קידום חנות

מעוניין לבנות חנות

היעילות של הוספת כפתורי שיתוף של אתרי מדיה חברתית לדפי מוצרים באתרי מסחר שנויה במחלוקת. באופן כללי דפי מוצר צריכים לעודד קנייה ולא שיתוף המוצר בפייסבוק או בטוויטר, ויש שרואים בכפתורים גורמים המסיחים את דעתם של הקונים הפוטנציאליים מהיעד הזה.

ככל שכמות הלחיצות קטנה יותר, כך נוצרת אמינות אצל אנשים. כאשר זה קורה, אותם אנשים יבקרו באתר שלכם כדי לבחון אותו וכדי לבצע פעולות שאתם כבעלי עסק מעוניינים בהן. 

התשובה לשאלה מה זה איקומרס טמונה בביטוי המילולי עצמו:אי-קומרס פירושו מסחר אלקטרוני, מכירת מוצרים

כחלק מתהליך של קידום אורגני לחנויות מידע מובנה ופירורי לחם עוזרים לגולש להבין איפה הוא נמצא באתר ולקבל מידע נוסף כבר מתוך התוצאות בגוגל.

יחד עם זאת – יש לי הרבה יותר מה להציע מעבר למדריך של קידום אורגני לחנות וירטואלית. וכמובן, אם תרצו לדבר על האתר שלכם עם מומחה קידום אתרים, אשמח ליצירת קשר

לכן, לא מומלץ ליצור עמודים רב תכליתיים, כמו למשל “נעליים וסנדלים לילדים” – אלא להקים שני עמודים: “נעליים לילדים” ו”סנדלים לילדים”.

קידום חנות וירטואלית תלוי במידה רבה בקידום מגוון רחב של מוצרים. גם אם הבאנו את הגולש עד here לחנות שלנו, עלינו לוודא כי הוא מוצא בדיוק את מה שנדרש לו. לשם כך בדיוק, מומלץ לקדם ביטויי זנב ארוך.

המטרה העיקרית היא להימנע ממצב של כותרות ותיאורים זהים להרבה דפים. בנוסף, יש לוודא שהכותרות והתיאורים מכילים את מילות המפתח כדי שיימצאו בקלות בחיפוש בגוגל, וגם שהנוסח יעודד את הקונים הפוטנציאליים להקליק על תוצאת החיפוש ולבקר באתר.

שגרירים אלו הם החשובים ביותר לפעילות עסקית של כל חברה שרוצה לייצר מכירות בווליום גבוה מבלי לעלות את תקציבי השיווק.

כמו כן ניתן לחבר את הבלוג לניוזלטר מקצועי ומעמיק, לעמוד הפייסבוק העסקי שלכם ולמשוך גולשים לאתר. בכל מקרה, חשוב מאוד לא לשכפל תוכן מהאתר של היצרן ולא לשכפל תוכן מאתר של מתחרים. שימו לב שגוגל מזהה תוכן משוכפל, ומענישה את האתר על שימוש בתוכן משוכפל. הנזק שנגרם כתוצאה משימוש בתוכן משוכפל – רב מהתועלת שלו. ראו הוזהרתם. מבנה פנימי הבלוג וחלוקה לסקטורים באתר חנות

בחנות וירטואלית יש אפשרות סליקה לרוב (בהקשר הזה, כדאי להעיף מבט בפתרונות הסליקה של טרנזילה), מה שאומר שהלקוחות מעבירים פרטים רגישים כמו כ. אשראי וכו' ולכן נושא האבטחה הוא קריטי.

ככל שתאספו יותר מיילים, יהיה לכם ערוץ שיווקי שבו תוכלו לפרסם ללקוחות שהתעייננו בכם – לגמרי בחינם!.

עם ההתפרצות של טיקטוק לחיינו, רשתות המדיה וחברות הפרסום הבינו שהמשתמשים רוצים תוכן וידאו יותר מהכל.

ככל שדפי המוצר יוצבו במקום מרכזי יותר, כך הם יגיעו למקום גבוה יותר בדף התוצאות.

Sellio System Dashboard

Get in touch

רוצים לדעת עוד, לשמוע עוד, לראות עוד, מוזמנים ליצור קשר אנושי איתנו בכל זמן ומכל מקום.|



    שלחו הודעה בוואצאפ לקבלת הצעת מחיר לחנות וירטואלית להצעת מחיר