קידום חנות
מעוניין לבנות חנותסרטון וידיאו המציג את המוצר ומכיל מידע אודותיו מהווה יתרון משמעותי בקידום חנות אינטרנט. חשוב מאוד להשקיע בסרטון מקורי משלכם – ולא להשתמש בסרטון של היצרן.
כעת הגיע הזמן להיות פעילים בפורום, להגיב למשתמשים ששואלים שאלות, לפרסם תכנים בעצמכם בצירוף קישור לאתר וכו'.
עברנו פה על מספר שלבים, הצגנו דוגמאות והסברנו כיצד תהליך קידום של אתר חנות פועל. כמובן שכל צעד מהצעדים שהצגנו הוא עולם ומלואו, וכמובן שנדרש ידע מקצועי כדי לבצע את הדברים על הצד הטוב ביותר – ועם זאת, מספיק שתבצעו מספר שינויים קטנים וכבר תראו שיפור משמעותי בתוצאות שלכם בחודשים הקרובים. בהצלחה!
רצוי גם לשלב מותגים ולוגואים מוכרים – מה שמעיד על סחורה איכותית. כמו כן חייבים לתת אפשרות להחזר כספי ולציין זאת במקום בולט באתר. אם יש מבצעים שונים רצוי להבליט אותם, כגון משלוח חינם בכל הזמנה. על מנת להגביר את אמינות האתר מומלץ גם להוסיף לוגו של אמינות האתר.
אפשר גם להוסיף קישורים לאתרים חיצוניים המעידים על מהימנות האתר (וכמובן לוודא שהקישורים מעודכנים ולא שבורים).
הדברים האלה קובעים את משך הזמן והמאמץ שיש להשקיע בקידום האורגני על מנת להגיע לתוצאות – בין עם זה עם אתר וויקס או אתר בכל פלטפורמה אחרת.
מאמר זה יתרכז בעיקר בקידום אורגני של חנות אינטרנט. מדובר באתגר מקצועי הדורש מיומנות רבה. ככל שסקטור עסקי של חנות אינטרנט גדול יותר, כך עולה רמת הקושי לקדם אותה מכיוון שיש הרבה יותר תחרות.
איכות הגלישה היא שם המשחק בכל הנוגע לקידום חנות אינטרנט. כאשר בונים אפליקציה למכשירים ניידים, צריך להשקיע בנראות שלה, ברספונסיביות שלה, בנוחות השימוש, במהירות התגובה ועוד.
לכל חנות יש מחרוזות מוגדרות מראש (בדומה לאתרי וורדפרס). אם אתם רוצים לתת לחנות שלכם אופי קצת אחר ואולי פחות רשמי, אתם צריכים להיכנס ל"מילון החנות" תחת הגדרות.
זהו הבסיס של קידום חנות אינטרנט, המכונה גם אתר איקומרס, website חנות וירטואלית, אתר חנות ועוד. כדי לקדם בהצלחה חנות באינטרנט יש לשלוט בנושא של תגי מטא.
כיצד פירורי לחם יוכלו לסייע בקידום אתרי חנויות וירטואליות?
מעבר לכך, ניהול חנות אינטרנט דורש התמחות מקצועית והרבה פעמים בעל העסק אינו יכול להתפנות לשיווק והוא חייב להישען על בעלי מקצוע טובים.
זה יכול מאוד לעזור בקידום חנות אינטרנט, וכל המאמץ המילולי הזה מאפשר לגוגל להבין טוב יותר את מהות עמוד הקטגוריה ולאנדקס אותו גבוה יותר.
קידום אורגני איכותי של חנות אינטרנט מחייב כמובן שימוש בטקסטים בעמודי קטגוריה. מכיוון שיש חשיבות להצגת התמונות והמחירים של המוצרים, ניטשת מלחמה על גובה המיקום בדף קטגוריה [והדבר נכון גם בכל עמודי המוצר]. כל טקסט ידחוק את התמונות למטה, ובגרסת המובייל מדובר אף בנזק גדול יותר. בגרסת מובייל ניתן להגדיר שהטקסט לא יופיע בכלל או שיופיע בתחתית העמוד