Details, Fiction And קידום חנות אונליין

מעוניין לבנות חנות

קריאה ברורה לפעולה היא רכיב הכרחי בכל חנות אינטרנט. היעד הסופי הוא הרי למכור מוצר כלשהו, לכן צריך שהקריאה תהיה ברורה ככל האפשר. חשוב לערוך ניסויים בדפי המוצרים ולהציע קריאה לפעולה בנוסחים ובעיצובים שונים כדי לראות איזו מהם משפרת את שיעור ההמרה.

מתי כדאי להשקיע בקידום ממומן או שבכלל עדיף קידום אורגני?

קידום אתר חנות שונה מקידום אתר תדמית. אנו מכוונים לקידום רוחבי של כל הקטגוריות והמוצרים באתר, ולא מתמקדים במספר מצומצם של מילות מפתח עיקריות. בנוסף אנו שמים דגש על מספר דברים חשובים נוספים:

– במייל שנשלח אחרי הקנייה, אפשר להוסיף קישור לדף העסק באתרים החברתיים עם קריאה לפעולה (למשל: עשו לנו לייק בפייסבוק).

היכולת לייצר תנועה אינה תלויה במיקום הפיזי של העסק כי אם במיקום שלו ברשת

כך בעל החנות האינטרנטית יוכל לדעת איזה אפיק אפקטיבי יותר ואיזה פחות, ולמקד את אמצעי הפרסום בהתאם.

חזקו באתר שלכם website בלוג או מאמרים בו תוכלו לכתוב בסגנון חופשי ולקדם כל נושא שיכול לשפר את מכירת המוצרים באמצעות קישורים פנימיים.

בחירת הפלטפורמה היא בדרך כלל החלטה שלא ניתן לחזור ממנה, ולכן אל תבצעו אותה במהירות.

איסוף מידע זה יעזור לנו לקבל החלטה מושכלת לגבי מיקוד פעילות הקידום שתתבצע בכל אחד מהערוצים ופלטפורמות הפרסום השונות.

אנחנו מאמינים שהלקוחות שלנו מתחלקים לשניים: כאלה ששמעתם עליהם וכאלה שעוד תשמעו. הדרך שלכם להזניק את העסק קדימה ולהגיע לתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל, מתחילה בהחלטה.

אלה שעוד אין להם חנות מקוונת כבר מבינים ששם נמצא העתיד. אלה שכבר יש להם חנות אונליין, מבינים שכדי שהעתיד הזה יהיה ורוד, צריך להפשיל שרוולים ולהשקיע משאבים רבים.

בקיצור, קל בהקמה, הרבה יותר מורכב בעבודה השוטפת. כאן אנחנו נכנסים לתמונה.

מיותר לציין עד כמה חשוב לייצר תגיות כותרת ותיאור ייחודיות לכל דף אתר בכל אתר. אבל באתרי מסחר או בחנויות אינטרנט ייתכן שתצטרכו לייצר כותרות ותיאורים ייחודיים לאלפי ואף למיליוני דפי מוצר, ולא יהיה מעשי לשכתב כל אחד מהם. לכן, הפתרון צריך לבוא מצד הפיתוח בדרך של כותרות ותיאורים אוטומטיים המבוססים על תבנית.

בחירת כמות – לתת לגולש אפשרות לבחור מס' פריטים מאותו מוצר. באתרים בהם זה רלוונטי (למשל אתרי אופנה) – גם אפשרות לבחור מידה/סגנון וכו'.

Sellio System Dashboard

Get in touch

רוצים לדעת עוד, לשמוע עוד, לראות עוד, מוזמנים ליצור קשר אנושי איתנו בכל זמן ומכל מקום.|



    שלחו הודעה בוואצאפ לקבלת הצעת מחיר לחנות וירטואלית להצעת מחיר