קידום חנות

מעוניין לבנות חנות

אז אני אמנם לא מדגם מייצג אבל להערכתי מדובר במערכת הכי חזקה בארץ מבחינת נתח שוק, לאתרי חנויות, נכון לכתיבת שורות אלו.

האם אפשר להתחיל לקדם אתר וויקס ובהמשך לשדרג למערכת אחרת בלי לפגוע בקידום שנעשה עד כה?

פירורי לחם – ללא "חנות", "מוצרים" וכדומה, אלא רק לקטגוריות ולעמודים שאנחנו מקדמים.

לעומת זאת, לא ניתן להפנות מעמוד מסוים לעמוד הדומה לו בתוך האתר. הבעיה הזו חמורה עוד יותר כשלוקחים בחשבון שכמעט בכל חנות יהיו עמודים כפולים בגלל פילטרים או סידורים שונים של מוצרים (לדוגמה, מהיקר לגבוה וההפך).

זהו את הרכיבים הקריטיים ביותר בדפי המוצרים שלכם. הבינו אילו אלמנטים דורשים שיפור והתחילו לשפר אותם אחד אחרי השני – אלמנטים אלו עשויים להיות:

מהירות טעינת אתר הוא פרמטר חשוב מאוד בעיני גוגל בקידום חנות אינטרנט. רוב הפלטפורמות שעליהן בנויים אתרי חנות דואגות שהכול ירוץ כמו שצריך מאחורי הקלעים אבל לא עוברות אופטימיזציה למהירות. זו הסיבה שאתרי איקומרס עשויים לעלות לאט.

עם השנים, צברנו ידע רב בתחום השיווק בדיגיטל והבאנו את האתר להיות מדורג ראשון בגוגל במגוון ביטויי חיפוש. לאורך הזמן, גילינו גם צורך בקרב בעלי עסקים ואתרים, הזקוקים לשירותי דיגיטל, אך אינם יכולים לעמוד בהוצאה הגבוהה על כך. לכן התחלנו ליצור מוצרי דיגיטל שונים במחירים נוחים על מנת לתת מענה גם לעסקים הקטנים המעוניינים לבסס את הנוכחות הדיגיטלית שלהם באינטרנט.

יש לי חלום! (והוא קשור בניהול וקידום אתרים) יושבים? דמיינו את המצב הבא: אתם נכנסים לדיגיפארם, ומבצעים את ההזמנה התקופתית שלכם כדי לממש את אסטרטגיית התוכן שלכם. כעבור מספר ימים, אתם מקבלים את

הצגה של מוצרים נוספים בתחתית עמוד המוצר. המחשבה היא לעניין את הגולש במוצרים דומים למה שרכש. 

כמו כל website תהליך שיווקי טוב, גם כאן הכול מתחיל בהקמת הפלטפורמה שתשמש אותנו לקידום חנות וירטואלית בבעלותנו ולמכירת המוצרים. כשהבסיס יציב ואיכותי, כל השאר יבוא הרבה יותר בקלות.

בכל מקרה עדיף מלל בתחתית העמוד מהיעדר טקסט. זו תהיה טעות שיווקית שלא להכניס מלל כלל בגלל שיקולים של תצוגה גראפית ויזואלית של מוצרים. חשוב מאוד שלא לוותר על טקסט, מכיוון שגוגל מאנדקסת גבוה יותר דפי קטגוריה עם מלל [וכמובן שהדבר נכון גם לדפי מוצר]. הסיבה העיקרית לכך היא שהאלגוריתם של גוגל יבין טוב יותר מהו הנושא של העמוד.

מאחר והבלוג הוא כלי קידום חנות אינטרנט אדיר, רצוי שיהיה מורכב משתים או שלוש קטגוריות לפחות: מאמרים, סרטוני יוטיוב וטבלאות השוואות מחירים.  

אין זהו מתכון בדוק לכך שתניעו כמות מבקרים עצומה לאתר, אך זו בהחלט דרך מומלצת וכדאית בתור התחלה.

מה עם אינסטגרם? ומה בנוגע לטוויטר וגוגל פלוס? אנחנו יכולים להבטיח לכם שכל אתר או עסק יכול למצוא אפשרויות פרסום בכל רשת חברתית קיימת, השאלה היא, עד כמה יצירתיים אתם.

Sellio System Dashboard

Get in touch

רוצים לדעת עוד, לשמוע עוד, לראות עוד, מוזמנים ליצור קשר אנושי איתנו בכל זמן ומכל מקום.|



    שלחו הודעה בוואצאפ לקבלת הצעת מחיר לחנות וירטואלית להצעת מחיר