5 Tips About חנות בגדים וירטואלית You Can Use Today
מעוניין לבנות חנותלכן, אחד האלמנטים החשובים ביותר בקידום חנות וירטואלית יהיה הגדרת השירותים והמוצרים והקמת עמודים ייעודיים ומובחנים.
שגרירים אלו הם החשובים ביותר לפעילות עסקית של כל חברה שרוצה לייצר מכירות בווליום גבוה מבלי לעלות את תקציבי השיווק.
החלק הזה הוא ההוצאה הפעילה על השיווק אך היא הכרחית בעיקר בשלב הראשוני של התהליך, בשלב הבא של התהליך רצוי להתמקד בקידום אורגני שיקדם את אתרכם בחיפוש בגוגל ותגרום להגדלה בתנועה אורגנית של קהל יעד המתעניין במוצר שלך.
ישנן חברות רבות המציעות שירותי הקמת חנויות וירטואליות, כאשר חלקן מתמחות בהקמת וניהול חנויות וירטואליות לעסקים קטנים, חלקן בהקמת חנויות קונספט, חלקן בפיתוח כלים ופונקציות לחנויות בהתאמה אישית ועוד.
לרשותכם עומד צוות מנוסה שישמחו לעזור לכם בכל פניה במהירות המירבית.
סרגל ניווט – סרגל כפתורים המכיל את הקטגוריות המרכזיות של החנות שלך ומלווה את הגולש בכל עמוד יאפשר ללקוחות שלך לעבור לאזור אחר באתר בקלות בכל רגע.
פיתוי הגולשים לרכישה קלה – היכולת של גולש לנווט בקלות בחנות ולהתרשם מהמוצרים תוך כדי הפעלת המשתמש בצורה אינטראקטיבית ובניית אמון לצורך רכישה באתר כעת ובעתיד.
גוגל שופינג / סמארט שופינג – אחד הכלים המשתלמים ועם שיעור ההחזר ההשקעה הגבוה ביותר. מודעות גוגל שופינג מאפשרות לך להציב מוצרים נבחרים בתוצאות החיפוש בגוגל באמצעות מודעות מפורטות הכוללות תמונה, מחיר ונמצאות לרוב בראש תוצאות החיפוש.
לכן, לא מומלץ ליצור עמודים רב תכליתיים, כמו למשל “נעליים וסנדלים לילדים” – אלא להקים שני עמודים: “נעליים לילדים” ו”סנדלים לילדים”.