About קידום חנות אונליין
מעוניין לבנות חנותניתן לשלב בטקסט הזדמנויות שונות של מילות זנב ארוך (לונגטיילים וכו')
יחד עם זאת, באמצעות פתרונות יצירתיים ועבודה קשה, אפשר להגיע לתוצאות יפות גם בחנויות הווירטואליות המורכבות ביותר.
השקעה זו תשתלם לכם בהמשך, אל תחסכו ברמת הכתיבה ובאיכות התמונות.
היעילות של הוספת כפתורי שיתוף של אתרי מדיה חברתית לדפי מוצרים באתרי מסחר שנויה במחלוקת. באופן כללי דפי מוצר צריכים לעודד קנייה ולא שיתוף המוצר בפייסבוק או בטוויטר, ויש שרואים בכפתורים גורמים המסיחים את דעתם של הקונים הפוטנציאליים מהיעד הזה.
תנו לגולשים לדעת מי אתם – צרפו את כל פרטי יצירת הקשר שלכם אפילו אם אין לכם חנות או דוכן תצוגה פיזיים.
הצעד הראשון הוא כמובן בחירת פלטפורמת המסחר הנכונה. חנות תכשיטים היא לא אתר מורכב ולכן יש לא מעט פלטפורמות שיספקו את הסחורה.
המודעות של השופינג שונות ממודעות חיפוש רגילות, הן ויזואליות ומכילות מידע מפורט על המוצר כגון תמונה, כותרת, מחיר ותיאור.
מצד שני, נרצה תמונות לא כבדות מדי על מנת שלא יאטו את האתר ויפגעו בחווית הגולש – לכן צריך למצוא את האיזון הנכון בין איכות התמונות, הגודל והמשקל שלהן.
מאגרי תמונות מומלצים: להורדה get more info בתשלום ובחינם – הכי שווים ברשת!
את אפשרויות הפרסום האלה תוכלו לקבל לצד קידום האתרים ובכך למעשה לקבל מעטפת שיווקית-דיגיטלית מלאה. היא תאפשר לכם לדעת בדיוק מאיפה הגיע הלקוח, באיזו צורה הוא חיפש את החנות ועל מה הוא לחץ כדי להיכנס, ואז לפנות אליו בהצעה אטרקטיבית כדי לסגור עסקה (מה שנקרא, רימרקטינג).
כאשר מדובר על קידום אתרי מסחר – זה יכול להראות מאד מפנה להתחיל דווקא עם פרסום בגוגל (או קידום ממומן בגוגל), כי זה ערוץ הרבה יותר מהיר בהשוואה לאורגני, אבל בתכלס במבחן הרווחיות – מה יכול להביא לכם יותר לאחר תהליך של חצי שנה או שנה של קידום?
האתר יכול להתווסף כאמצעי מכירות נוסף / משלים לחנות פיסית או כעסק המבוסס על מכירה ושירות און ליין בלבד.
– ליצור מפת אתר לתמונות ולהגיש אותה לגוגל וובמסטר טולס.
כאן אנחנו יכולים לעזור לכם לממש את הפוטנציאל של החנות שלכם באינטרנט.