קידום חנות – מיקסום רווחים מהחנות
מעוניין לבנות חנותלא משנה אילו מוצרים אתם מוכרים ולא משנה מה המחירים שלכם, בלי חנות וירטואלית לא תצליחו להתפתח ולגדול. הסיבה פשוטה, כי חנות וירטואלית היא הזרוע האינטרנטית שלכם, ובעידן בו כולם מחפשים את מבוקשם ברשת, אתם לא יכולים שלא להיות שם.
את המשפט: "אם אתה לא שם, אתה לא קיים" אתם בטוח מכירים מהעולם הפיזי, וזה נכון לא פחות בעולם הווירטואלי. אתם חייבים להיות מיוצגים בו וגם חייבים להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל, כדי שיגיעו אליכם ויקנו מכם. אבל למה כדאי לכם לעשות קידום חנות בגוגל? איך עושים את זה ואיך אנחנו ב-Sellio Market מספקים לכם את הפתרון המלא? כל התשובות בהמשך.
יתרונות החנות הווירטואלית
רגע לפני שנדבר על קידום חנות, על מיתוג ועל אסטרטגיה כדאי להזכיר את היתרונות שיש לחנות וירטואלית:
- אפשר לנהל אותה מכל מקום – אתם לא צריכים להיות פיזית איפה שהמוצרים שלכם נמצאים ואתם יכולים "להעביר" את החנות (או יותר נכון את עצמכם) לאן שאתם רוצים. ניהול החנות הוא גמיש ונוח הרבה יותר מחנות פיזית.
- כי כולם מחפשים שם – דיברנו על זה כבר, כולם מחפשים ברשת ואם אתם לא תהיו שם, המתחרים שלכם יהיו שם ויקטפו את הלקוח ואת מספר כרטיס האשראי שלו.
- אין סוף לקוחות – תיאורטית, כמות הלקוחות הפוטנציאלית שלכם היא אין סופית. אתם יכולים למכור לכל אחד בכל מקום בארץ או בעולם (טוב אולי לא תוכלו למכור ללקוחות בטהרן או בטריסטן דה קונה – נשבעים לכם שלא המצאנו ויש מקום כזה והוא נחשב למקום הישוב המרוחק ביותר בעולם ונמצא בדרום האוקיינוס האטלנטי, תעשו גוגל ותבדקו אותנו) ולשלוח בקלות.
- חנות שפתוחה 24/7 – שלא כמו חנות פיזית, גם הלקוח שיושב עכשיו ב-2:00 בלילה בסלון עם הלפטופ כי הוא לא נרדם יכול לקנות מכם.
- עלויות – העלויות של חנות וירטואלית נמוכות משמעותית מחנות פיזית. כל מה שצריך זה כמה אלפי שקלים (ולא מאות וצפונה מכך לחנות פיזית) בשביל להקים את החנות או לשלם סכום קבוע לפלטפורמה כמו שלנו ולקבל את הכול מוכן.
אלו כמובן רק כמה מהיתרונות של חנות וירטואלית. אבל כאמור, עצם הימצאותה של חנות כזו זה לא מספיק. צריך קידום חנות מקצועי, צריך שהיא תופיע בתוצאות החיפוש של גוגל וצריך שהעבודה תתבצע על ידי מי שמומחה בזה, וזה אנחנו.
Join Today
מצטרפים כבר היום ומתחילים למכור
אנו נותנים לכם את כל הכלים על מנת לקחת את המרקט שלכם כמה צעדים קדימה! לחסוך בזמן, להימנע מטעויות ולהעלות את רמת השירות שלכם כלפי הלקוח – באפס מאמץ!|
הצטרפו היוםמהו קידום אורגני ומה היתרונות שלו?
קידום חנות הוא שם נרדף לקידום אורגני. מהו אותו קידום אורגני? זה קידום טבעי של ביטויי מפתח שונים שרלוונטיים לעסק שלכם, ביטויים שאותם יחפש הלקוח שלכם בשורת החיפוש של גוגל. קידום חנות בצורה אורגנית הוא למעשה שיפור של דירוג הדפים בתוך החנות על ידי שיפור הרלוונטיות והאיכות של התוכן. הנה כמה מהיתרונות של קידום חנות באופן אורגני:
- זה חינמי – הכוונה ב"חינמי" הוא שלא משלמים על כל הקלקה של הגולש על מודעה בגוגל כמו בקידום ממומן. קידום אורגני הוא קידום בתוצאות האורגניות של גוגל, מתחת לתוצאות הממומנות שבראש הדף. שירות קידום אתרים הוא בתשלום כמובן אבל היעילות שלו מדהימה ובשורה התחתונה, הוא אמור להכניס לכם הרבה יותר מההוצאה על השירות. שירות הקידום שלנו כולל בין השאר אופטימיזציה של האתר, יצירת תכנים רלוונטיים, קישורים אל האתר ועוד.
- יעילות לטווח ארוך – שלא כמו בקידום ממומן של מודעות בגוגל, קידום חנות בצורה אורגנית לוקח כמה שבועות או חודשים עד שרואים את התוצאות אבל כשהן מגיעות הן נשארות לאורך זמן. אז נכון שצריך לתחזק את הקידום ולא להפסיק אותו, אבל שוב, כשתראו שהמכירות רק עולות וגדלות, לא תירצו להפסיק.
- יעילות – קידום אורגני של חנות זו אחת הדרכים היעילות להגדיל את התנועה לחנות ולהגביר חשיפה. יש עוד כלי פרסום כמו רשתות חברתיות, אבל אי אפשר לוותר על קידום אורגני. הוא המרכז.
טיפים לקידום אורגני של חנות וירטואלית
כאן ניכנס עמוק יותר לקידום החנות בצורה אורגנית ונבין איך הוא מתבצע בפועל ומה אנחנו ב-Sellio Market נעשה בשביל האתר שלכם:
- אופטימיזציה – החנות שלכם צריכה להיות מתאימה לדרישות של גוגל כדי שהוא יציג אותה בתוצאות החיפוש. מה הדרישות הללו? אנחנו יודעים אותן ופועלים כדי לממש אותן, ולא, לא חלמנו עליהן בלילה, ניסיון של שנים ארוכות סיפק לנו את המידע הזה. אופטימיזציה זה אומר שימוש נכון במילות מפתח רלוונטיות בכל עמוד ועמוד בחנות, יצירת כותרות נכונות ותיאורים נכונים וטובים, הקפדה על קוד נקי בחנות, עבודה על התמונות בחנות שלא יהיו כבדות מידי, יצירת קישורים פנימיים ועוד שלל פעולות.
- יצירת תוכן – תוכן איכותי הוא הגורם החשוב ביותר לקידום החנות. הוא צריך להיות מעניין, אינפורמטיבי ורלוונטי כמה שיותר והוא צריך לכלול את ביטויי המפתח במינון הנכון.
- בניית קישורים – קישורים חיצוניים שמובילים לאתר הם ההמלצות עליו. גם הם משפרים את דירוג החנות התוצאות החיפוש והם יכולים להגיע מבלוגים ואתרים חיצוניים, רשתות חברתיות וממקומות נוספים ברחבי הרשת.
- שימוש בכלים מתקדמים – כלים מתקדמים בחנות תורמים מאוד לקידום החנות. המערכת שלנו ב-Sellio Market מציעה שלל כלים מתקדמים שגוגל רואה אותם כתורמים מאוד לגולשים, כלים כמו האפשרות לשתף ברשתות החברתיות, מערכת ניהול תוכן מתקדמת, האפשרות ליצור מגוון של מבצעים אטרקטיביים, אוטומציית שיווק באמצעות SMS ועוד.
מיתוג החנות שלכם עם Sellio Market
קידום חנות באינטרנט חייב לעבור דרך מיתוג החנות, וב-Sellio Market תקבלו חנות ממותגת מא' ועד ת'. מיתוג החנות יסייע לכם למעשה ליצור זהות ייחודית וייצור בידול שלכם מהמתחרים שלכם. כך תזכו באמון הלקוחות וכך תגדילו את המכירות ותשפרו את הרווחיות. מיתוג חנות וירטואלית כולל כמה אלמנטים:
- שם המותג – סביר להניח שכבר הגעתם עם שם מוכן ואם לא אז נעזור לכם. הוא צריך להיות קליט, קל להגייה, והכי חשוב – להיות רלוונטי למוצרים שאתם מוכרים.
- לוגו – אם אין לכם כבר לוגו או אם תירצו לשנות, נשמח לסייע לכם בזה. הוא צריך להיות תואם לערכים של העסק ולמה שהוא מוכר ולהיות ייחודי וקל לזיהוי.
- צבעים – צבעי החנות הווירטואלית שלכם צריכים להיות נכונים ומתאימים לתחום העיסוק. צוות המעצבים שלנו שיקים לכם את החנות ידאג שהצבעים יתכתבו עם ערכי המותג.
- קריאייטיב – קריאייטיב איכותי ימשוך את עין הגולשים וגם אצלכם כמו אצל מאות לקוחות לפניכם, נעשה את זה הכי טוב שאפשר.
- תוכן – תוכן גם הוא מרכיב חשוב במיתוג חנות וירטואלית. כחלק מהמיתוג נספק לחנות שלכם מאמרים וכתבות שיסייעו לה ליצור זהות ייחודית ולבדל את עצמה.
לבחור את הטוב ביותר בשבילכם.
חשוב שתבינו, בחירה ב-Sellio Market היא לא רק בחירה במערכת שעליה החנות שלכם תפעל. יש עוד מערכות כאלו אבל אנחנו אחרים. אנחנו נותנים הרבה יותר מזה, אנחנו מציעים לכם מעטפת רחבה שיכולה להפוך את החנות האינטרנטית שלכם למכרה זהב בשבילכם. בחירה בנו היא בחירה בשותף אסטרטגי, שותף פעיל שינהל, ישווק, יעצב, יכתוב תכנים ויעשה כל מה שצריך בשביל שהחנות שלכם תצליח ויחסוך לכם המון כאב ראש.
רוצים לדעת יותר? צרו קשר עוד היום וקבלו את כל המידע שאתם צריכים!