A Simple Key For קידום חנות אונליין Unveiled
מעוניין לבנות חנותאחרי הכול, לא תרצו להחליף מאמרים עם אתרים באיכות בינונית "ולזבל" את פינת המאמרים אצלכם.
ואם תעשו מחקר מתחרים ותכנסו לתוך האתרים שלהם, תוכלו לקבל רעיונות נוספים.
זאת תהיה הזדמנות גם לעודד אותם להשלים את המכירה וגם לקבל פידבק על תהליך הקנייה באתר ועל המכשולים בדרך להמרה.
האתר הינו הנכס הדיגיטלי שלכם וחשוב שיהיה שייך לכם, עם הפלטפורמות בקוד הסגור יש מעט יותר מגבלות מבחינת הבעלות על "הנכס", לאו דווקא מבחינת יכולת הקידום.
לכן קידום אתר סחר על שרת כזה תהיה משימה קשה עד בלתי אפשרית.
כי אין איך לברוח מזה, תוכן היה ונשאר אחד הגורמים העיקריים שמשפיעים על תוצאות הקידום והוא זה שעל פיו גוגל מודדת איכות ורלוונטיות של אתרים. זכרו שהמטרה של גוגל היא לספק למשתמשים את הצורך ולתת להם את המענה הכי מדויק לשאילתת החיפוש שלהם. המשמעות היא שאם רוצים לקדם חנות וירטואלית בגוגל, צריך להשקיע בתוכן ולספק למשתמשים את התוכן הכי ערכי ורלוונטי שהם יכולים למצוא ברשת על המוצר או השירות שהם מחפשים. מה זה אומר מבחינתכם? תצטרכו לעשות מחקר מילות מפתח כדי להבין מה הם הביטויים שיכולים להכניס לכם תנועה ואז להשתמש בהם ולשלב אותם בתגיות, בתיאורי הקטגוריות, במוצרים, בתפריטים, במאמרים וכן הלאה.
את קטלוג המוצרים שבאתר ניתן לחבר ולסנכרן לקטלוג המוצרים שיפתח לכם במערכת המסחר של פייסבוק במסגרת שלבי ההקמה.
בחירת הפלטפורמה היא בדרך כלל החלטה שלא ניתן לחזור ממנה, ולכן אל תבצעו אותה במהירות.
מוטי אסרףמנהל מכירות פוקטלינק ישראל העבודה עם אמיר מעולה. אמיר יודע לדייק את הצרכים ולהכין תוצרים מדהימים עם תוצאות יעילות. מומלץ מאוד!
תנועה רלוונטית יותר – אנשים שמחפשים "קפה" ברוב המקרים לא באים לרכוש קפה, כך שאין סיבה שאתם תבזבזו משאבים על ביטוי שכזה.
בנוסף, אם התשובות אכן מספקות מענה לשאלות שמעניינות את הקונים הפוטנציאליים, הן גם יכולות לשפר את שיעור ההמרה.
כשהקונים יבצעו חיפוש בגוגל הם יוכלו לקבל מידע מפורט על המוצרים שלכם.
קמפיין בתוצאות החיפוש – ימקם אתכם בראש התוצאות של גוגל כאשר המשתמש יחפש את מילת המפתח שעליה אתם מבקשים לקבל תנועה.
שלב קידום אתרי חנות מגיע מיד לאתר שלב התשתית בו הקמתם חנות אינטרנטית או דפי here מכירה אונליין ברשת האינטרנט, עכשיו הגיע הרגע שצריך להביא תנועת קונים לאתר החנות.