Top קידום חנות אונליין Secrets
מעוניין לבנות חנות(יותר משהם סומכים על גולשים אחרים, הם סומכים על חברים שלהם בפייסבוק, אינסטגרם וכו').
יחד עם זאת, באמצעות פתרונות יצירתיים ועבודה קשה, אפשר להגיע לתוצאות יפות גם בחנויות הווירטואליות המורכבות ביותר.
✔️ השתמשו בתגי מטא שהם לא ברירת המחדל (השם של המוצר והתיאור שלו כפי שיופיעו בגוגל)
שלא נתבלבל, עם הצמיחה מגיעה התחרות. עם היכולת לבדוק ברגע מחירים באתרים שונים, מגיעה הנדידה הגדולה בין אתרים.
חברות שילוח בישראל בשירות אאוטסורסינג מגיעות לכל נקודה בארץ ומספקות כלי מעקב וניטור לבעלי אתרי חנות במחיר סביר מאוד.
המודעה היא כרטיס המוצר ולחיצה עליה מפנה את המשתמש לעמוד במוצר בתוך הפייסבוק / עמוד הרכישה באתר.
וזכרו, קהל היעד שלכם יכול להיות מקומי או ארצי, ככל שתרצו.
ברגע שמצאתם את החפיפה בין מה שיש לכם להציע ובין מה שמעניין את המשתמשים, תצטרכו לשלב את מילות המפתח האלה כדי לאותת לגוגל שאתם רלוונטים ושהחנות הוירטואלית שלכם יכולה לתת פתרון לצורך של הלקוח.
במידה ורוצים אתר יותר ייחודי, ניתן להוסיף פיצ'רים מובנים, שמתכנתים כבר הכינו ונמכרות מתוך הפלטפורמה, במחירים נוחים מאוד.
אם מדובר במוצר ו/או יצרן שנהוג לחפש גם באנגלית: חובה לשלב את הוריאציות השונות בתגיות מטא – get more info טייטל ודיסקריפשן.
תגי המטא (בדגש על הדיסקריפשן) הם גם מקום טוב לצרף קריאה לפעולה. רוצים לדעת איך כותבים טייטלים מפגרים (בקטע טוב)? זה המאמר בשבילכם.
אנחנו קוראים לזה תנועה לא יעילה. וכמו שהבנתם, אנחנו חושבים לא רק על התנועה לאתר אלא על התנועה שתהפוך לרכישות.
בנוסף, בזכות הווידאו תוצאות החיפוש של המוצר בגוגל בולטות בהשוואה למתחרים. אבל כדי שזה יקרה יש להטמיע ולסמן את סרטוני הווידאו בצורה נכונה.
בשיחה קצרה, נוכל להבין מה מטריד אתכם, אם ואיך נוכל לעזור. מבטיחים להיות ממוקדים ולא חופרים