קידום חנות
מעוניין לבנות חנות– כדאי להשקיע בפיתוח איזושהי תבנית של דפי מוצרים שתתאים גם למוצרים חדשים.
לא צריך להיות עורך סרטונים מקצועי כדי לצלם או לערוך סרטונים בתחום העסק. אין לכם כוח לצלם? הנה מאגר להורדת סרטונים בחינם מבלי להפר זכויות יוצרים.
אתרי חנות רבים טועים בכך שמאנדקסים רק את הכותרת והתיאור של עמוד הקטגוריה. אמנם, עמוד הקטגוריה נהנה גם מהתיאור של המוצרים והטקסטים השונים שבתוכו. אבל, וזה אבל גדול, חשוב מאוד להכניס טקסט ברמה של פסקה אחת או שתיים, לעמוד הקטגוריה, ואפילו לכתוב מאמר קצר בנושא המכיל עוד מילות מפתח והמספק מידע ייחודי בתחום הספציפי של אותה קטגוריה.
Your browser isn’t supported any more. Update it to find the greatest YouTube expertise and our newest attributes. Find out more
אז בין אם אתם מעצבי תכשיטים או יועצי משכנתא או שמא יש לכם אתר דרופשיפינג, הנה כמה רעיונות לסרטונים שאפשר לעשות
תמונות המוצרים – ודאו שהתמונות שלכם מושכות ומזמינות מספיק
כידוע, למהירות האתר יש חשיבות רבה גם לחוויית המשתמש וגם לקידום האתר בגוגל. כמובן שמהירות האתר משפיע גם על שיעור ויחס ההמרה בחנות אינטרנט: אי אפשר לצפות ממשתמש שיחכה בסבלנות לטעינה איטית של דפי מוצר, ויש לא מעט מחקרים המצביעים על קשר בין מהירות אתר לבין שיעורי ההמרה.
במציאות בה רובנו רוכשים מוצרים ברשת, חשוב שיהיו לנו הכלים האופטימליים לקידום אתרי מסחר. המדריך הזה לקידום חנות וירטואלית יאפשר לך לעשות את זה נכון.
כשעושים קידום ממומן לחנות אינטרנט, חשוב לעשות מחקר מילות מפתח. לכל מילת חיפוש דורשת הכנת מודעה ייחודית רק לה ודף נחיתה ייעודי רק לה. לדוגמא, מודעה של מוצר כגון: "מגפיים", יכולה להיות מקודמת גם באמצעות מילות חיפוש משיקות, כמו: "מגפי נשים", "מגפיים לנשים", "מגפי עור לנשים", "מגפי עור", "מגפי עור עם עקבים לנשים", "מגפי עקב" וכד'.
בהערת אגב זה זמן טוב לציין שכתבתי מדריך מקיף שעושה השוואה בין מערכות שונות שכדאי לתת בו ביקור לאחר מכן.
ברגע ששלושת העיקרים הללו בוצעו בצורה מושלמת זה רק עניין עד שהאתר יקבל תנועה משמעותית.
מאחר והבלוג הוא כלי קידום חנות אינטרנט אדיר, רצוי שיהיה מורכב משתים או שלוש קטגוריות לפחות: מאמרים, סרטוני יוטיוב וטבלאות השוואות מחירים.
אם אתם מעסיקים צוות תמיכה טלפוני, אפשר גם לבקש מהם לעשות סבב טלפונים ללקוחות פוטנציאליים שנטשו את עגלת הקניות ולברר איתם מה השתבש.
חנות וירטואלית חייבת להיטען מהר. מהירות טעינת האתר נמדדת על ידי גוגל ונחשבת לפקטור מרכזי אינדוקס של גוגל. איטיות בקצב הטעינה גורמת לנטישה של הגולש, וחנויות אינטרנט רבות שוגות בכך שאינן משקיעות מאמץ מיוחד להאיץ get more info את מהירות טעינת האתר שלהן.