שיווק חנות וירטואלית For Dummies
מעוניין לבנות חנותמה עושים רוב בעלי האתרים שמעוניינים בשירותי קידום אתרים אורגני לחנויות? כאמור – בוחרים בדרך הקלה: קופי פייסט מהטקסטים של היצרן או המתחרה שלהם.
סרטונים המציגים את השימוש במוצר ואת כל התכונות שחשוב לנו להדגיש.
קידום מילות מפתח – כאמור, מומלץ לשלב את ביטויי המפתח שהעלנו במחקר שלנו בתוכן.
רוב החנויות הווירטואליות היום תומכות בתקני אבטחה סטנדרטיים.
על אף שלאלמנטים הטכניים יש משמעות רבה כאן, כל עוד נקפיד על תוכן איכותי, מעניין ובעל ערך מוסף, מובטחת לנו הצלחה.
מומלץ לנתח דרך גוגל אנליטיקס את סוגי המוצרים שנמכרים בצורה תדירה ומייצרים רווח ולדאוג למלאי מספק. יוזר שמגיע למוצר שעניין אותו ומוצא אותו ללא מלאי נמצא בסבירות גבוהה לנטישה מהאתר במקום לבצע רכישה.
טקסט מורחב ומקורי – זה חלק קריטי. אל תתקמצנו, השקיעו בטקסטים של כל מוצר ומוצר באתר. תנו לגולש כמה שיותר מידע על המוצר וצמצמו ככל הניתן את הפתח לשאלות.
חנויות וירטואליות מתפקדות למעשה כמו חנויות רגילות. יש בהן מלאי מוצרים (או שירותים), קטלוגים, אפשרויות תשלום, קבלות, וכו'.
בתהליך של קידום בגוגל אורגני לחנות וירטואלית, אופטימיזציה של דף מוצר זהו מרכיב קריטי.
(יותר משהם סומכים על גולשים אחרים, הם סומכים על חברים שלהם בפייסבוק, אינסטגרם וכו').
אחרי שסיימת להטמיע את הנ”ל ובדקת שהכל תקין ועובד בצורה טובה אפשר להתחיל “להזיז את העגלה” ולהתחיל לייצר כסף. מהם השיטות והכלים המומלצים לפעילות ממומנת ואורגנית?