הם בסדר גמור וניתן לשלוט בהן ללא בעיה.
בזכות היחס המטורף שלך, שכל לקוח צריך לקבל את הטוב ביותר,
בואו לעקוב אחרי מיקומים של כל אתר, מכל מקום בעולם, כולל הפרדה בין מיקומי דסקטופ ומובייל, תנועה, תיעוד עבודה ואפילו תוכלו לשלוח ללקוחות שלכם לינק לדשבורד שמתעדכן אונליין!
בעקבות עדכון פנדה חשוב במיוחד להקפיד שהתיאורים המופיעים בדפי המוצרים יהיו ייחודיים ומקוריים, ולא כדאי להעתיק ולהדביק את התיאור שנלקח מאתר היצרן ומופיע בעשרות ואף במאות חנויות מקוונות אחרות, (ולרוב הוא גם אינו מכוון למכירות). לכן חשוב להשקיע ולייצר תוכן ייחודי לכל דף מוצר ולכלול בו את ההצעות הייחודיות של החנות, כולל מחיר משתלם, משלוח בחינם וכדומה.
שמרו על דף צ'קאאוט מינימלסטי ונקי, אל תעמיסו על הגולש במלא שדות למילוי פרטים ואל תחייבו את הגולש להירשם לאתר – זוהי אחת הסיבות המרכזיות לנטישת חנויות באינטרנט.
בתור אחד שעבד תחת עשהאל אני יכול להעיד שההדרכה והלימוד תחתיו מביאים ערך כפול:א.פרקטיקה נטו כפי שהוא נוהג לציין.
לסרגל ניווט ברדקרמבס, המסמן את הדרך שעבר המבקר מדף הקטגוריות הראשי והמשני ועד לדף הנוכחי, יש חשיבות רבה גם מבחינת קידום האתר וגם מבחינת חוויית המשתמש.
עדויות לקוח והמלצות של לקוחות מחזקות ביותר את הביטחון של הגולש.
– כדאי לעקוב אחרי ביטויי החיפוש באמצעות מערכת ניהול התוכן או גוגל אנליטיקס.
יחד עם זאת, מכיוון שחלק גדול מן המערכות מבוססות על קוד סגור או קוד פתוח למחצה (מערכות קוד פתוח here שבוצעו בהן שינויים) וההתאמה לעברית של פלטפורמות חיצוניות הוא לא תמיד כל כך פשוטה, הרי שקשה יחסית לשלוט בפרטים הקטנים היותר.
חשוב לזכור שאנחנו נרצה לקדם את הקטגוריה לא פחות מהמוצרים ובמקרים מסוימים הרבה יותר מהמוצר עצמו.