תמחור דינמי בחנויות וירטואליות: יתרונות וחסרונות
מעוניין לבנות חנותהאסטרטגיה תעזור לנו לקבל החלטות נבונות יותר במהלך המסע
יתרונות: מתאים לעסקים קטנים ולטווח קצר. קל, זול ומהיר – ניתן להקים חנות תוך יום.
הרחבת תמהיל המוצרים – חנות וירטואלית מאפשרת לכם למכור יותר מוצרים ושירותים ללא כל צורך בשטח מדף בחנות.
• בכל שאלה או בירור לגבי המוצר, ניתן לפנות אל נציגי השירות של החברה
החנות וירטואלית שנבנה עבורכם תידע לספק ללקוחות שלכם את אפשרויות השילוח שאתם מציעים.
אם מדובר בחברה שאפשר לדבר בה עם מישהו, אני מציע לכם לא לשלוח שום טופס או לשלוף את האשראי לפני שביררתם את כל הפרטים הקטנים.
אז כמה עולה חנות וירטואלית? רוצים לדעת יותר? בדיוק בשביל זה נוצר המדריך.
במהלך פיתוח החנות אנו שמים דגש על חווית משתמש אופטימלית, על מהירות האתר, מתאימים את האתר למכשירים ניידים, מתאימים את האתר לדרישות המשתנות והעדכניות ביותר של גוגל, מחברים לחברת סליקה, חשבוניות, שילוח, רשימת תפוצה ועובדים בקשר רציף עם הלקוח בהתאם לדרישות שלו.
האם אתם יודעים לשלוט במלאי בכל רגע נתון על כל מוצר? אלו שאלות שתצטרכו לקבל עליהן החלטה בציר השיווקי.
בדרך כלל מכניסים את זירות המסחר אל תוך קטגוריה נפרדת מכיוון שלא צריך לפתוח בהן חנות של ממש כדי להתחיל למכור ורוב האנשים מתחילים עם מוצר אחד או כמה מוצרים המכונים "ליסטינג".
מדיניות ביטול העסקה המפורטת לעיל תחול רק ביחס למוצרים שנרכשו באתר. החברה לא תטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו באמצעות מקור אחר.
כל מוצר שיעלה לאתר מחויב בתמונות שיווקיות שלו ורצוי יותר מאחת. חשוב מאוד להראות את אופן השימוש במוצר, רקע לבן תמיד מוכר יותר, תמונות אותנטיות לרוב מנצחות.
ניסיון בבניית אתרים מורכבים בדגש על מהירות, המרות והתאמה לקידום אורגני
בסופו של דבר, לא תמיד קל לענות על השאלה "כמה עולה חנות וירטואלית".