Considerations To Know About חנות בגדים וירטואלית
מעוניין לבנות חנותבכל הנוגע אל קידום אתרי מסחר – ככל שהאתר גדול יותר (מכיל יותר קטגוריות ומוצרים) – ככה יש יותר פוטנציאל מצטבר של קידום הרבה מונחים שונים.
כשמדברים על קידום חנות וירטואלית, תמונות הן מרכיב סופר חשוב, במיוחד באתרים שמוכרים מוצרים פיזיים (שאלו רוב רובם של אתרי המסחר).
יש אתר מוכן אבל מאיפה מביאים קליינטים. בלי מדיה ועבודת קידום זה כמו לעצב לחנות מהממת ומעוצבת בעולם הפיזי אבל למקם אותה ברחוב צדדי ונטוש שלא עוברים בו אנשים… אף אחד לא יכנס אליה.
זכרו – לאחר שהוקמה החנות האינטרנטית שלכם, עליכם להקפיד ולתחזק אותה, להציג את כלל המוצרים באופן מסודר ולעדכן את המחירים והמבצעים.
אנו בלאוס מדיה ואינטראקטיב ניצור עבורך את החנות בעזרת הצוות המיומן שלנו שייעצב את החזות הייצוגית של החנות וישים דגש על פרטים כגון צורת הצגת המוצר למכירה, מחירו, תהליך רכישה, מערכת סליקה מאובטחת לרכישה וכד'.
עלות הקמת חנות וירטואלית תלויה במספר קריטריונים ובהם כיצד מוקמת החנות, מה סוג החנות, מה גודלה (מבחינת כמות עמודים ומוצרים), מהם הכלים והפונקציות המוצעים בחנות ועוד.
שיווק שותפים: איך להרוויח כסף בעזרת אפיליאציה (מדריך למתחילים מא' עד ת')
כדי להתחיל ולהניע את גלגל המכירות יש מגוון שיטות ליצירת טראפיק לאתר ונפרט על רובם בהמשך אבל לפני כן, יש עוד כמה דברים שיש לדאוג להם.
כמו כל תהליך שיווקי טוב, גם כאן הכול מתחיל בהקמת הפלטפורמה שתשמש אותנו לקידום חנות וירטואלית בבעלותנו ולמכירת המוצרים. כשהבסיס יציב ואיכותי, כל השאר יבוא הרבה יותר בקלות.
אפשרות לחיבור אנליטיקס לאתר למעקב אחר התנהגות הגולשים באתר, איסוף מידע ושיפור ביצועים לטובת הגדלת המכירות באתר.
באקספרט תמצאו מידע על ספקים מעולים (סופר-ספקים) שעברו בדיקה והתאמה מלאה לצרכים שלכם, בעלי העסקים.
יכולת צ'אט כדי לתת שירות מיידי ללקוחות יכולת קנייה מדף הפייסבוק תמיכה בשפות ומטבעות. מאפשר לך למכור ולנהל גם מיסוי שונה לפי מדינה
הוסף לסל / לעגלה – חובה כפתור מספיק בולט. אפשר גם לשלב את הכפתור פעמיים – בחלק העליון של המוצר (ליד התמונות) ובחלק התחתון מתחת לכל הטקסטים.
המערכת בנויה בצורה המתאימה למנועי החיפוש כשבראשם עומד גוגל, זאת על מנת לאפשר